Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiiriä puutalon kellarissa? Meillä on. Miten niistä eroon?

Vierailija
16.12.2023 |

Ällöttää hakea takkapuita, kun hiiret vaan juoksee edessäni. Asutaanpa vielä ison kaupungin keskustassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkuja. Myrkkyä.

Vierailija
2/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kellariin ja sanot kovalla äänellä: "Nyt teidän on aika muuttaa pois kellaristani."  Vielä heiluttelet kilistellen avainnippua, niin johan lähtevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa. Harmittomia.

Vierailija
4/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hiirenloukkuja.

Vierailija
5/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet kellariin ja sanot kovalla äänellä: "Nyt teidän on aika muuttaa pois kellaristani."  Vielä heiluttelet kilistellen avainnippua, niin johan lähtevät. 

Ei siellä demoni sentään majaile...

Vierailija
6/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko perustuu siihen, että tuntematon koetaan uhkana. Tutustukaa toisiinne. Keskustelkaa niin, että opitte näkemään asiat toistenne silmin. Ystävystykää. Kyllä Sinun Suuren talon suuressa kellarissa varmaan on tilaa niille pienille jyrsijöille?

Ison kirjan sanoin: "Mutta Kuningas vastasi heille: Se, minkä te teette yhdelle näistä kaikkein vähäisimmistä veljistäni, sen te teette minulle"

Kyllä se siitä.

Vierailija
7/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiret eivät haittaa metsässä, mutta asuinrakennuksiin ne minusta eivät kuulu. Pidä ruuat asuinkerroksissakin niin, että hiiret evät pääse niihin käsiksi - muovi tai lasitölkeissä jne., lattiat puhtaina. Hiiri on hyvä kiipeämään. Kellariin hiirenpyydyksiä, joko lisku tai vesiämpäri, myrkkyäkin myydään, mutta itse en pidä sen käytöstä. Hiiret levittävät myyräkuumetta eli kannattaa käyttää käsineitä puiden käsittelyssä, jos kellarissa asustaa hiiriä.

Vierailija
8/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiret eivät haittaa metsässä, mutta asuinrakennuksiin ne minusta eivät kuulu. Pidä ruuat asuinkerroksissakin niin, että hiiret evät pääse niihin käsiksi - muovi tai lasitölkeissä jne., lattiat puhtaina. Hiiri on hyvä kiipeämään. Kellariin hiirenpyydyksiä, joko lisku tai vesiämpäri, myrkkyäkin myydään, mutta itse en pidä sen käytöstä. Hiiret levittävät myyräkuumetta eli kannattaa käyttää käsineitä puiden käsittelyssä, jos kellarissa asustaa hiiriä.

Hiiret eivät levitä myyräkuumetta. Vain metsämyyrä levittää. 

Vierailija
9/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä  ne hiiret sielä kellarissa haittaa? Ihmisillä on kauhea pelko kaikkea kohtaan ilman järjellistä syytä.

Vierailija
10/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa 

Vierailija
11/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä  ne hiiret sielä kellarissa haittaa? Ihmisillä on kauhea pelko kaikkea kohtaan ilman järjellistä syytä.

Yleensä ne änkeävät sieltä asuintiloihin. 

Vierailija
12/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kissa 

Tai käärme tai molemmat. 

Vierailija
13/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kissa 

Kissa syö kissanruokaa.

Vierailija
14/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiiret eivät levitä myyräkuumetta. Vain metsämyyrä levittää. 

Mistä me tiedämme, onko Ap:lla hiiriä vai myyriä? Itse asun maalaistalossa ja syksyllä pyrkii kumpiakin sisään. En ainakaan itse erota vilahduksesta kumman näen, vasta ansaa tyhjentäessäni tiedän.

Vierailija
15/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa ja tulitikku perään.

Vierailija
16/16 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin vapaaehtoinen siivoamaan hiirenpaskoja sieltä kellarista. Jos siellä on säilytyksessä tavaraa, nekin ovat virtsassa ja ulosteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi