Milloin olet viimeksi syönyt sipsejä?
Kommentit (28)
Joskus olen ehkä maistanut yhden sipsin lastenlasten pussista.
Hyvä kysymys. Ehkä pari kuukautta sitten söin sellaisia suolattuja kauranaksuja. Perunasta tehtyjä sipsejä varmaan joskus vuosi sitten.
Suomesta ei saa hyviä sipsejä, Espanjaan asti mentävä.
Taisi olla n. kolme viikkoa sitten. Tämä oli poikkeus sääntöön, etten koskaan syö sipsejä. Muutaman maistoin kyläillessäni. Kotiin en osta noita koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Just syön.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei saa hyviä sipsejä, Espanjaan asti mentävä.
Mikä on sellainen tuote mitä ei saisi tilattua tänne? Taidat elää vielä kymmenen vuoden takaisessa maailmassa.
Viikko sitten söin muutaman lastun.
Varsinaisia sipsejä joskus puolisolta napannu kevään aikana, itse syön linssinaksuja, viimeks varmaan alkuviikosta. Pari pussia on kaapissa odottamassa.
Juustosnaksuja syön melkein joka päivä!
Viime kuussa. Taidankin lähtee kauppaan.
Itse pitänyt aina tasan 3 pussia vuodessa tai jopa vain kaksi jos sen korvaan suolapähkinöillä, mun heikkous, syön ruokalusikalla ihan, tuntuu suussa paremalle( siis pähkinöitä. Sipsejäkään en osa ottaa "sen viisi" vaan rohmuan. Ja grillimaku tms..tulinen. Samoin Tuc ne tuliset keksit huh heikkous.
Ja joo- karsee turvotus, taipumus saada nestekertymää karseesti jo suolakurkustakin
Jaa. Oliskohan kesäkuussa? Mulla on keittiössä pussillinen linssisipsejä, unohdin eilen illalla avata.
Eilen. - Joistain kaupoista saa 80-luvun reseptillä maustettuja grillisipsejä. Ne on hyviä.
Minuutti sitten. Viimeksi söin vuosikymmen-12 v. sitten. Juon samalla 8% rosee-viiniä ja näemmä kirjoitan vauva-palstalle viiskymppisenä miehenä. Mikäköhän on junttiuteni aste? Bokseritkin vain jalassa, kun on niin kuuma asunto.
Tänään söin olympialaisten kenttääratsastusta katsoessani tortillasipsejä ja salsaa, oli hyvää!