Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva! Lainasin kaverille kenkiäni, ja nyt ne on pilalla!

Vierailija
27.07.2012 |

Joo otsikossa se jo tulikin.

Hyvä kaverini on pitkään himoinnut uusia Louboutinin korkkareitani, ja nyt hänellä oli tärkeät treffit, niin pitkän vinkumisen jälkeen annoin ne hänelle lainaan.

Tänään hän palautti ne, ja en tiedä missä turvesuolla oli treffit olleet, mutta kengät on ihan mudassa ja ravassa. Punaset pohjatkin näyttää tosi hyvältä ruskeiden tahrojen kanssa!

Kun kaveri toi kengät, totesin ensijärkytyksen jälkeen, että nämähän on ihan likaiset. Siihen kaveri kiusaantuneena naureskellen että "ai enpäs huomannutkaan. No kyllä ne varmaan on ihan hyvät jos vähän pyyhkäsee"....

Ja mähän olen pyyhkinyt, mutta ei lähde, enkä mihinkään pesukoneeseenkaan noita uskalla heittää!

Anteeksi tämä vuodatukseni, mutta ärsyttää kun kaverini lupasi, että kohtelee niitä kun kukkaa kämmenellä, ja oon ihan superhyber ihana ystävä jos lainaan niitä...

Jos pystyn, niin lataan niistä kengistä kuvan tänne teidän ihasteltavaksi.

Ja mitä me tästä opimme? Älä ikinä lainaa tonnin kenkiä kaverillesi!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkien lähettämistä korjattavaksi ulkomaille. Vahingon aiheuttajan laskuun tietenkin. Täältä löytyy merkin suositteleman korjaajan yhteystiedot:

http://eu.christianlouboutin.com/uk_en/repair-loubouts/

Vierailija
42/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverilla on laaja kotivakuutus niin voisi sen kautta hakea korvausta sulle aiheuttamastaan vahingosta. Sitä varten kai ne vastuuvakuutukset kai on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yhtä henkilökohtaiset kuin hammasharja.. Jokaisen koipi on erimallinen ja on vaivasenluuta ja kovettumaa, sientä yms..

Vierailija
44/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se vastaaja, joka suositteli jo aiemmin suutarille viemistä.

Millaiselta suutarilta kysyit? Jos se oli joku ns. markettisuutari, joka tekee avainkopioita ja asentaa korkolappuja, niin siinä tapauksessa voisit ehkä kysäistä joltain "laadukkaammalta" suutarilta?

Olet kai ap jostain pk-seudulta, niin kaipa stadista löytyy jotain luksussuutareita, jotka esim. valmistaa kenkiä käsityönä mittojen mukaan. Ehkä heillä olisi vielä joku ässä hihassa tähänkin asiaan. Voihan kenkien huolto tuollaisessa paikassa maksaa vaikka satasia, mutta olisi se silti kaverillesi halvempaa kuin ostaa sulle uudet tonnin kengät.

Ei siinä kysymisessä edelleenkään mitään häviä, vähän lisävaivaa siitä tietenkin on.

Vierailija
45/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kaverisi kuuluu ne korvata!!!

Vierailija
46/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että jos pyydän 500 €. Sekin kuulostaa ihan järkyttävältä summalta pyytää kaveriltani, joka on hiton pihi eikä hänen rahatilanteensa muutenkaan ole kovin hyvä... Voi vitsi miten mä oon taas tämmösessä tilanteessa.

Eniten ärsyttää, että kaverini ei tuntunut olevan yhtään pahoillaan tapahtuneesta, eikä edes kysynyt miten voi korvata tämän ja yleensäkin kenkien lainauksen.

Mun kamera ei jostain syystä suostu siirtämään kuvia koneelle, mutta yritän vielä!

Vierailija
47/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stylistiketjun ap. Kulunutta meininkiä.

Vierailija
48/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ökkis.