Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu syömään slaatinlehtiä leipänsä päällä :(

Vierailija
19.07.2012 |

Joka aamu teen hänelle hyvät leivät aamupalaksi ennen kuin lähtee töihin, aina löytyy salaatinlehdet lautaselta syömättöminä :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laittamatta ne salaatinlehdet vai pitääkö sen hakea ratakiskoa ja vääntää siitä??

Vierailija
2/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu teen hänelle hyvät leivät aamupalaksi ennen kuin lähtee töihin, aina löytyy salaatinlehdet lautaselta syömättöminä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tekee miehelleen aamulla leivät!

Vierailija
4/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ajattelee että salaatin syöminen on nössöjen hommaa ja hänelle kalja on salaattia.

Vierailija
5/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen saa itse päättää, mitä syö. Uskomatonta kyllä sekin, että teet ne leivät. Ajattelitko oikeasti totuttaa miehesi tuollaiseen passaukseen?

Vierailija
6/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilmeisesti sinua nuorempi, komea, hyvätuloinen ja kaikin puolin muutenkin erinomainen.

Et kai sinä muuten passaisi häntä tuolla tavalla.

Ehkä sinä olet ymmärtänyt oman roolisi jotenkin väärin. Jos olet olevinasi vaimo, ei tehtäviin kuulu aamiaistarjoilu, ei myöskään terveyspoliisina toimiminen.

Joka tapauksessa "Mies" on ilmeisesti aika iso poika, koska käy töissä. Miksi sinä sitten teet hänelle valmiiksi sellaisia leipiä, joita hän ei kuitenkaan arvosta? Ja tuputat vielä sellaista sapuskaa, jota hän ei syö?

Kas kun ei mmonikaan tule ajatelleeksi, että tällainen aloitus voisi olla provo. On vissiin av-mammojen tapa toimia näin.

Mistäpä minä tietäisin, kun oma ukkoni on vanha, kalju, köyhä ja ilkeä. Tähän on tyytyminen, kun en viitsi suotta passata.

Vierailija
7/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä salaatinlehtiä on sinne leipään sitten laittaa?

Minä olen niin nirso etten suostu syömään leipäni päällä yhtään mitään, en edes levitettä. Syön muutenkin leipää vain ruoan kanssa.

Vierailija
8/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jopas maistuu.

Vierailija
9/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin kaikkien näiden vuosien jälkeen av pystyy yllättämään.

Ei nää aloitukset voi olla todellisia. *tirsk*

Vierailija
10/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin kaikkien näiden vuosien jälkeen av pystyy yllättämään.

Ei nää aloitukset voi olla todellisia. *tirsk*

Vierailija
11/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma ukkoni on vanha, kalju, köyhä ja ilkeä. Tähän on tyytyminen, kun en viitsi suotta passata.

mieheni, joka ei tosin ole ilkeä. Ja teen hänelle aamulla leivän, jos teen itsellenikin. Mies syö myös salaatinlehden.

Vierailija
12/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmeessä laitat niitä salaatinlehtiä siihen leivälle, jos tiedät, ettei miehesi niitä syö? Etkö ole huomannut, että kaikki ihmiset eivät vaan pidä samoista asioista. Itse en laittais ikinä mieheni leivälle tomaattia, koska tiedän, ettei hän tykkää tomaatista leivän päällä. Ei mulla muutenkaan ole tarve kontrolloida aikuisen ihmisen syömisiä... No, en kyllä kovinkaan usein tee leipää miehelleni. :)

Vierailija
13/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä kyllä passaan miestäni välillä vähän liikaakin ehkä. Teen hänelle aamuisin ja iltaisin usein voileipiä ihan pyytämättä. Se nyt on vaan välittämistä ja toisten huomioimista. Siinä mä ne samalla teen kun lapsille iltapalaa tai itsellekin, enkä mä koe mitenkään sitä rasittavaksi. Kyllä mieskin osaa mua yllättää sitten aina tarpeen vaatiessa. Eikä se pidä mun tekemisiä mitenkään itsestään selvyytenä.

Nykykulttuuri on vain viety niin minäkeskeisyyteen ja siihen ihan kun se naiseus siitä jotenkin kärsis tai nainen alistettaisiin jos hän haluaa miestään yllättää tai hemmotella.

Meidän suhdekin on tosin kestänyt jo 16v joten empä usko että tietystä epäitsekkyydestä ja toisen huomioimisesta mitään haittaakaan on ollut.

Vierailija
14/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelun alkuaikoina pitää rakkauden osoituksena, onkin sitten myöhemmin suhteen vakiinnuttua "passaamista"...

Vierailija
15/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä kyllä passaan miestäni välillä vähän liikaakin ehkä. Teen hänelle aamuisin ja iltaisin usein voileipiä ihan pyytämättä. Se nyt on vaan välittämistä ja toisten huomioimista. Siinä mä ne samalla teen kun lapsille iltapalaa tai itsellekin, enkä mä koe mitenkään sitä rasittavaksi. Kyllä mieskin osaa mua yllättää sitten aina tarpeen vaatiessa. Eikä se pidä mun tekemisiä mitenkään itsestään selvyytenä.

Nykykulttuuri on vain viety niin minäkeskeisyyteen ja siihen ihan kun se naiseus siitä jotenkin kärsis tai nainen alistettaisiin jos hän haluaa miestään yllättää tai hemmotella.

Meidän suhdekin on tosin kestänyt jo 16v joten empä usko että tietystä epäitsekkyydestä ja toisen huomioimisesta mitään haittaakaan on ollut.

Vierailija
16/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet aviossa 16 vuotta ja en ole koskaan leipiä tehnyt.

Vierailija
17/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran hyvä itsetunto, että tuollaiset rakkaudenosoitukset ei mitenkään alenna mun arvoani :-)

Vierailija
18/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkosi pohjanmaalta? Selittäisi käytöksen, sillä kunnon pohjanmaalaiset heteroÄIJÄT eivät mitään homojen ja akkojen salaattia syö.

Vierailija
19/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ajattelee että salaatin syöminen on nössöjen hommaa ja hänelle kalja on salaattia.

Älä ole tyhmä! Kalja on puuroa ja leipää!

Kana on vihannes!

Vierailija
20/32 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi