Kaytteko kotiaidit ripsien ja kulmien kestovarjayksessa saastaaksenne aikaa aamulla ja kuitenkin ollaksenne huolitellun nakoisia?
Kommentit (10)
Koko systeemi vie aikaa 20 min kuukaudessa, ja sitten näkyy vähän silmät päässä seuraavan kuukauden...
Muutenkin kestovärin jälkeen tuntuu, että KUITENKIN pitää lisätä vähän ripsaria jne....
Kulmakarvoja nypin aina kun hajakarvoja näkyy, väriä kulmani eivät kaipaa.
En tosin enää ole kotiäitikään.
t.kolmen äiti
Minun ripsiin ei kestoväri vain tartu. Ripset ovat kyllä mustat ilman värjäystäkin, mutta ripsien päihin tarvitsen lisää väriä. Käytän siis ripsiväriä. Kulmat ovat mustat ja ne vain nypin, oikeastaan joka päivä, koska mustat karvan alut näyttävät kauheilta.
Kyvyt ovat kasvaneet 10 v.ssä :-)
Ensinnäkin, tee siitä väristä tarpeeksi paksua, ettei se valu silmiin. Heitä hittoon se muovipuikko, joka on useimmissa väriainepaketeissa mukana. Itse käytän joko vanhaa luomivärisivellintä (karvaista siis) tai vanhaa maskaraharjaa, pieni harja kuten esim. Maybellinen great lash-maskarassa tai Kanebon 38C:ssä on paras. Sitten vain kärsivällisyyttä peliin! Älä yritäkään tökkiä ihan ripsien juureen, pyri saamaan ripsien latvat värjättyä kunnolla. Älä räpyttele! Voit myös yrittää värjätä ylä- ja alaripset erikseen. Itse teen usein niin, että levitän aineen ylä- ja alaripsiin, sen jälkeen suljen silmät varovasti ja istun lattialla kylppärissä pari minuuttia (vesihanan lähellä.) Jos alkaa kirvelemään heti levittämisen jälkeen, niin pesen suosiolla saman tien pois, sitä kirvelyä ei kestä erkkikään, ja levitän uudestaan ja varovaisemmin silmät pestyäni ja kuivattuani.
Vierailija:
Muutenkin kestovärin jälkeen tuntuu, että KUITENKIN pitää lisätä vähän ripsaria jne....
Alaripsissä en käytä erikseen ripsiväriä, koska sotkee helposti. En halua käyttää mitään superwaterproof-mascaroita.
Vierailija:
paljonko maksaa, missä tehdään, hyvinkö kestää?
olen sellainen wash-and-go kind of girl...