Millaisia ajatuksi kolmekymppisen sinkkunaisen elämä sinussa herättää?
Ajatteletko, että tosi säälittävää olla sinkku kolmekymppisenä? Oletko kateellinen vapaudesta mennä ja tehdä mitä haluaa ja käyttää rahansa miten haluaa? Ajatteletko, että ei ymmärrä elämästä mitään, kun ei ole perhettä ja lapsia? Ajatteletko, että on itsekäs?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 21:46"]
Ura ei istu kiikkustuolissa kanssasi kun olet vanha
[/quote]
Onneksi minulla on kuitenkin lapsettomana ja sinkkuna mahdollisuus keskittyä siihen uraan ja sen avulla tienata paljon rahaa sillä välin kun muut ovat kotona hoitamassa lapsia. Kun elää itselleen, jää rahaakin huomattavasti enemmän ja voi ostaa itselleen kaikkea mukavaa, on rahaa myös harrastuksiin ja matkustelemiseen.
Sitten kun olen eläkeiässä, en todellakaan istu kiikkustuolissa täällä. Minä häippäsen kokonaan tästä maasta viimeistään eläkeiässä. Tänne en todellakaan jää kituuttamaan eläkeiässä. Silloin Portugali ja Portugalin Aurinko kutsuu asuinpaikkana. Vielä kun siellä tarjotaan 10 vuoden verovapauskin eläkeläisille niin kyllä kelpaa. Muutenkin tulee varmaan matkusteltua paljon eläkeiässä.
Ajattelen että siinä on jotakin vikaa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:31"]
Ajattelen että siinä on jotakin vikaa.
[/quote]
Luuletko, että seurustelevissa ihmisissä ei olisi vikoja?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 21:46"]
Ei se puolisokaan siinä vieressä istu, ainakin kun noita erotilastoja katsoo. Ei kannata laskea sen varaan, että nykyisetkin vanhukset elävät naimisissa elämänsä loppuun asti. Silloin oli eri tavat. Ei erottu. Nykyään harva liitto kestää.