Miksi epäsuhtaisissa pareissa nainen on se paremman näköinen?
Aina nainen on se paremman näköinen ja mies on kaljamahainen, kalju röhnä.
Miksi?
Kommentit (12)
Meillä mies hoikka, nuori ja komea ja minä läski, keski-ikäinen ihmisvalas.
Kummalla on rahaa?
http://www.google.fi/imgres?q=bernie+ecclestone&hl=fi&client=firefox-a&…
On aivan ihana ihminen, mutta lihonnut pahasti. Se ei vain haittaa minua pätkääkään, paitsi että olen huolissani terveysvaikutuksista.
Ei mies ole edes mikään rahasampo, hänen on vain luonteentaan aivan ihana. Ja olen ennenkin ihastunut lihavaan mieheen, minusta lihavuus ei ole mikään erityisen suuri haitta miehellä, jos olemus pysyy kuitenkin miehekkäänä.
Veikkaan, että miestä häiritsisi enemmän jos osat olisi toisin päin.
Tiedän montakin paria, jossa mies on tosi hot ja nainen ihan tavis. Eikä ole kyse mistään rahasta.
Rakkautta kai sitten.
Tunnen kymmeniä naisia jotka ns. "olisivat saaneet paljon paremman" mutta ovat ihastuneet miehen luonteeseen lompakon tai ulkonäön sijaan. Nuo tuntemani kauniit, akateemiset, hyvätuloiset naiset ovat ottaneet miehekseen lyhyen (alle 180cm) ohuthiuksisen, hiekanvärisiin vaatteisiin ja lippiksiin pukeutuvan tasapaksun vähäpuheisen duunarin. Niin se vaan usein menee, oli miesasiamiehet asiasta mitä mieltä tahansa. Monelle naiselle riittää kriteeriksi vain se että mies on mukava eikä sillä ole mielenterveysongelmia.
Tunnen kymmeniä naisia jotka ns. "olisivat saaneet paljon paremman" mutta ovat ihastuneet miehen luonteeseen lompakon tai ulkonäön sijaan. Nuo tuntemani kauniit, akateemiset, hyvätuloiset naiset ovat ottaneet miehekseen lyhyen (alle 180cm) ohuthiuksisen, hiekanvärisiin vaatteisiin ja lippiksiin pukeutuvan tasapaksun vähäpuheisen duunarin. Niin se vaan usein menee, oli miesasiamiehet asiasta mitä mieltä tahansa. Monelle naiselle riittää kriteeriksi vain se että mies on mukava eikä sillä ole mielenterveysongelmia.
Minun mieheni on myös pitkä, osaa pukeutua ja on sosiaalisesti paljon lahjakkaampi kuin minä. Minä olen ujona vieressä kun hän jututtaa vieraat ihmiset. Mikä ei asetelmana myöskään haittaa minua. Koulutuspohja meillä samantasoinen ja kummallakin aika perus koulutuksen mukainen palkka.
Ja jos ulkonäöllä haetaan seksuaalisesti samantasoista paria, niin miehen koko ja taisot ovat mittavat joka asiassa :D En minä ole mitään raukkaa joutunut keräämään hoivaani, vaikka ulospäin ehkä vähän eriparia ollaankin.
Tiedän paljon pareja, joissa nainen on aivan julmetun lihava punanaamainen rasvaletti ja mies ihan normaali, sopusuhtainen ja tavallisen näköinen. Sekä sellaisia joissa mies on todella komea ja nainen taviksen näköinen punkero.
Jos miehellä on rahaa hänellä on varaa valita nainen, jolloin yleensä ottaa sen paremman näköisen. Jos taas naisella on rahaa, ei ole juuri merkitystä miltä hän näyttää, koska ei saa minkäänlaista miestä.
Naiset taas arvostavat statusta. Rahaa, valtaa, sosiaalisia taitoja jne.
Ehkä tämä pätee joihinkin julkkispareihin, joissa puhutaan vaikutusvaltaisista ukonköriläistä ja nyk. tai ex-missukoista tms, mutta monesti oikeasti tuolla kaupungilla näen mukiinmenevän näköisiä miehiä, ja yllättyy kun vaimo pölähtää paikalle ja onkin 10 vuotta vanhemman näköinen kuin oletin miehen olevan, ja kaksi kertaa miehen paksuinen ja olemukseltaan homssuinen.
Ei millään pahalla, naiset. Luulisin tosin, että tämä johtuu vain siitä, että minä keski-ikää lähestyvä suomalaisnainen pidän tavallisista suomalaisista siisteistä keski-ikäisistä miehistä, joilla voi olla esim. kaljua ja silmälasit. Tavalliset suomalaiset naiset sitten eivät ole mitään missityyppejä.
Ehkä tämä pätee joihinkin julkkispareihin, joissa puhutaan vaikutusvaltaisista ukonköriläistä ja nyk. tai ex-missukoista tms,
Mutta oikeasti: katsokaa ympärillenne kun liikutte julkisilla paikoilla. En ymmärrä missä näette laajassa mittakaavassa ap:n kuvailemia pareja. Ainakaan yli kolmekymppisten ikäluokassa.
Kumpikin tuo parisuhteeseen jotain.