Milloin miehen vanhat vaatteet saa heittää pois?
Meillä kaikki pitää säästää. Miljoona reikää ja kaivaa takaisin roskiksesta.
Kommentit (7)
heitän salaa roskiin kun hoidan pyykitkin. Juuri vasta huomasi keväällä ,että olin hävittänyt "muutamat" pitkät kalsarit.. Viime syksynä jo lensivät :D Ostin toki uusia jotta ei palele
En ole mieheni äiti, joten en hoida vaatteiden hävittämistä. Eiköhän se mies ne itse heitä pois kun haluaa. Tietty jos raahaa niitä varaston täytteeksi, niin täytyy keskustella, että homma ei toimi.
miestään kuin lasta. En minä heitä miehen vaatteita pois, eikä mies heitä minun. Ihan sama, miten reikäinen vaate minulla olisi, ihmettelisin, jos mieheni oma-aloitteisesti heittäisi sen roskiin. Voihan sitä käyttää vaikka remonttivaatteena. Itse sitten oman harkinnan mukaan heitän pois, kuten ilmeisesti mieskin, koska aina siisteissä vaatteissa kulkee.
Mä opetin taaperon kutittelemaan iskää niistä rei'istä... ainakin pahimmat tapaukset poistuivat käytöstä.
Jos tuon kaupasta uutta, pyydän vanhoja vaihtarina ja leikkaan heti paidat autotalliin rätiksi. Ei tuo onneksi enää roskista takaisin hae.
Ja kohtahan tuo Miami vice -tyylinen lakkiaispuku on taas muotia :D
mikäli en jostain pidä. yhteissovussa heitetään sitten pois, tai käytännössä annetaan muille ellei nyt ihan rikkinäiset ole.
jos mies heittäisi jotakin vaatteitani roskiin
Kiitos päätän ihan itse siitä asiasta
Meillä kans säästetään kaikki. Reikäset sukat ja kalsaritkin. Edelliset vähän risat kalsarit mies hylkäs vasta sitten, kun pallien kohdalla oli tennispallon kokonen reikä! :/
Nurkuu myös kamalasti jos ostaa jotain uutta.