Miksi gymboree-vaatteet eivät enää mene kaupaksi huutonetissa?
Minä en ole tehonmyyjä enkä ole tilannut niitä usasta, jotta voisin myydä niitä uutena...
Olen ihan tavallinen äiti, joka on hankkinut noita vaatteita omalle lapselleen ja nyt ne olisivat menossa kiertoon. Mutta kiinnostuneita ei juuti ole :(
Miksi? Osaisiko joku kertoa?
Kommentit (19)
Kai niissä oli hetken aikaa joku hype? Gymboree on kyllä viime aikoina tehnyt aika rumia mallistoja muutenkin.
...koska hintapyyntösi on liian korkea?
tosi suosittuja. Ja hurjan paljon laadukkaampia Gymboreen vaatteet ovat kuin esim. ruotsalaisketjujen.
terv. Amerikan mamma
Tehomyyjä vastaa. :) Juuri nyt huuto.netissä on hiljaista lomien ja alennuksien vuoksi. Viime kuukausina itse olin myynyt yli 30 vaatteita kuukaudessa ja heinäkuussa minulla on vain 11. Mutta kun koulu ja päiväkoti lähestyy, asiat varmasti muuttuu. Laita linkki, katsoisin mielellääni jos löytyy jotakin sopiva omille lapsille.
Minua niin ärsyttää nämä huutiksen gymboree-paketit. Makunsa kullakin, ihan nättejä ne kait on. Meillä vaan ei neiti suostuisi pukemaan päälleen yhtäkään niistä pakettien vaatteista, joissa on tätä gymboreeta ja muita ns. ulkomaalaisia laatumerkkejä.
Mikä niistä tekee niin älyttömän laadukkaan, luksuksen ja halutun? Esim. lastenvaatekerho Du&Ja:n vaatteet ovat paljon paremman näköisiä, laadukkaita, kestäviä eikä taatusti minkään kiinantytön omepelemia, eikä niitä kävele vastaan jokaisella kakaralla.
Silti niiden ansiosta vaatepaketin hinta ei nouse 237 euron korkeuksiin kuten gymboreen vaatepaketeissa.
Mutta miksi pakettisi ei ole mennyt kaupan. vika voi olla:
huonot kuvat.
kasvava paketti, eli kukaan ei tiedä mitä pakettiin todellisuudessa tulee.
hintavaraus.
hankalat tai huonot selostukset.
suomalaiseen makuun sopivia. Jotkut ihan ihme jenkkisysteemit eivät minuun pure, mutta muuten kivoja vaatteita ja puuvilla on tosi laadukasta ja kestävää.
En osta jos käytät hv.ta, postikulut eivät ole todelliset tai niitä ei ole mainittu. Valokuva on huono tai monta muuta seikkaa. Nämä yleisimmät. Joo ja lähtöhinta kova. Olet varmaan tietoinen alet pyörii vielä.
todelliset ja kuvat otan järjestelmäkameralla...
En koskaan harrasta vaatepaketteja, joten ei ole mitään kasvavaa vaatepakettia.
Ehkä palaan asiaan syksymmällä huutonetissa.
ap
1. En halua että minut tunnistetaan :)
2 Minun kaikki kohteeni ovat juuri sulkeutuneet niin ei ole mitään linkitettävää...
ap
paitsi aleaikaan. Mielestäni Gymboree on yliarvostettu merkki netissä. Osa vaatteista on ihan söpöjä, mutta niitähän saa usein todella halvalla han uutena. Miksi niistä pitäisi maksaa kova hinta käytettynä?
minua ei ainakaan yhtään "sykähdyttänyt" tuo linkissä olliut mallisto - enkä kyllä usko, että 7-vuotias tyttönikään olisi noista pitänyt. Pari- kolmevuotiaalle tuolla kyllä olisi ollut jotain ihan kivoja vaatteita.
Toivottavasti laatu on kuitenkin kohdillaan tuohon hintaan verrattuna, ulkonäöltään kun eivät kuitenkaan ole henkkamaukkaosastoa ihmeempiä.
Mä alkuun kans ihmettelin, että mitä kummallista noissa Gymbon vaatteissa on, kun niitä Huutiksessa näin. Kivoilta näyttivät kyllä, mut niistä maksettiin siellä niin suuria summia. Muutaman sit jostain paketista sain, ja siitä lähtien oon ollut ihan rakastunut Gymboree-vaatteisiin. Paljon muuta ei meidän kahden tytön vaatekaapista enää löydy. Vaatteiden "painatukset" ja kuvioinnit on ihan eri laatua, kuin mikään, mitä Suomesta saa kaupoista ostettua. Niin pikkutarkkaa työtä monessa, että ihailla täytyy. Vaatteet on laadukkaita. Kangas ei nukkaannu eikä haalistu, muutamia yksittäiskappaleita lukuunottamatta. Mä tilaan nykyään suoraan jenkeistä Gymboreelta neitien vaatteet, kuussa tulee n. 2-3 pakettia nykyään. Rahaahan niihin menee, mutta pieneksi jäädessä niistä saa sitten ihan kivasti edes jotain takaisin. Ainakin paremmin kuin jostain H&M:n kuteista, joita ainakin tulee joka toisella muksulla vastaan. Hinnat on uusimmissa mallistoissa aina korkeita, mutta ale-myyntejä on useita ja erilaisia muitakin kikkoja (alennus-kupongit, Gymbucksit, rewardit, jne) saada niitä kohtuuhintaan ostettua. Myytyä olen aina saanut ne hyvin eteenpäin. Viestiketjun aloittaja on kysellyt heinäkuussa 2012, miksei saa myytyä Gymboreeta Huutiksessa. Itse myin elokuun alussa tuolloin pienemmän vaatteita yli 100 kpl (kokoa 2T) ja isomman vaatteita kans yli 100 kpl (kokoa 4-5). Taisi jotain 5 myyntikohdetta jäädä ilman huutoa. Joten mä en ainakaan ole huomannut ongelmaa siinä, ettei menisi kaupaksi.
Itse myin elokuun alussa tuolloin pienemmän vaatteita yli 100 kpl (kokoa 2T) ja isomman vaatteita kans yli 100 kpl (kokoa 4-5). Taisi jotain 5 myyntikohdetta jäädä ilman huutoa. Joten mä en ainakaan ole huomannut ongelmaa siinä, ettei menisi kaupaksi.
Ilmeisesti aika moni uutena myyvä on tilannut reilun satsin alesta ja yrittää nyt tehdä tiliä Huutiksessa. Meinasin itse laittaa pari (siis 2-3 vaatetta, ei 20, kuten monilla näyttää olevan) Gymboree-alen hutiostosta Huutikseen, mutta totesin tarjotaa ja huutoja (tai niiden puutetta) vilkaistessani, ettei kannata.
Lienkö joulun läheisyys ja alet syynä, kun muutenkaan tunnu tavara Huutiksessa liikkuvan nyt.
ymboreen vaatteita ja olen niitä huutiksesta metsästänyt! Mutta ostamatta olen jättänyt korkean hintapyynnön takia useimmiten. Kyllä käytetty on aina käytetty
Olen se "vierailija", joka kirjoitti äskeistä edellisessä viestissä. Eli myyn tosiaan jotain yli 100 kpl Gymboreen vaatteita kerralla, siis yhdessä koossa. Itse en osta Gymboreen alesta vaatetta sitä varten, että laittaisin sen heti myyntiin eteenpäin. Ostan vaatteet omien neitien käyttöön, jonka jälkeen sitten laitan myyntiin. Jotkut jäävät käyttämättä (kun kaapissa on niin paljon), mutta nekin useimmiten on käyttöönottopestyjä.
Olen huomannut, että jos yritän myydä noita vaatteita muutamia kappaleita, eli just jotain 3-5 vaatetta kerrallaan, niin ei kovin hyvin kaupaksi mene. Mutta kun laittaa kaikki kerralla yhdestä koosta, niin aika kivasti saa myytyä. Yksittäisiä kappaleita ei siis välttämättä kannata yrittää myydä.