Miksi monet miehet kokevat "maksavansa seksistä" jos tekevät kotitöitä?
Eikös kotitöitä tee enemmän tai vähemmän kaikki, joilla on katto pään päällä, myös sinkut? Ja jos ajatellaan että sekä mies että nainen ovat kokopäivätöissä, miehen silloin tällöin imurointi on "maksua seksistä" ja "kaupankäyntiä p***un" avulla ja nainen tekee ne kaikki loput 80% kodin hommista - niin miksi, ihan omaksi ilokseen?
Minä kuvittelisin näin että avioliitossa kummankin jaksamista pitää ajatella. Otetaan esimerkiksi joku miehille perinteisesti lankeava työ kuten renkaanvaihto: jos renkaat autoon pitäisi vaihtaa päivittäin/viikottain ja miestäni alkaisi tämä uuvuttaa ansiotyön ohella, totta helvetissä kokisin että minulla on velvollisuus auttaa, varsinkin jos itse sillä autolla ajelisin. Mutta ei, kun työssäkäyvä nainen pyytää työssäkäyvää miestä joskus tiskaamaan niin mies tekee sen pitkin hampain "maksuna seksistä".
Joo, olen vissiin seurannut liikaa laasaslaisia :D
Kommentit (24)
Voin vain kuvitella minkä näköinen kämppä on ollut, ja kuinka monta tuntia sen pinttyneen lian pois hinkkaamiseen on mennyt.
Kuinka kauan yhden huoneen imurointiin kuluu aikaa? Ehkä 5-10 minuuttia. Pölyinen ei tarkoita samaa kuin likainen. Koskaan en ole saanut vuokranantajilta noottia epäsiisteydestä, melusta tai muustakaan vastaavasta.
miehet ovat laiskoja ja kokevat, että naisten tehtävä on palvella miestä ( siivota, antaa pillua, hoitaa lapset yms.) ja tämä ei kuitenkaan saisi mitenkään rajoittaa miestä esim. rahan suhteen. Siis nainen kuuluu, kuten jollain suoli24 -palstalla 13v. neitsyeenä jollekin nörtille koti-orjaksi ja hupikäyttöön, jonka tehtävänä on olla kaunis ja totella miestä, mahdollisesti tienata omat vielä omat rahansa. Ei ole kyse mistään yhteisestä tms. vaan miehestä, MIEHESTÄ, siis siitä että saa pillua ilmaiseksi kauniilta naiselta ja kaikki naisten työt, jotka muuten joutuisi tekemään itse, tekee nyt se panorobotti, kun aikaa seksiltä jää. Nämä nörtit...
Ja silti miehelle pitäisi useammin määrätä huoltajuus, eikös niin? ;)
Jos se mies muuttaisi omilleen, eikö hänen silti pitäisi joskus tehdä kotitöitä? Miksi ne sitten yhteisessä kodissa ovat maksua seksistä?
Hyvä kysymys, johon ei vielä järjellistä vastausta ole tullut.
Ex on entinen koska olin yksin vastuussa kaikesta, mikä ei ole kivaa. Kotityöt, lapsen hoito, vuokravakuuden hankkiminen, vuokran maksu, jääkaapin sisällönhankinta jne.
Ko. tapaus on erittäin pitkälle jalostanut tämän idean, et munalla saa täysihoidon :)