Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia

Vierailija
08.03.2015 |

Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (773)

Vierailija
621/773 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävin ohjelma telkkarissa, syksyn ankeiden muka viihteellisten sekoilujen joukossa!

Vierailija
622/773 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisperäiset pärjäävät omien ruokiensa kanssa ja taas italialaisperäiset kokkaavat iänikuista pastaansa. Voittajan pitäisi hallita niin makeat, suolaiset, itämaiset ja kaiken maailman keitokset ja paistokset, niin meren herkut kuin mehevät pihvitkin. Ja olla vielä hauskuuttava ja muita kannustava kotikokki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/773 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaisperäiset pärjäävät omien ruokiensa kanssa ja taas italialaisperäiset kokkaavat iänikuista pastaansa. Voittajan pitäisi hallita niin makeat, suolaiset, itämaiset ja kaiken maailman keitokset ja paistokset, niin meren herkut kuin mehevät pihvitkin. Ja olla vielä hauskuuttava ja muita kannustava kotikokki!

Samaa mieltä. Varsinkin Sashi on alkanut ärsyttää todella pahasti, sillä ihan sama mikä on tehtävä, niin hän kokkaa aina curryä. Lisäksi hän vielä pärjää todella hyvin, vaikka luulisi että masterchefissä pärjäisi sellainen kotikokki joka osaa tehdä muutakin kuin yhden ruokalajin.

Vierailija
624/773 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
625/773 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mitä mieltä olitte prinssi Charles -jaksosta? Itse olin kuvitellut, että hän olisi maistellut ruokia tuomareiden kanssa, mutta ei näemmä sittenkään maistanut :D hyvä jakso kyllä oli!

Vierailija
626/773 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
627/773 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up, mitä mieltä olitte prinssi Charles -jaksosta? Itse olin kuvitellut, että hän olisi maistellut ruokia tuomareiden kanssa, mutta ei näemmä sittenkään maistanut :D hyvä jakso kyllä oli!

Odotin itsekin että milloin näytetään kun Charles syö niitä ruokia. Ei se varmaan edes maistanut ollenkaan :D

Vierailija
628/773 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei huippuravintoloitsija TOMI BJÖRCKIÄ nähdä tuossa ohjelmassa vierailijana? 🇫🇮

Vierailija
629/773 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldo oli mun ehdoton suosikkini - harmi, kun tippui niinkin pian. Voittaja on jo toki tiedossa, ei ollut mitenkään mun suosikkini, mutta varmasti hyvä kokki. Se jakso oli kiva, jossa vierailivat Matt ja Reynold. 

Vierailija
630/773 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sarjaa puolihuolimattomasti koska tv:stä ei nykyään oikein mitään muutakaan tule, ja ajattelin etten tällä kaudella edes välitä siitä, kuka voittaa. Mutta nyt yllättäen olen huomannut Khahnista muodostuneen voittajasuosikkini. Siinä olisi sopiva persoona mastechefiksi ja matsutake-sienien herkistämä itkeskely jotenkin voitti minut puolelleen.

Sen jälkeen kun Matt(?) hävisi voiton finaalissa koska suklaamunan sauma aukesi, menetin vähän mielenkiintoa tuohon sarjaan. Mielestäni jälkiruokia korostettiin ainakin silloin liikaa sarjan finaalissa. Nyt on ihan kiinnostavaa seurata kuka voittaa. Toiset suosikkini ovat Jess ja Ben. Jess koska on yllättäen pitänyt hermonsa kasassa ja päässyt pitkälle osaamisellaan, ja Ben koska oli aluksi epävarma altavastaaja mutta myös päässyt pitkälle ja saanut itsevarmuutta.

Kilpailu on siitä miellyttävä seurattava, kun formaatti on todella hyvin suunniteltu ja kilpailun eteneminen on kiinnostavaa. Kilpailijat voivat mokailla mutta päästä jatkoon, jos selviytyvät painetestistä. Henkilöiden fanitus on noloa ja välillä huomaa kuinka paljon kilpailua on käsikirjoitettu, esim. tämän kauden teema on selvästi ollut "täynnä tunnetta." Mutta ennemmin tuota katsoo kuin jotain Gaalaa.

Vierailija
631/773 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun hän on ns huippukokki vain Suomessa.

Vierailija
632/773 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaan olen myös muutaman muun tavoin vähän pettynyt. Curry-kokki voitti. Ben on tehnyt monipuolisen hienoja annoksia nousujohteisesti kisan läpi, harmillinen hermojen pettäminen finaalissa ekassa osassa.

Ja ärsyttävää, että kymmenennen juhlavuoden finaali oli pudotettu tylsästi kaksiosaikseksi :( Vain kaksi kisaa korosti nyt pisteissä tosi paljon yhtä huonosti mennyttä osiota Benillä. Kolme osiota antais enemmän mahdollisuutta nousta, jos yksi osio ois menny heikommin. Olis tasaisempaa ja jännittävämpää.

Vierailija
633/773 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin vähän pettynyt voittajaan. :( Mutta hieno kausi kaiken kaikkiaan, oli taas mukavaa katsottavaa tämä arki-iltojen pelastaja.

Vierailija
634/773 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kausi jäi kiireiden vuoksi väliin, mutta nyt olen alkanut katsoa kautta Ruudusta 3-4 jakson päivätahdilla. Niin ihanan koukuttava ja inspiroiva ohjelma. Omat suosikkini on Aldo, Khahn, Brendan, Jess, Reece, Tim ja Jenny.

Milloinkahan 11. kausi ilmestyy Ruutuun? Vasta syksylläkö?

Vierailija
635/773 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kirjoitti:

Gordon Ramsay ei oikein sovi Aussi versioon. Aussi versiossa kaikki on kannustavia, iloisia jne... Gordon h uutaa, hosuu, heiluu... no onneksi hän on

vierailija jonka keikka loppuu kohta.

Minä taas yllätyin siitä miten mukava, ystävällinen, energinen ja kannustava Gordon oli Masterchef Australiassa (sitä viimeistä Gordonin s erviisiä lukuun ottamatta ;D). Muissa ohjelmissa Gordon on ollut aika kamala, joten siinä mielessä yllätti miten positiivisessa valossa näyttäytyi Aussi-versiossa. Yllättävän iloinen ja rento j äbä.

Minusta M arco P ierre W hite on paaaljon kuumottavampi ;) Toki osaa hänkin olla ystävällinen ja isällisen kannustava. Harmi, ettei M arcoa enää koskaan saada Aussien Masterchefiin, kiitos Mattin.

Vierailija
636/773 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi (yritän selvittää mikä oli kielletty sana edel. viestissä). Okei, selvisi: M arco P ierre W hite. Miksi ihmeessä? Sekoitetaan M arco d e W itiin? 😳

Vierailija
637/773 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b41cbf71-b804-401f-8bda-fb5dfa…

Olen suoraan sanottuna surun murtama 😭 Juuri tämä tuomarikolmikko oli ohjelman sydän.

Vierailija
638/773 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt vasta viime kauden finaalin ja ihmettelin hiekan miten finaalin 2. osassa (Hestonin painetesti) molemmat sai kaikilta 9/10p.? Minusta annoksissa oli eroja! Molempien makuja ja ilmavuutta kehuttiin, mutta ulkonäössä Benin annos oli selkeästi hienostuneempi ja viimeistellympi. Marenkityynyt oli tasaisemmat ja kauniisti aseteltu leijuvalle tyynylle, kun taas Sashin marenkityynyt oli kyljellään ei-niin-siistissä rivissä. Myös yhden elementin pinnalle pyssyllä ammuttu valkoinen lumikerros oli Benillä tasaisen kaunis, Sashilla selvästi paakkuisempi. Ja koska Sashin etumatka pisteissä oli niin suuri, aivan hyvin häntä olisi voinut rokottaa edes hieman esillepanosta.

Ihan ok voittaja, vaikka tuntuikin, että Sashi valmisti aina currya tai sambalaa. Ja Ben taas enimmäkseen kalafilettä, jonka alla jokin pyree sekä vieressä 2 porkkanaa :D Olisin toivonut finaaliin Khahnia, jonka kehityskaari oli loppua kohden huima. Vaikutti myös monipuolisemmalta ja oli hyvä jälkkäreissäkin. Ja Khahnin innostuneisuutta keittiössä oli ilo katsella.

Surettaa jo valmiiksi se, että enää jäljellä vain yksi kausi näillä ihanilla, tutuilla tuomareilla. Toisaalta kiinnostavaa nähdä keistä tulee uusi tuomarikolmikko seuraavalle kaudelle. Edellisiä MCA-kisaajia-/voittajia tai usein ohjelmassa vierailleita huippukokkeja..?

Vierailija
639/773 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b41cbf71-b804-401f-8bda-fb5dfa…

Olen suoraan sanottuna surun murtama 😭 Juuri tämä tuomarikolmikko oli ohjelman sydän.

Meh, toivottavasti ohjelman tyyli ei muutu amerikkalaismalliseksi "draamaa luodaan riitelystä, syyttelystä ja selkäänpuukotuksesta" ja ruoanlaitto on silkkaa taustakuvitusta.

Hetkonen eikös se björkki majoittunut noille kulmille? siinähän olisi halpa(?) ja kokenut uusi tuomari? :)

Vierailija
640/773 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että uudet tuomarit on Nigella Lawson, Masterchef -Matty Sinclair (joka oli jo 11. kauden mentori) sekä Curtis Stone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi