AV-mamma miitti pe 3.8?
Jos sovittaisiin päivä jo näin aikaisemmin, useampi voisi päästä paikalle.
Olisiko tulijoita? :)
Kommentit (33)
tapaatte varmaan palstalla.
Palstaa 10v lukeneena ei tulis mieleenkään tavata näin inhottavia ihmisiä. Muistakaa puhua ADHD:stä,wt-nimistä, imettämisestä, rattaissa istumisesta jne.
Nostetaan, että osallistujat muistaa tulla. :)
olin siellä v*tun Kuuden vuoden kuuliaisuus-tapahtumassa lurkkimassa. Ketään ei näkynyt. Riitti mulle.
Ja tänään varmistui meidän menoillaksi lauantai!
-4-
eikö miehet saa osallistua?
Haluaisin tulla kertomaan että kaikki vika on aina naisten ja että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä ja että suomalainen nainen on ruma läski siiderivalas.
Tulisin mielelläni. Mulla ei ole nyt parempaakaan tekemistä kun meni yks väikkäri jäihin.
t. miesasiamies
sopia lauantain tapaamista ketjussa, jonka otsikko on tuo mikä on. Miksi ette heti tehneet uutta ketjua oikealla otsikolla niin olisitte voineet saada muutaman muunkin tulijan mukaan.
sopia lauantain tapaamista ketjussa, jonka otsikko on tuo mikä on. Miksi ette heti tehneet uutta ketjua oikealla otsikolla niin olisitte voineet saada muutaman muunkin tulijan mukaan.
Ei omia kavereita livessä niin pitää ihan treffata tän palstan haaskoja. Oikeesti, miettikää vähän tän palstan tasoa.
Ehkä juju onkin siinä, ettei ota tätä palstaa niin sata lasissa tosissaan *vink* ;D
-4 joka menossa just liveystävän kanssa baanalle muttei tuumaa että kaikki palstakävijät olis mulqvistnarttuja-
Ei omia kavereita livessä niin pitää ihan treffata tän palstan haaskoja. Oikeesti, miettikää vähän tän palstan tasoa.
Menee muuten aika sekaiseksi kun porukka pitkin suomea huhuilee toisiaan, tapaamispaikkaa-ja aikaa yms.