Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua, pitäisi uskaltautua yksin terassitapaamiseen!

Vierailija
28.07.2012 |

Kotipaikkakunnallani on kesätapahtuma, johon kokoontuu minua kiinnostavan asian harrastajia. Heillä on terassimiitti tänään klo 18->. Haluan mennä mukaan (ja varmasti menenkin), mutta tarvitsen tsemppausta! En siis tunne ketään tuolta ennestään. Apua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisistä, joilla on joku yhteinen mielenkiinnon kohde, joten puheenaiheista ei varmaan ole puute. Tutustut varmaan porukkaan ja sitten seuraava kerta on jo helpompi.

Vierailija
2/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole Jyväskylässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tyyppisen tapahtuman hyvä puoli se, että moni muukin tulee varmasti yksin. Ja teillähän on kaikilla yhteinen harrastus, joten keskusteltavaa löytyy.

Joudun itse käymään työni puolesta kokkareilla ja muissa tilaisuuksissa, joissa en tunne välttämättä ketään.

Ohjeeni sinulle on, että hymy huulilla ja positiivisella asenteella. Jos tänään itse menisi tilaisuuteen, saapuisin sinne hymyillen, tilanteen luonteen mukaan kättelisin ihmiset, jotka ovat tilaisuuden järjestäneet ja esittelisin itseni selkeällä äänellä.Muita voi tervehtiä hymyllä ja nyökkäyksellä. Sitten tiskin kautta luovisin reittini johonkin istumaan. Tänään on hyvä kommentoida esimerkiksi säätä, "onneksi sattui tapaamiseen näin ihana sää". Muita puheenaiheita perus, oletko jo pitänyt kesälomat?, oletko katsonut olympialaisia? jne.

Iloinen asenne, hymy ja rohkeus avata suunsa. Ihmisiä tässä vaan ollaan, kaikki sujuu varmasti hyvin ja sinulla on hauska ilta tiedossa!

Vierailija
4/4 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, juteltavaa varmasti löytyy ja muitakin ensikertalaisia saattaa olla paikalla, joten iloisella mielellä tapaamiseen. POis voi aina lähteä jos on tylsää :) Vielä hetken aion istuskella kotona ja sitten liikenteeseen! Ap.

P.S. Tapaaminen ei ole Jyväskylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi