Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli todella lähellä, ettei mopoauto ajanut kylkeeni/olisin ajanut mopoauton kylkeen.

Vierailija
30.07.2012 |

Mopoauto tuli vasemmalta ja itse tulin risteykseen oikealta ja kääntymässä oikealle (ilman kärkikolmiota). Tämä mopoauto tuli täydellä vauhdilla todella pientä tietä, keskellä omakoti ja pientaloaluetta risteykseen eikä katsonut tuon taivaallista tuleeko oikealta autoa. Pelottaa laittaa lapset kulkemaan tuonne pimeisiin syysaamuihin kouluun ja iltoihin harrastuksiin, kun tuollaisia hulluja on liikkeellä. Olisimpa ollut 1s aikaisemmin risteyksessä, niin olisi yksi mopoautokuski vähemmän liikenteessä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään mopoautolla tulossa risteykseen pientaloalueella ja pysähdyin vaikka olin etuajo-oikeutettu. Samassa ohitseni pyyhkäisi "A" -merkkinen nelivetoturbo pysähtymättä tai jarruttamatta, täysin myös minun turvallisuudestani piittaamatta. Jos en olisi 40000:n mopoautoilukilometrin aikana oppinut varomaan ns. aikuisten liikennöitsijöiden arvaamatonta oikuttelua, olisin jo ajat sitten joutunut jonkun kahelin yliajamaksi tappavalla, yli 45 km/h nopeudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme