Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva! Lainasin kaverille kenkiäni, ja nyt ne on pilalla!

Vierailija
27.07.2012 |

Joo otsikossa se jo tulikin.

Hyvä kaverini on pitkään himoinnut uusia Louboutinin korkkareitani, ja nyt hänellä oli tärkeät treffit, niin pitkän vinkumisen jälkeen annoin ne hänelle lainaan.

Tänään hän palautti ne, ja en tiedä missä turvesuolla oli treffit olleet, mutta kengät on ihan mudassa ja ravassa. Punaset pohjatkin näyttää tosi hyvältä ruskeiden tahrojen kanssa!

Kun kaveri toi kengät, totesin ensijärkytyksen jälkeen, että nämähän on ihan likaiset. Siihen kaveri kiusaantuneena naureskellen että "ai enpäs huomannutkaan. No kyllä ne varmaan on ihan hyvät jos vähän pyyhkäsee"....

Ja mähän olen pyyhkinyt, mutta ei lähde, enkä mihinkään pesukoneeseenkaan noita uskalla heittää!

Anteeksi tämä vuodatukseni, mutta ärsyttää kun kaverini lupasi, että kohtelee niitä kun kukkaa kämmenellä, ja oon ihan superhyber ihana ystävä jos lainaan niitä...

Jos pystyn, niin lataan niistä kengistä kuvan tänne teidän ihasteltavaksi.

Ja mitä me tästä opimme? Älä ikinä lainaa tonnin kenkiä kaverillesi!!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa mitään hintavaa kellekään. Itseään voi syyttää jos sotkee unelmien kalliin iltapuvun, kaveri voi juurikin vain sanoa "sori".

Vierailija
22/48 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. shortsien ja kivan yläosan kans on hiton makeet!

Menkää te kateelliset jo nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin aika monta muutakin tapaa käyttää 1400€

Vierailija
24/48 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisin aika monta muutakin tapaa käyttää 1400€

Nuo kengät on niin rumat etten enää tunne mitään sympatiaa edes ap:ta kohtaan. Aluksi mua suretti tilanne, mutta nyt ajattelen vain, että ap:lle parempi, että tollaset kengät on pilalla.

Vierailija
25/48 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, voisiko suutari pelastaa kengät vielä jotenkin. Mitä materiaalia ne ovat? Näyttävät mokkaisilta. Jos mokkaa, tuskin taikasieni auttaa. Mutta tietysti pilalle menneisiin kenkiin voi kokeilla kaikkea.

Sen jälkeen selvitä tosiaan korvaako kotivakuutus. Ei se ota jos ei annakaan.

Itse kyllä käskisin kaveria hankkimaan mulle samanlaiset kengät tilalle. Jos malli on loppuunmyyty, vastaavan hintaiset.

Vierailija
26/48 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään? En ymmärrä. Kengäthän muotuotuu käyttäjän jalan mukaan.

Vierailija
27/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään häviä. Mun mielestä pitää ostaa saman arvoiset kengät tilalle, jos olet kerran noita kenkiä jalassa pitänyt ei se arvoa 900e laske. En tajua miten jotkut kehtaavat olla korvaamatta jos rikkovat toisten tavaroita.

Vierailija
28/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään? En ymmärrä. Kengäthän muotuotuu käyttäjän jalan mukaan.

lampsita niin paljon ja usein, että muotoutuisivat yhtään mihinkään.

Vierailija
29/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo vinkkasi, niin kokeile jotain suutaria, et siinä varmaan mitään häviäkään.

Ainakin tavalliset kuluneet nahkakengät saa suutari ihan uudenveroisen näköisiksi, ehkä heillä on keinot tuollaisiinkin kenkiin. Varmaan suutari heti kättelyssä sanoo, voiko auttaa vai ei.

Vierailija
30/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin ap, että olet hiton tyhmä kun edes lainaat noin kalliita kenkiä kellekään.

Voihan sitä toki aina vaatia hyvitystä mutta tuskin saat.

Ehkä otit opiksesi...?

Vierailija
31/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin heti aamusta eräällä suutarilla, ja hän totesi että ei uskalla noin kalliille kengille tehdä mitään (en edes kertonut hintaa) ja että tuskin niitä käyttökelpoisiksi saa.

Oon päättänyt, että kaveri ostaa mulle joko uudet kengät (väh. 1000€) tai sitten ostaa nuo minun kengät tonnilla.

Tässä meni samalla varmaan tämä ystävyys-suhde, mutta mä haluan korvauksen noin kallista kengistä.

Ja tiedän että olin tyhmä, kun menin noita lainaamaan, mutta todella uskoin että kaveri pystyy yhden illan pitämään noista huolta. No nyt on tämäkin kantapään kautta opittu!

Vierailija
32/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Tigerin kulmilla olivat, n. 25.v ruskeahiuksisella tytöllä oli nuo jalassa?? Sopiiko tuntomerkit?

Vierailija
33/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tuntomerkit, jos oli vielä mustat pillifarkut ja ruskea neuletakki? Jos näit ne joskus klo 14-16 niin sama tyttö kyseessä.

Vierailija
34/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä Helsinki on pieni paikka :D Tyttö vaan jäi just noista kengistä mieleen, ja mietin että oliko ne aidot :D

Vierailija
35/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kuka tollaisia oikeasti pitää ja maksaa hunajaa jostain kengistä, joita raaskii käytää ehkä kaikkineen pari kertaa? Vuoden parin päästä mallit on jo taas muuttuneet ja kengät vanhentuneet sun kaappiin.

Mutta oma vikasi, jos lainaat kalliita kenkiäsi. Voit toki pyytää kaveria maksamaan, mutta tuskin rahoja ja ystävää enää näet.

Vierailija
36/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi töykeyteni mut normaali ihminen ei lainaa kenkiä,vaatteita,meikkejä eikä rahaa ystävilleen.Paitsi pikkutytöt taitaa sitä tehdä.

Vierailija
37/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen himoinnut noita kenkiä ties kuinka monta vuotta, ja tykkään kun noita voi käyttää ympäri vuoden (ei ehkä kesähelteillä mutta muuten).

Tuo malli on aika ajaton, eli menee helposti mulla 6-8 vuotta. Mulla on myös Louboutinin nude korkkarit, ja ne on ollut käytössä jo kolme vuotta.

Vierailija
38/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sä sano mua pikkutytöksi, kun et tiedä minkä ikäinen olen. En tiedä missä tynnyrissä oot kasvanut, mutta ainakin meidän piireissä lainailu on tosi yleistä.

Ehkä kukaan ei vaan halua lainata sun vaatteita.

Vierailija
39/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei materiaali ole tärkeintä. Ei noita sun kenkiäs edes suurinosa huomaa.

Vierailija
40/48 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi pitää korvata kengät ilman muuta. Mun mielestä nuo on kauniit kengät, itse en vaan osais kävellä niillä.

Ja vähän ohis, mutta tästä ketjusta oli mulle kuitenkin tsemppiä. Olen nimittäin jo maksanut varausmaksun koiranpennusta, joka maksaa 680 euroa. Mies pitää sitä hirveenä hintana, ja nalkuttanut asiasta. Saisin 2 pentua noiden kenkien hinnalla ;) Tämä ei ollut tarkoitettu miksikään keljuiluksi, vaan kuvastaa vaan sitä, että kukin meistä käyttää rahansa siihen mistä itse pitää.