Masterchef Australia
Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)
Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Siis wau - Lynton, Khanh, Ben U., mun suursuosikit!
Hieno homma, keitä nää on?
Callum ja Simon, jes!! Oli siellä muutama muukin suosikeistani lisäksi. Ihan hienoa, kyllä noita kokkeja katselee, mutta joko tuo on aussimasterin viimeinen kausi? Toivottavasti ei, mutta pahoin pelkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, keitäköhän ne vois olla jos yllä just on keskusteltu MC allstarseista. Ois siis pitänyt taas lainata tai kopioida....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, keitäköhän ne vois olla jos yllä just on keskusteltu MC allstarseista. Ois siis pitänyt taas lainata tai kopioida....
Yllä ei ollut kuin sivupompuloita.
Vierailija kirjoitti:
Ketkäas tätä alkaa tuomaroida?
On mainittu ketjussa aiemmin, löytyy kun menee vähän taaksepäin. Tai googlaa uusimman kauden 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkäas tätä alkaa tuomaroida?
On mainittu ketjussa aiemmin, löytyy kun menee vähän taaksepäin. Tai googlaa uusimman kauden 😄
Mjää, eipä taida jaksaa itse etsiä. Jää pois katselulistaltani joka tapauksessa.
Ekan jakson perusteella uudet tuomarit vaikutti aika tylsiltä ja persoonattomilta, Jock tosin oli ihan mukiinmenevä. Jaksoa kannatteli Gordon Ramsay sekä vanhojen kilpailijoiden karisma ja tuttuus. Saapa nähdä miten käy kun Gordon, joka nyt ohjasi showta, poistuu. Osaako uudet tuomarit ottaa ohjat ja luoda yhtä lämpimän hengen kuin edellinen kolmikko? Keskinäinen kemia on tärkeää, se puuttui ainakin vielä. Avausjakso keräsi kuitenkin ennätysmäärän katsojia, mikä johtuu siitä, että koronakaranteenissa ihmiset on kotona katsomassa telkkaa + vanhojen kilpailijoiden viehätys.
George, Gary ja Matt on ollut mukana näiden kaikkien paluun tehneiden kilpailijoiden elämän käännekohdassa, heitä yhdistää yhteinen Masterchef-kokemus. Siksi on harmi, ettei keittiöön palanneilla kilpailijoilla ole enää sitä linkkiä uusiin tuomareihin (tai no Laura oli työskennellyt Jockin opeissa). Gary, George ja Matt on nähnyt kilpailijoiden kehityksen alusta saakka ja olisivat nyt varmasti puhkuneet ylpeydestä maistellessaan näiden urallaan harppauksia ottaneiden kokkien uusimpia taidonnäytteitä. Niin ikävää, ettei tällaista tunteikasta kohtaamista ja "ympyrän sulkeutumista" päästy näkemään tuomarivaihdoksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keneltä tuo tessa näyttää? vai onko tuo ollut jossain muissakin ohjelmissa tai elokuvissa?
Jos Tessa on se blondi pitkä hiuksinen, niin olen myös miettinyt että mistä ihmeestä on tuttu! Kertokaa joku!
Mulle tulee Tessan ulkonäöstä mieleen Glee-sarjan cheerleader Quinn eli näyttelijä Dianna Agron.
Vierailija kirjoitti:
Milloin jatkuu täällä?
Eikös se uusi kausi ole yleensä elo-syyskuun hujakoilla alkanut meillä? Loppukesästä varmaan alkaa pyöriä mainos Nelosella.
Joskus Ruutu+:lla sai katsottua kauden jo aiemmin kesällä, mutta sitä vaihtoehtoa ei ollut enää viime vuonna.
Voisikohan Marco Pierre White tulla nyt uuden kauden vierailevaksi chefiksi, koska Matt, jonka kanssa riitaantui, ei ole enää tuomarikolmikossa?
Nyt on lisätty uudelta eli 12. kaudelta ekat 14 jaksoa Ruutuun. Mulla on Ruutu plus, mutta vielä ei lue milloin tulee katsottavaksi.
Nelosen pressisivuilta bongattua:
"Huhtikuussa Australiassa alkanutta kautta päästään seuraamaan Ruudussa heti tuoreeltaan ja sarjasta ilmestyy viisi uutta jaksoa joka viikko.
MasterChef Australian 12. kausi alkaa Ruudussa 8.6. Kausi näkyy vain Ruutu+-tilaajille."
Eli kesäkuun alussa alkaa plussalaisille!
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan Marco Pierre White tulla nyt uuden kauden vierailevaksi chefiksi, koska Matt, jonka kanssa riitaantui, ei ole enää tuomarikolmikossa?
Mitäs näiden välille tuli?
Kuten joku tässä ketjussa kirjoitti vuosia sitten. (saatan olla minä nyt, joka sen kirjoitti vuosia sitten)
Niin jokatapauksessa sama asia alkoi tökkimään, nimittäin se ADHD muziikki ja siirryin takaisin seuraamaan muita Mastertzefejä.
Se ärsyttävä adhd taustajumputus kokatessa millä yritetään luoda kiireen tuntu saa minut nyt sitä vuosia (kausia) katsoneena voimaan pahoin, enkä pysty katsomaan sitä enää äänet päällä ..
Zinc
Kyllä mä ymmärrän, että se show ja yritetään saada kiireen tuntu, mutta jos katsojat ei pysty enää sitä seuraamaan, niin jotain on vialla shown:n rakentamisessa ..
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku tässä ketjussa kirjoitti vuosia sitten. (saatan olla minä nyt, joka sen kirjoitti vuosia sitten)
Niin jokatapauksessa sama asia alkoi tökkimään, nimittäin se ADHD muziikki ja siirryin takaisin seuraamaan muita Mastertzefejä.
Se ärsyttävä adhd taustajumputus kokatessa millä yritetään luoda kiireen tuntu saa minut nyt sitä vuosia (kausia) katsoneena voimaan pahoin, enkä pysty katsomaan sitä enää äänet päällä ..
Zinc
Kyllä mä ymmärrän, että se show ja yritetään saada kiireen tuntu, mutta jos katsojat ei pysty enää sitä seuraamaan, niin jotain on vialla shown:n rakentamisessa ..
Minua taas ei musiikit häiritse ollenkaan, en niihin kiinnitä sen kummemmin huomiota. Mieleen tulee ainoastaan se onnistumismusiikki, joka alkaa maistelussa kun joku on tehnyt hyvän annoksen ja sitten on se vähän pahaenteisempi musa. Kokkailun aikainen taustamusa ei edes muistu mieleen.
Olen nyt keväällä katsonut 11. kauden jaksoja putkeen (loistava kausi muuten) ja siinä on alkanut vähän ärsyttää ennalta-arvattavuus. Voi aika hyvin päätellä mystery box-maisteluun pääsevät, luovuustestivoittajat ja painetestiin joutuvat. Yleensä paras annos jätetään viimeiseksi. Luovuustestin maistelussa näytetään vuorotellen onnistuneita ja epäonnistuneita annoksia. Myös haastatteluista ja ruutuajasta voi päätellä kenen päivät ovat luetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs näiden välille tuli?
Marcon pojan tempaukset (huumeiden käyttö, kihlatun pettäminen prostituoitujen ja Celebrity BB-talon asukkaan kanssa) oli päätynyt brittilehtien otsikoihin. Marcon pitkäaikainen ystävä Matt oli kritisoinut Marcon poikaa (rahan tuhlaus, naamatatuoinnit, huumeet, jne) radio-haastattelussa. Marco loukkaantui tästä ja katkaisi välit. Sanoi, ettei tule koskaan antamaan anteeksi. Marcon poika haukkui ja uhkaili Mattia Twitterissä, mutta pyysi myöhemmin anteeksi.