Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin synnytyksessä TODELLA pahasti, eka kerran synnytyksen jälkeen seksiä

Vierailija
19.07.2012 |

oli hiukan vaille 3kk päästä, se sattui, oli inhottavaa, vastenmielistä, mulle tuli joku ihan ihme pakokauhu, oli pakko lopettaa kesken. Nyt lapsi on jo 8kk ja seksiä ei ole ollut, mies alkuun yritti lähennellä mutta torjuin aina ja aloin itkeä, sanoi että ymmärtää ja nyt ei ole kuukausiin edes yrittänyt lähestyä.

Läheisyyttä meillä on muuten ollut kyllä, paitsi nyt havahduin huomaamaan miten kylmä mies on ollut viime kuukauden ajan ehkä, kyttää puhelintaan vähän väliä, ottaa sen suihkuunkin mukaan?

Kysyin onko sillä toinen, vastaus oli ei, kysyin vaivaako seksittömyys, sanoi, että jaksaa odottaa että joskus vielä pystyn, koska rakastaa minua.

Mutta epäilys ei anna rauhaa. En tiedä mitä tekisin, en haluaisi "pihdata" mutta koko ajatus seksistä tuntuu vastenmieliseltä. Lisäks oon koko ajan väsynyt, vauvalla ollut refluksi enkä edelleenkään nuku kuin max 1,5h putkeen.

Jos olisit minä, antaisitko koko jutun vaan olla, ja miehen pettää jos on pettääkseen? Rakastan häntä, enkä toisaalta edes halua kuulla mistään toisesta naisesta = tieto lisää tuskaa =(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA sinä olet tuossa jamassa synnytettyäsi TEIDÄN YHTEISEN LAPSEN!!!

Joskus mä niin häpeän miesten puolesta.

En miehenä osaa tuntea kollektiivista vastuuta "kollegoiden" tupeloinneista. Oikeasti osalle tuo on ehdoton ei. Mitä älykkäämpi mies, sitä varmemmin ei pysty pettämään missään oloissa (puhuttaessa huippuälykkäistä, pomoportaassa kyllä lakanat viuhuu mutta ei niissä huippuälykkäitä juuri olekaan).

Primitiivisestä vietistä kyse, enkä edes siksi osaa niin pahana pitää pettämistä itsessään vaan sen salaamista. Suhde joko kaatuu siihen tai ei kaadu, mutta epärehellisyyteen se kaatuu varmuudella. Itse tiedän että halu on välillä huomattava, mutta ei tulisi mieleenikään pettää vaimoani. Toisaalta pystyn ymmärtämään että joillakin maltti pettää.

Narsistia miehestä ei saa vain sillä että maltti pettää. Narsismi on sairaus joka voidaan diagnosoida ja riittävän monta rastia pitää kertyä ruutuihin. Yksittäinen osuma ruutuun ei vielä narsistia tee.

Tätä mammafoorumia lukemalla jokainen nainen alkaa epäillä miestään pettäjäksi ja narsistiksi. Vuosien kokemuksella myös oma vaimoni on kysellyt täältä jotakin luettuaan. Raivostuin että niinkö surkeasti minut tuntee, se siinä oli loukkaavaa eikä niinkään kysymys.

Sen sijaan miehesi kyllä ilmeisimmin pettää jos puhelintaan noin varjelee. Vaihtoehtoja sille voisi keksiä, mutta ne paljastuisivat kyllä aika pian jos esimerkiksi lähettelisi tekstareita sukulaisille järjestääkseen sinulle yllätysjuhlat tms. mikä teoriassa voisi olla mahdollista. Tuskin on. Yleensä asiat ovat sitä miltä ne näyttävät, harvemmin jotakin muuta.

Hommaat vaan sen puhelimen, mielummin miehen nähden niin ei tule sitten puheita jälkeenpäin.

Vierailija
2/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan jälkeen vaan halut hävisi ja molemmat oltiin väsyneitä, puhuttiin kyllä asiasta enkä usko miehen pettäneen, tokassa repesin pahasti ja pelkkä fyysinen paraneminen vei 4kk ja siitä pari kuukautta vielä kaivella haluja sen verran että sai aikaiseksi. tuolloinkaan ei vielä oikeasti haluttanut mutta liukkarilla vaan, mies tiesi että yritän ja arvosti sitä, ekan kerran kynnys kun oli ylitetty alkoi halujakin löytyä. jotta kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää ei. Ihan tosi, akat täällä pihtailee kuukausia ilman syytä (normaali parantuminen ei kestä 8kk!) ja luulee että se on miehelle ihan ok. Kuinka monta kertaa mieskään jaksaa tulla torjutuksi? Kuvitelkaa miltä tuntuisi jos sinun ehdottaessasi seksiä mies alkaisi itkeä. Varmaan tekis tosi hyvää itsetunnolle..

Synnytys on ihan ok syy seksittömyyteen korkeintaan 6kk, pihtaaminen sen jälkeen menee jo tekosyiden puolelle.

Vierailija
4/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni hankki sivusuhteen koska en 4.:n asteen repeämän vuoksi pystynyt harrastamaan seksiä normaalisti melkein vuoteen. 2kk:n päästä synnytyksestä yritimme ja silloin repesin yhdestä kohtaa uudelleen, mies sanoi että näki kun silmäni ihan lasittuivat kun se tapahtui, kipu oli aivan sietämätön.

Mies ihastui silti kollegaansa jonka kanssa oli ollut sängyssä usean kerran vuoden aikana, vaikka oli yrittänyt seksiä minun kanssa aina silloin tällöin. Minä kärsin eniten pettämisen ja repeämien jättämistä henkisistä arvista. Mies nimittäin sanoi pari kk synnytyksen jälkeen että alapääni näyttää "hirveältä". Olen ollut nyt vuosikausia sinkku ja yksinhuoltaja enkä ole uskaltautunut uudelleen suhteeseen, vaikka eikös just me yh:t olla niitä helppoja ja nopeita panoja joiden vika ero aina on ollut...? Katkera? Todellakin. Pyysin nimittäin sektiota lapsen suuren koon vuoksi, enkä saanut.

Vierailija
5/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nii paska jätkä on! En minäkään lähtisi pettämään jos ukko telois kyrpänsä eikä voisi sitä pitkään aikaan käyttää! Jos aatellaan positiivisesti, niin parempi saada tietää äijän pettämisestä mahd pian ettei tule turhaan heitettyy hukkaan aikaa semmosen kanssa!

Ja sun pitäis mennä lääkäriin ton ongelmas kanssa! Ei se ittestään parane koskaan!

Vierailija
6/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni hankki sivusuhteen koska en 4.:n asteen repeämän vuoksi pystynyt harrastamaan seksiä normaalisti melkein vuoteen. 2kk:n päästä synnytyksestä yritimme ja silloin repesin yhdestä kohtaa uudelleen, mies sanoi että näki kun silmäni ihan lasittuivat kun se tapahtui, kipu oli aivan sietämätön.

Mies ihastui silti kollegaansa jonka kanssa oli ollut sängyssä usean kerran vuoden aikana, vaikka oli yrittänyt seksiä minun kanssa aina silloin tällöin. Minä kärsin eniten pettämisen ja repeämien jättämistä henkisistä arvista. Mies nimittäin sanoi pari kk synnytyksen jälkeen että alapääni näyttää "hirveältä". Olen ollut nyt vuosikausia sinkku ja yksinhuoltaja enkä ole uskaltautunut uudelleen suhteeseen, vaikka eikös just me yh:t olla niitä helppoja ja nopeita panoja joiden vika ero aina on ollut...? Katkera? Todellakin. Pyysin nimittäin sektiota lapsen suuren koon vuoksi, enkä saanut.

kuin yh-ämmä jonka perse on revennyt :D

Nyyh mikä tarina. Katkera kun et pääse liittymään muiden horojen joukkoon :D

Ehkä vastenmielisin kommentti koskaan tällä palstalla, vaikka taso on mitä on...

Vierailija
7/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehet ja naiset pettävät Suomessa yhtä paljon. Puolet pettää, joten puolet on uskollisia.

Uskottomimmat naiset

1. Opettaja

2. Kotiäidit

3. Hoitajat

4. Sihteerit ja assistentit

5. Kiinteistövälittäjät

Uskottomimmat miehet

1. Lääkärit

2. Poliisit

3. Asianajajat

4. Kiinteistövälittäjät

5. Insinöörit

AP mene kiltti lääkäriin ja päälääkäriin, muuten avioliittosi on koetuksella, etkä parane itse ikinä.

Vierailija
8/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi auttaa se, että yritätte sänkypuuhia päiväuniaikaan?

Vierailija
9/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä, että edes joku ajattelee noin. Miettikää nyt vähän mitä viitsitte edes suustanne päästää, mutta eihän sille mitään voi jos ei ole penaalin terävin kynä. Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja SAASTA.

Vierailija
10/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pettää.Merkit on selvät. Jahka pääset siitä turhapurostas eroon

suhdetta voi yrittää korjata, jos kerran rakkautta onjäljellä. Ero, ero ja ero. Sitten uusi,joka pettää ja sitten taas ero, ero, ero.

Vierailija
11/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni 6 kk vaikean synnytyksen jälkeen, ennen kuin uskalsin kokeilla seksiä. Paranemiseen voi mennä aikaa. Jos vessassa käyntikään ei onnistu normaalisti, kuinka sitten seksi. Ja kaikki ei parane fyysisesti koskaan, tiedoksi sille (miehelle?) joka kommentoi että päässä vikaa.

Toki voi ongelma olla myös henkisellä puolella, eikä se siltikään ole mikään olematon ongelma, vaan ihan todellinen. Varaa ap aika seksuaaliterapiaan, on saatavilla yleensä ihan äitipolin kautta. Jos vaikka auttaisi. Pettäminen on sitten ihan toinen juttu, että miten siitä selviää. Tuo on kyllä niin isku vyön alle että pettää toisen terveyden takia.

Vierailija
12/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on aina ollut aika vähän ehkä ihan ekaa vuotta lukuunottamatta. Seksiä on ollut keskimäärin 2-4 kertaa kuukaudessa, toisen lapsen syntymän jälkeen meillä on ollut ongelmia ja nyt seksiä on ehkä kerran kuussa tai jopa harvemmin.

Silti pidän 8 kk:n seksittömyyttä melkoisena stressin aiheena. Ei ne seksihalut syty itsestään, ei varsinkaan, jos edes mitään yritystä ei ole ollut. On selvää, että jos pelkäät ja kammoat sitä, tarvitset ammattiapua enkä oikein käsitä, miten miehesi on vain antanut tilanteen luisua siihen, että odottelee, koska annat positiivisen vinkin. En myöskään käsitä, miten kuvittelit, että yhtenä päivänä vain heräät ja alat haluta seksiä.

Sattumisen toki tajuan. MInä en revennyt ja silti ensimmäinen kerta sattui aika tavalla. En nauttinut seksistä yhtään parin seuraavan kuukauden ajan, mutta käytimme liukuvoidetta ja yritimme saada siinä läheisyyttä takaisin. Vähitellen homma alkoi taas maistua ja tuntuakin hyvältä. Seksin ei kuulu sattua mutta sitä voi harrastaa, vaikka ei ihan hyvää fiilistä olisikaan. JOs et kuitenkaan pysty, kun pelkäät niin kovasti, niin on aika tosiaan käydä terapiassa asiaa käsittelemässä.

Minäkin uskon, että miehesi pettää. Ymmärrän seksin tarpeen, mutta on törkeää valehdella asiasta. Näistä asioista kun pitäisi aina puhua avoimesti.

Vierailija
13/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vetelette kakkoseen kunnes ykkönen on kunnossa.

Sinäpä oikein älykääpiöiden huipentuman möläytys. Kuule, kun et tiedä mitään niin pidä törkyturpasi kiinni.

Kun synnytyksessä repeää pahasti, repeää peräsuolikin. Seurauksena peräsuolesta yhteys vatsaonteloon. Tämä haava on pakko ommella ja ANTAA PARANTUA KUNNOLLA, koska muuten seuraa kuolema peritoniitin vuoksi.

Terveisiä leikkaussalista!

Vierailija
14/49 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä näkyy taivaskanat ;) Usein kun niitä kattelee ja työntää kädet housuun nii johan se ukkokin siitä usein innostuu XD

Vierailija
15/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hiukan vaille 3kk päästä, se sattui, oli inhottavaa, vastenmielistä, mulle tuli joku ihan ihme pakokauhu, oli pakko lopettaa kesken. Nyt lapsi on jo 8kk ja seksiä ei ole ollut, mies alkuun yritti lähennellä mutta torjuin aina ja aloin itkeä, sanoi että ymmärtää ja nyt ei ole kuukausiin edes yrittänyt lähestyä. Läheisyyttä meillä on muuten ollut kyllä, paitsi nyt havahduin huomaamaan miten kylmä mies on ollut viime kuukauden ajan ehkä, kyttää puhelintaan vähän väliä, ottaa sen suihkuunkin mukaan? Kysyin onko sillä toinen, vastaus oli ei, kysyin vaivaako seksittömyys, sanoi, että jaksaa odottaa että joskus vielä pystyn, koska rakastaa minua. Mutta epäilys ei anna rauhaa. En tiedä mitä tekisin, en haluaisi "pihdata" mutta koko ajatus seksistä tuntuu vastenmieliseltä. Lisäks oon koko ajan väsynyt, vauvalla ollut refluksi enkä edelleenkään nuku kuin max 1,5h putkeen. Jos olisit minä, antaisitko koko jutun vaan olla, ja miehen pettää jos on pettääkseen? Rakastan häntä, enkä toisaalta edes halua kuulla mistään toisesta naisesta = tieto lisää tuskaa =(

Oli hieman virheellisesti kirjoitettu tuo, että seksiä ei ole ollut ollenkaan, suihin olen ottanut kyllä, ja kädellä runkannut miehen, aina silloin kun olen jaksanut.. Mutta siis yhdyntöjä ei ole ollut.

Vierailija
16/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nii paska jätkä on! En minäkään lähtisi pettämään jos ukko telois kyrpänsä eikä voisi sitä pitkään aikaan käyttää! Jos aatellaan positiivisesti, niin parempi saada tietää äijän pettämisestä mahd pian ettei tule turhaan heitettyy hukkaan aikaa semmosen kanssa!

Ja sun pitäis mennä lääkäriin ton ongelmas kanssa! Ei se ittestään parane koskaan!

Vierailija
17/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paraneminen kesti monta kuukautta. Eka kerta oli n. 2kk synnytyksen jälkeen ja olin tosi kipeä. Jäi vähän kammo mutta sitten pari kk siitä onnistui jo hyvin ja kipu oli hävinnyt. Liukuvoiteet vain käyttöön, voi mennä yllättävän pian ohi se kipu. Sen jälkeen se onkin ollut parempaa mitä ennen synnytystä! Tsemppiä

Vierailija
18/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit on selvät.

Jahka pääset siitä turhapurostas eroon, hoida ittes kuntoon! Kynekologi ja seksologi hoitaa fyysisen puolen (sen ei pitäisi sattua!) esim jumppaohjeilla geishakuulien avulla, psyykkiseen puoleen taas tarttet terapiaa. Ei tos muuten tuu mitään, hae apua!

Vierailija
19/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sen miehenkään syytä kylläkään ole. Tässä on selvästi ihan oikea ongelma, jota teidän tulisi ratkaista yhdessä.

Vierailija
20/49 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sen miehenkään syytä kylläkään ole. Tässä on selvästi ihan oikea ongelma, jota teidän tulisi ratkaista yhdessä.

Jos pettää tollasen syyn takia nii aikas huonot pisteet saa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän