Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvihaaja parkkipaikalla

Vierailija
30.07.2012 |

Kävelin taaperon kanssa kauppaanpäin, kun taapero kerkesi paukauttamaan vierasta autoa kädellään kahdesti kylkeen, ennenkuin ehdin nyppäistä sivummalle ja torua.

Kas, kun autosta nousi hyvin sutjakkaan vauhtiin keski-ikäinen mies ja alkoi raivoissaan paasaamaan naarmuista ja kiersi autonviereen ja osoitteli sormella, että "Katso mitä pentusi sai aikaan!"

Hetken kuunneltuani huuli pyöreänä miehen huutoa, nostin käsilaukustani autoni avaimet ja lupasin tehdä autoon ihan oikean naarmun, jos hän välttämättä haluaa autonsa viedä maalautettavaksi.

Ukon huuto loppui viimein, kun otin pari askelta, avain sojossa, autoa kohden. Mutisten mies meni takaisin autoonsa ja kaahasi kauheaa vauhtia pois kaupan pihasta.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että jollakin tulee heti mieleen jotain nasevaa. Itse olisin kuunnellut mykkänä ja mennyt myrtyneenä kauppaan ja keksinyt kaupassa sata hyvää kommenttia, mutta en siinä tilanteessa yhtään.

Vierailija
42/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mennyt katsomaan naarmuja, ottanut niistä kännykälläni kuvat ja antanut miehelle yhteystietoni korvausvaadetta varten. Huutoa en tosin olisi minäkään kuunnellut, vaan todennut, että meilläpäin vahingot korvataan asiallisesti käyttäytyen puolin ja toisin. Meillä ainakin vakuutus korvaisi tuollaisen.

Vaikka tuskin siellä mitään naarmuja edes oli. Jotkut nyt vaan tykkää huutaa lapsille (ja niiden äideille).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisithan tuohon olisi pitänyt soittaa :D

Vierailija
44/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no taapero 1v7kk) avokämmenellä kerkesi paukauttaa tosiaan auton kylkeen, minä vedin lapsen sivummalle ja kumarruin juuri torumaan lasta, että toisten autoihin ei kosketa (kuten olen jo monesti joutunut hänelle muistuttaa), kun tämä mies sieltä autosta hyökkäsi vaahto suupielessä huutaen ja oli lopuksi punainen kuin palosireeni.

Anteeksipyyntö olisi taatusti tullut minun suustani, jos mies olisi käyttäytynyt asiallisesti, mutta tuossa tilanteessa mieleeni ei tullut muuta, kun sanaa ei tahtonut saada väliin ja rupesi itseäkin siinä jo sitten ärsyttämään, kun lapsi takertuu jalkaani itkua vääntämään.

Naarmu ei taatusti synny siitä, jos avokämmenellä mäjäyttää auton kylkeen. Aikuinen voisi ehkä saada jonkun lommon aikaiseksi, mutta ei taapero.

Ap

Vierailija
45/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en mäkään kyllä suodattaisi kenenkään kakaran koskevan mun autooni. Enkä silti ole lastenvihaaja. Ja kyllä taaperoikäisen kynsillä saa autoon naarmut, se on saletti.

Vierailija
46/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma valinta vuoden Wt-mammaksi. Lapset toistavat oppimaansa joten muutaman vuoden kuluttua lapsi kulkee tuolla kartsalla uhkailemassa ja tietysti avain kädessä naarmuttamassa muitten autoja. Ellei nyt sossut puutu peliin jo aiemmin.

Vierailija
47/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se auto nyt vaan sattuu olemaan tärkeä ja ymmärrän kyllä ihan täysin tuota parkkipaikalla ollutta miestä..

Henkilöauto on kulkuväline, jolla jotkut ei-niin-fiksut ajaa päästäkseen paikasta a paikkaan 2. Se kuluu, siihen tulee naarmuja ja se vanhenee. Mikään autoihin liittyvä kilari ei saa mun ymmärrystä osakseen.

Ihminen, jolle auto on tärkeä, ei ansaitse minkäänlaista kunnioitusta.

Joillekin se auto nyt vaan sattuu olemaan tärkeä ja ymmärrän kyllä ihan täysin tuota parkkipaikalla ollutta miestä..

Henkilöauto on kulkuväline, jolla jotkut ei-niin-fiksut ajaa päästäkseen paikasta a paikkaan 2. Se kuluu, siihen tulee naarmuja ja se vanhenee. Mikään autoihin liittyvä kilari ei saa mun ymmärrystä osakseen.

näin voi todeta ainoastaan ihminen joka ajaa vanhalla turvattomalla romulla tai toisen ihmisen ostamalla autolla. Ostakaa muijat kunnon auto, niin saattaa ruveta naarmut ja muut harmittamaan. Ai, mutta kun ei käy töissä niin ewihän sitä ole varaa kunnon autoon...pyh!

Vierailija
48/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi teki väärin ja sinä ylireagoit pahemmin kuin tuo mies.

Miksi vieraan ihmisen pitäisi ymmärtää sitä, että joku vieras lapsi hiplaa hänen tavaroitaan?

Vierailija
49/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin voi todeta ainoastaan ihminen joka ajaa vanhalla turvattomalla romulla tai toisen ihmisen ostamalla autolla. Ostakaa muijat kunnon auto, niin saattaa ruveta naarmut ja muut harmittamaan. Ai, mutta kun ei käy töissä niin ewihän sitä ole varaa kunnon autoon...pyh! Pitäkää kakarat kurissa parkkipaikoilla, jäävät vielä autojen alle.

Vierailija
50/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no taapero 1v7kk) avokämmenellä kerkesi paukauttaa tosiaan auton kylkeen, minä vedin lapsen sivummalle ja kumarruin juuri torumaan lasta, että toisten autoihin ei kosketa (kuten olen jo monesti joutunut hänelle muistuttaa), kun tämä mies sieltä autosta hyökkäsi vaahto suupielessä huutaen ja oli lopuksi punainen kuin palosireeni.

Anteeksipyyntö olisi taatusti tullut minun suustani, jos mies olisi käyttäytynyt asiallisesti, mutta tuossa tilanteessa mieleeni ei tullut muuta, kun sanaa ei tahtonut saada väliin ja rupesi itseäkin siinä jo sitten ärsyttämään, kun lapsi takertuu jalkaani itkua vääntämään.

Naarmu ei taatusti synny siitä, jos avokämmenellä mäjäyttää auton kylkeen. Aikuinen voisi ehkä saada jonkun lommon aikaiseksi, mutta ei taapero.

Ap

mikä helvetin velvollisuus sillä miehellä on sun kakaraas tai sua alkaa siinä ystävällisesti kohtelemaan? Mies oli syytön tähän tilanteeseen. Pidä lapses kurissa, vaikka valjaissa, jos ei muuten onnistu.

Vierailija
51/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri. Hyvä, ettei ollut sentään väkivaltainen. Itsekin olen liikenteessä törmännyt noihin raivoäijiin. Poliisin kutsuminen ei tosiaan ole huono idea, jos törmää sekopäihin.

Vierailija
52/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöauto on kulkuväline, jolla jotkut ei-niin-fiksut ajaa päästäkseen paikasta a paikkaan 2. Se kuluu, siihen tulee naarmuja ja se vanhenee. Mikään autoihin liittyvä kilari ei saa mun ymmärrystä osakseen. Ihminen, jolle auto on tärkeä, ei ansaitse minkäänlaista kunnioitusta.

Monelle auto - sen laittaminen, virittäminen ja puunaaminen on harrastus! Että siinä mielessä ymmärrän kyllä miestä. Käytöstä olisi tosiaan voinut vähän miettiä.. Kyseessä oli kuitenkin pieni lapsi.

Vierailija
54/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
55/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä velvollisuus kellään käyttäytyä asiallisesti? No ei mikään, sen huomaa ihan nettipalstoillakin nykyään. Juntilta vaan näyttää niin livenä kuin noin kirjallisenakin tuotoksena.

Ap

mikä helvetin velvollisuus sillä miehellä on sun kakaraas tai sua alkaa siinä ystävällisesti kohtelemaan? Mies oli syytön tähän tilanteeseen. Pidä lapses kurissa, vaikka valjaissa, jos ei muuten onnistu.

Vierailija
56/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan autojakolhivia vihaaja...

Vierailija
57/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin taaperon kanssa kauppaanpäin, kun taapero kerkesi paukauttamaan vierasta autoa kädellään kahdesti kylkeen, ennenkuin ehdin nyppäistä sivummalle ja torua.

Kas, kun autosta nousi hyvin sutjakkaan vauhtiin keski-ikäinen mies ja alkoi raivoissaan paasaamaan naarmuista ja kiersi autonviereen ja osoitteli sormella, että "Katso mitä pentusi sai aikaan!"

Hetken kuunneltuani huuli pyöreänä miehen huutoa, nostin käsilaukustani autoni avaimet ja lupasin tehdä autoon ihan oikean naarmun, jos hän välttämättä haluaa autonsa viedä maalautettavaksi.

Ukon huuto loppui viimein, kun otin pari askelta, avain sojossa, autoa kohden. Mutisten mies meni takaisin autoonsa ja kaahasi kauheaa vauhtia pois kaupan pihasta.

Vierailija
58/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä isommillekin tulee paha mieli, jos vieraat koskee lempileluihin. Mutta pointtina aloituksessa taisikin olla miehen käytös. Ei kai kukaan tahallaan usuta taaperoita autojen kimppuun. Vahinkoja sattuu.

Sympatiani olisivat olleet miehen puolella ilman huutoa ja haukkumista.

Vierailija
59/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin voi todeta ainoastaan ihminen joka ajaa vanhalla turvattomalla romulla tai toisen ihmisen ostamalla autolla. Ostakaa muijat kunnon auto, niin saattaa ruveta naarmut ja muut harmittamaan. Ai, mutta kun ei käy töissä niin ewihän sitä ole varaa kunnon autoon...pyh! Pitäkää kakarat kurissa parkkipaikoilla, jäävät vielä autojen alle.

Ihminen, joka ei osaa kunnioittaa toisen omaisuutta, ei ansaitse minkäänlaista kunnioitusta.

Vierailija
60/85 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauas muista autoista. Ei suinkaan perheparkkiin.

Joskus nyt sattuu vain vahinkoja, kun taapero on niin kiinnostunut autoista, että haluaa niitä aina koitella.

Minä vastaan aina sellaisella käytöksellä takaisin mikä minua kohtaan annetaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi