Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia

Vierailija
08.03.2015 |

Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (773)

Vierailija
661/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
662/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja ovat Derek, Steph ja Tati! Sandeep on symppis, mutta tuntuu että tekee vähän liian usein samanlaista ruokaa.

Vähän kuin edellinen voittaja jolla tuntui aina olevan sama annos, oli tehtävä mikä hyvänsä. Ilmeisesti hyvä annos mutta silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keneltä tuo tessa näyttää? vai onko tuo ollut jossain muissakin ohjelmissa tai elokuvissa?

Vierailija
664/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keneltä tuo tessa näyttää? vai onko tuo ollut jossain muissakin ohjelmissa tai elokuvissa?

Jos Tessa on se blondi pitkä hiuksinen, niin olen myös miettinyt että mistä ihmeestä on tuttu! Kertokaa joku!

Vierailija
665/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tessa on se blondi pitkä hiuksinen, niin olen myös miettinyt että mistä ihmeestä on tuttu! Kertokaa joku!

Elina Lepomäki? :D

Vierailija
666/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans samoja suosikkeja. Steph ja Tati on ihania ja heidän ruokansa kiinnostavia. Miehet on vaikuttaneet tällä kaudella kaikki aika tylsiltä ja epätasaisilta, paitsi Derek.

Vierailija
667/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja on Sandeep, Steph ja Derek. Tatissa on jotakin ärsyttävää :D Derekistä pidän koska kokeilee paljon uusia asioita, joskin siihen se matka saattaa kaatuakin. Steph on tasalaatuisen hyvä mutta joukkotehtävissä ei loista edukseen. Sandeep on ihana koska uskollinen omalle tyylilleen, ja pidän nöyrästä asenteestaan. 

Vierailija
668/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elina Lepomäki? :D

Ai vitsit, on kyllä ihan näköinen!

Olisi hauska kokeilla tuollaista makutestiä, varmaan ruoan ulkonäkö kertoo niin paljon, että se voisi olla yllättäv vaikeaa.

Vierailija
669/773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja on Sandeep, Steph ja Derek. Tatissa on jotakin ärsyttävää :D Derekistä pidän koska kokeilee paljon uusia asioita, joskin siihen se matka saattaa kaatuakin. Steph on tasalaatuisen hyvä mutta joukkotehtävissä ei loista edukseen. Sandeep on ihana koska uskollinen omalle tyylilleen, ja pidän nöyrästä asenteestaan. 

Steph mokasi ollessaan kapteenina, mutta on hänellä mielestäni nyt kisan päästyä vauhtiin ollut todella hyviä suorituksia joukkuetehtävissä (mm. kookoskatkaravut katukeittiöhaasteessa ja eilisessä haasteessa oli myös vahva).

Derek kokkaa hyvin, mutta minun mielestäni vaikuttaa taas persoonana jotenkin valjulta. 

Vierailija
670/773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/B3afWq6g648/?igshid=1snxk8huyur23

Eilen yöllä instassa julkistettiin uusi tuomarikolmikko: Andy, Melissa ja Jock.

Mitä mieltä? Itse en tunne tyyppejä. Jock oli noista tutun näköinen, ollut ehkä aiemmin Masterchef Australiassa vierailevana chefinä..?

Vierailija
671/773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ole mitään naisia vastaan, mutta olisin tykännyt enemmän, jos uusi tuomarikolmikko olisi ollut aiempaan tapaan all male panel.

Tämä uusi kolmikko ei näytä niin persoonalliselta ja sympaattiselta kuin Matt, George ja Gary. Mut katsellaan....

Vierailija
672/773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä? Itse en tunne tyyppejä. Jock oli noista tutun näköinen, ollut ehkä aiemmin Masterchef Australiassa vierailevana chefinä..?

Andy on voittanut MS tittelin 2012 tjsp. aiemmalla kaudella, jock on ollut vierailevana kokkina ja omistaa ravintoloita ja melissa on joku tv-persoona/ruokaharrastaja tms. 

Vierailija
673/773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Andy on entinen kilpailija (oisko myös voittanut?). Ja ihana 💕

Mun lemppari oli Tim, mutta nyt kaikki jotenkin samalla viivalla. Paitsi se Abbey, joku hänessä ärsyttää...

Vierailija
674/773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ole mitään naisia vastaan, mutta olisin tykännyt enemmän, jos uusi tuomarikolmikko olisi ollut aiempaan tapaan all male panel.

Tämä uusi kolmikko ei näytä niin persoonalliselta ja sympaattiselta kuin Matt, George ja Gary. Mut katsellaan....

Hämärästi muistan, mutten jaksa tarkistaa, että noilla oli ekalla kaudella lisänä joku naisjuontaja mutta se tippui tarpeettomana ilmeisesti pois seuraavilta kausilta ja homma toimi ilmankin.

Toivottavasti ei käy kuin top-gear:ille jossa iso osa homman viehätyksestä oli juontajien ansiota. Nythän se on vain autoiluohjelma muiden samanlaisten joukossa. 

Vierailija
675/773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, olisin toivonut että tämän kauden avustajista esim. matt tai billie olisi päätynyt juontajaksi. Ehkä nuo on sitten parempia kokkeina kuin juontajina. 

Vierailija
676/773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Andy on entinen kilpailija (oisko myös voittanut?). Ja ihana 💕

Mun lemppari oli Tim, mutta nyt kaikki jotenkin samalla viivalla. Paitsi se Abbey, joku hänessä ärsyttää...

Minuakin ärsyttää Abbeyssa jokin, en oikein osaa sanoa mikä. Simonissa on myös jotain mistä en niin pidä.

Suosikkejani tällä hetkellä on ainakin Tessa ja Nicole, tykkäsin myös Timistä ja Kylesta.

Koskemattomuuspinssihaasteet on vähän tylsiä. Kilpailijat tekevät aina niin itsensä näköisiä annoksia, ja ammattikokit käyttävät aina jotain vähän erikoisempaa tekniikkaa, joten tuomarit ihan varmasti näkevät heti kumpi annos on kumman tekemä.

Onko tällä kaudella ollut paljon vähemmän niitä masterclasseja, tai mitä ne oppitunnit ovat nimeltään, vai muistanko väärin kun tuntuu että ennen niitä oli lähes joka viikon lopuksi?

Vierailija
677/773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö Larissasta? Minusta vähän ylimielinen. Anushka ja Steph ja Nicole ovat lemppareitani. Tällä kaudella ei ole ollut mitään kovin karismaattisia miehiä viime kausien (Aldo, Callan) tapaan ja tuo Walleed vähän jäänyt varjoon.

Vierailija
678/773 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larissa on niin nuori vielä, että taitaa olla epävarma. Mutta tykkään hänestä silti. Kehittyy niin vauhdilla, että uskon pärjäävän pitkälle. Muut suosikkini ovat Derek, Abbey ja jollain tasolla Sandeep sekä Tati. Kaksi viimeistä saisivat poistua mukavuusalueeltaan, niin näkisi minkä verran tekniikkaa on muissakin ruokalajeissa. Abbeyn paletti vaikuttaa erinomaiselta ja hällä on myös tekniikkaa. Derek, no, ne lihakset. Mutta on hälläkin tekniikkaa hallussa.

Vierailija
679/773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
680/773 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walleed on ihan liian ujo tähän ohjelmaan. Hänestä ei ole kai näytetty edes mitään kotona kuvattuja pätkiä? Tai sitten pääsee tosi pitkälle ja hänet nostetaan esiin myöhemmin. Näinhän on käynyt aikaisemminkin, voittaja on ollut aika pimennossa ja ”persoonaton” melko pitkään.

Minä tykkään Tessasta. Määrätietoinen ja itsevarma. Tosin ei ole tainnut olla vielä kovin hankalassa paikassa. Larissa muistuttaa sitä Lauraa joitakin kausia sitten, hän tuli toiseksi. Voi päästä pitkälle Larissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän