Naisten ja laasaslaisten miesten eri käsitykset "menestyksestä parisuhdemarkkinoilla".
Onko kukaan muu huomannut, että laasaslaisten miesten mielessä menestynyt mies parisuhdemarkkinoilla on sellainen, jolla on ollut mahdollisimman monta peräkkäistä tai limittäistä seksisuhdetta. Mielellään satoja, silloin on todella menestynyt.
Tahtoisinpa tavata sen naisen, jonka mielestä parisuhdemarkkinoilla on menestynyt jos on mahdollisimman monta suhdetta... eikös se menestys ole sitä, että löytää kumppanin jonka kanssa juttu kulkee, arki toimii ja seksi on taivaallista vuosikymmeniä?
Kommentit (287)
"Mies myy omaa läheisyyttään ja hoivapanostaan naisille ja parhain tarjous voittaa. Maksutapoja on monia."
Miehen "läheisyydellä ja hoivapanoksella" ei ole mitään arvoa naiselle itsessään. Vain miehen statuksella on, eli millainen mies sitä läheisyyttä tarjoaa. Hoivapanoskin on käytännössä yhtä kuin miehen miehen varallisuus ja ostovoima - millaisen pesän hän voi tarjota naiselle, jossa naaraaan kelpaa toteuttaa lisääntymisviettiään.
Maksutapoja naisella ei ole ainakaan suhteen alussa kuin se yksi.
missasit nyt pointin ja tartuit lillukanvarsiin. Oleellista on, että naisen ja miehen suhteessa on asiota, joita mies haluaa naiselta ja asioita, joita nainen haluaa mieheltä. Suhteen valtatasapaino ja vaihdanta-asetelma syntyy molempien kaikkien ei-kohtaavien halujen pohjalta, ei vain ja ainoastaan seksistä käsin.Tuo voisi yhtä hyvin kuulua: "Mies myy omaa statustaan naisille ja parhain tarjous voittaa. Maksutapoja on monia." Oleellinen tekijä on se, että myös miehillä on jotain, mitä naiset haluavat heiltä ja jonka suhteen heillä on etulyöntiasema, se, miksi tuo (nuo) asia(t) nimetään, on yksi ja sama.
Eli miehellä on status ja/tai raha, mikä kostuttaa naisen pillun ja naisella on pimppi + ehkä viehättävä ulkonäkö, minkä vuoksi mies haluaa olla tekemisissä ko. naisen kanssa.
Toiseksi, jos lähdetään ruotimaan läheisyyden ja hoivapanoksen arvoa, olet mielestäni oudolla polulla ja loogisesti epäpätevällä polulla.
Kuinka niin? Nainen kuin nainen saa missä tahansa ja koska tahansa miehen hieromaan hartioitaan. Eli miehen läheisyys naiselle on kuin happi ilmassa, sitä on kaikille tarjolla ihan ilmaiseksi.
Status ja läheisyys eivät ole sama asia sen enempää kuin esimerkiksi siniset silmät ja läheisyys. Status tai siniset silmät voivat olla naisen kriteereitä parisuhteelle, mutta kriteereiden toteutumisenkin jälkeen mies voi yhä olla antamatta tai antaa läheisyyttä. Status ja läheisyys voivat toteutua toisistaan riippumatta, mikä osoittaa, että ne eivät ole sama asia. Huonostatuksinen mies voi tarjota läheisyyttä (esimerkiksi kirjastoissa työskentelevien narukroppaisten ja rutiköyhien sivarien läheisyys kelpaa monelle - he saavat runsain mitoin naishuomiota) ja hyvästatuksinen mies olla tarjoamatta.
Huutonaurua!!!! Sattumoisin olen itse menneisyydessä ollut kirjastossa töissä, kuten myös köyhä ja vielä sivarinkin suoririttanut - Vai muka naisten huomiota, viriviritööt.
Totta helvetissä mies voi olla antamatta läheisyyttä, rahaa, siittiöitä, mitä vaan naiselle, mikäli omaa vähänkään selkärankaa eikä ole mikään feministien kasvattama pillunnuolija paskahousu, kuten valitettavan suuri osa suomalaisista "miehistä."
Hoivapanoksen sisältökään ei palaudu pelkästään rahaan. Naiset, joilla on omaa varallisuutta odottavat tyypillisesti mieheltä statusta ja hoivapanosta, vaikka miehen varsinainen taloudellinen panos on periaatteessa yhdentekevä.
Totta. Miehen pitää olla silti vähintään samaa tasoa taloudellisesti kuin naisen, jotta suhde edes alkaa.
Kaikkien parisuhteessa olevien naisten kestovalituksenaiheiden joukossa - ainakin keskimäärin - ovat mies, joka ei siivoa; mies, joka ei ota vastuuta lapsista ja mies, joka ei kuuntele naisen murheita. Vaikka perheeseen osuisi lottovoitto tai mies/nainen olisi miljonääri, nainen voi silti olla tyytymätön siihen, että mies ei siivoa, ota vastuuta lapsistaan tai kuuntele naista. Vain ensimmäisen voi ratkaista rahalla.
Jos mies siivoa ja tottelee naista ylipäänsä liian hyvin, mies muuttuu "mieheksi, joka ei sytytä". Eli liian kiltti mies menettää naisen kunnioituksen ja muuttuu vässykäksi, jonka kanssa ei haluta seksi.
Ei varmaan Henrykään olisi arvannut.:D
Tuossa toisessa ketjussa kerrotaan, että Tallinnassa saa kympillä seksiä.
Koettakaa ryhdistäytyä vähän, lopettakaa se ruikuttaminen ja ryhtykää matkailemaan!
Miehet ajattelevat kaikista naisista samaa asiaa. 20 vuotias mies haluaa seksiä 14-60 vuotiaan naisen kanssa. Mies haluaa seksiä kaikkien tuntemiensa naisten kanssa. Mies haluaa seksiä jopa naisten kanssa jota se inhoaa. Ainoa mikä estää on että ei saa.
Tämä väite on aika paksua. Siis se, että ainoa mikä estää miestä saamasta seksiä näiden kaikkien mahdollisten naisten kanssa, on se, että hän ei saa.
Se, että mies _ajattelee_ seksiä usein ja lähes jokaisen kohtaamansa naisen kanssa ei vielä tarkoita sitä, että hän sitä haluaisi. Kyllä mieskin tekee valintoja elämässään, ihan niin kuin nainenkin. Nainenkin haluaa kaikenlaista mahdollista, mutta konkretisoituuko se halu vielä mihinkään tekoihin, on ihan toinen juttu.
Yleensä jos jotain haluaa kovasti, joutuu ponnistelemaan sen saadakseen, ja kenties tekemään jotain uhrauksia muiden asioiden kustannuksella. Kaikkea ei voi elämässä saada, tai ainakaan kaikki haluama ei tipahda elämässä nokan eteen kuin Manulle illallinen.
Se mitä ihminen haluaa tai kuvittelee haluavansa, riippuu usein siitä mistä hänellä sattuu olemaan puute. Kun nämä halut liittyvät ihmisten väliseen kanssakäymiseen ja vaihdantaan, se on aina kahden (tai useamman) ihmisen välinen neuvottelun paikka. On äärimmäisen tyhmää lukea jostain oppaasta, että miehet haluavat kaikkein eniten sitä, naiset haluavat kaikkein eniten tätä, ja sitten pyrkiä sitä saavuttamaan tai saavuttamisen toivossa toiselle antamaan. Toki, jos mies tosiaan haluaa mahdollisimman paljon seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa, niin tällaisista yleisohjeista voi olla jotain hyötyäkin. Ja sitten niitä kannattaa alkaa toteuttamaan, eikä syytellä muita omasta saamattomuudestaan.
Vaikka miesten ja naisten välillä on keskinäisiä eroja siinä, mitä he oikein haluavat, niin kuten sanoin, yleensä he haluavat sitä, josta heillä on puute. Nainen joka saa kaikkea muuta runsain mitoin, paitsi seksiä, kokee haluavansa kaikkein eniten sitä seksiä. Mies joka saa runsain mitoin seksiä, muttei hellyyttä, saattaakin huomata kaipaavansa juuri sitä hellyyttä. Ihminen, joka ei mitään muuta halua kuin työpaikan, ja saa sen, huomaa jossain vaiheessa haluavansa kaikkein eniten sitä vapaa aikaa. Ihminen, jolla on elämässään paljon äksöniä, huomaa haluavansa tasaista elämää, tasaista elämää viettävä kaipaa äksöniä. Ja niin edelleen. Ihminen on luontaisesti vähän tyytymätön tilanteeseensa, ja jos ei ole, niin usein huomaa olevansa tyytymätön siihen, että kaikki on niin hyvin ja tasaista.
Jos näin ei olisi, emme olisi netteinemme ja kännyköinemme tässä filosofeeraamassa.
Laasasen ulkoimaisten tutkimusten referaateista ja yhteenvedoista innostuvat eniten ne, joihin ne "kolahtavat", miehiin, jotka elävät puutteessa. Miehet, jotka ovat edes jossain määrin seksuaalisesti tyydytettyjä, kärsivät muista puutteista ja ongelmista. Toisaalta on kiva, että laasanen on pukenut ATM:N pahanolon sanoiksi ja antanut ATM:lle foorumin purkaa pahaa oloaan ja huonommuuden tunnettaan. Toisaalta taas huonoa laasasen jutuissa on se, että se vain lisää ATM:n katkeruutta eikä oikeastaan tarjoa mitään kunnon työkaluja tilanteen parantamiseksi, vaan ulkoistaa syyt naisiin, eikä suinkaan ATM:n itseensä. Lisäksi se vie ATM:n viimeisetkin rippeet ajatella omilla aivoillaan, joka taas on omiaan vain pitämään ATM:n omalla paikallaan, ikuisena ATM:nä. Omien aivojen käyttö kun on YTM:n ominaisuus.
niin sinun tulee kyetä myös esittää lähteet tai linkit. En ala lukea Laasasen kirjaa, sillä minulla on parempi maku kirjallisuuden suhteen.
Naiset saavat munaa, koska he haluavat sitä. Naiset rakastavat seksiä hyvän rakastajan kanssa. Mieti mikä on vikana omissa nussimistaidoissasi, jos tapaamasi naiset vihaavat seksiä. Tällainen mies ei osaa käyttää kulluaan kuin kusemiseen.
Afrikasta ja Etelä-Amerikasta löytyy heimoja, joissa naisilla on monia seksikumppaneita. Kuten kuuluukin olla. Näin vain parhaimman uroksen perimä siirtyy eteenpäin. Me emme elä gorillalaumassa, joten 130-kilonen murhaaja on vankilassa 150-kiloisten narttuna.
Joku random puutteessa elävä homo niin kuin sinä ei pysty sanomaan siitä yhtään mitään, rakastaako mied naistaan vai ei. Et kykene muuhun kuin gorillavertauksiin. Tunnusta itsellesi homoutesi, niin voit päästä naisvihastasi. Udkon, että löydät onnesi beasr-tyyppisen homon bottomina.
90 prosenttia naisista haluaa 5 prosenttia
miehistä. 90 prosenttia miehistä haluaa 90 prosenttia naisista. Miesten mielestä mies joka harrastaa seksiä paljon on tosi mies. Naiset taas ovat sitä mieltä että nainen joka nussii kaikkia on vastenmielinen. Miehet ovat valmiita maksamaan seksistä. Miksi ei naiset? Koska suurinta osaa ällöttää koko touhu. Eikä naisten tarvitse. He saavat ilmaiseksi. Gorilla laumassa uroksen viehättävyydellä ei ole mitään merkitystä. Eikä hänen kyvyllää´n antaa naaraille nautintoa. Ainoastaan
hänen voimallaan ja agressiivisyydellään. Kaksi urosta tappelee. Voittaja saa kaikki naaraat. Eikä siinä kysytä naarailta. Saman kun toteuttaisi ihmisten maailmassa niin sinä joutuisit nussimaan 130 kiloista korstoa joka vaan nussisi kuin eläin ja sen jälkeen sanoisi että mene siivoamaan. Otappa selvää miesten haluista ja fantasioista. Sen jälkeen naisten. Katso kuinka moni mies ajattelee vain seksiä. Useiden naisten kanssa. Katso myös kuinka moni haluaa romanttista perhe elämää, lasta ja puhua tunteista. Katso sama myös naisilta. Katso myös minkälaista seksiä miehet ja naiset haluaa.Laita lähde tai linkki noihin hatustasi vetämiin prosentteihin. Tosiasia on se, että nainen saa seksiä koska vain, mies vain silloin, kun nainen siihen suostuu. Minun ei ole koskaan tarvinnut lähteä paikasta, jossa on miehiä, ilman seuraa pois. Enkä ole edes mikään missi, toki ihan kivannäköinen ja hyvävartaloinen. Naisen ei tarvitse maksaa seksistä, koska munaa on tarjolla - aina. Tämä myös viittaa naisten moniavioisuuteen. Kuten sanottua, eläinmaailma on aika kaukana ihmismaailmasta. Toki voit kuvitella olevasi gorilla, mutta tosiasia on, että sinä et pääse siementämään naaraita. Olet luuseri, etkä muuksi muutu. Eihän kukaan alfauros roiku naisten suosimalla vauvapalstalla keskiyöllä. Ai, niin kävin muuten äsken panemassa miestäni, jolta saan seksiä koska vain. Mies jopa tuli kerran kesken työpäivän panemaan, kun oli itse lomalla. Siistiä. Mies, joka nussii kaikkia, on loppuunkulutettu ja pantu, eikä naiset arvosta tällaisia miehiä. Lähinnä toiset, yhtä harhaiset miehet ihannoivat tällaisia jamesbond-tyyppisiä miehiä. Minun ei tarvitse ottaa mitään selvää, koska saan säännöllisesti ja usein seksiä. Ja ihan miten haluan, suuhun, pilluun, perseeseen. Mies antaa sinne, minne haluan. Sinun kannattaisi ottaa tarkemmin selvää, niin saisit ehkä säälipilluakin joskus.
Netissähän niitä on. Lue se Laasasen kirja niin siellä on tarkempaa tietoa. En epäile yhtään että et saa munaa aina koska haluat. Kaikki naiset saa. Koska miesten seksuaalinen halua on suuurempaa ja laajempaa. Miehiä kiinnostaa seksi. Naisia ei. Todennäköisesti miejelläsi ei ole mitään tunteita sinua kohtaan. On sinun kanssasi vain seksin takia. Kummat valittaa kaikissa lehdissä ja foorumeilla siitä että ei saa parisuhdetta ja rakkautta? Kummat taas seksin puutetta? Miehiä ei kiinnosta rakkaus. Kerro yhteiskunnat missä moniavioisuutena on ollut että naisella on monta miestä. Muuta kuin ne muutama missä ei ole tarpeeksi naisia. Sen jälkeen kerro missä on niin että miehellä on useita vaimoja? Naiset its
e vastustavat haaremeita. Vaikka kuka tahansa nainen saisi vaikka 50 miehen haaremin suomessa. Miksi eivät perusta? Miehet kyllä lähtisi jos vain seksiä saa tarpeeksi. Tietenkin on ongelmana se että nainen ei voi synnyttää kaikille lasta.Gorilla laumassa ainostaan voimalla on merkitystä. Tätä voi verrata ihmisten maailmassa siihen että ainoat jotka saavat seksiä ovat 130 kiloiset vahvat murhamiehet jotka ovat valmiita tuhoamaan vastustajansa. Naisten haluilla ei ole MITÄÄN merkitystä. Siksi naisten halut ovatkin niin naurettavia. Jopa ihmisillä alfa uroksia ei voisi vähempää kiinnostaa naiset. He ovat pelkkiä käveleviä reikiä. He ovat ahneimpia, säälimättömimpiä ja väkivaltaisempia kuin muut miehet. Mutta kai naiset haluaa kärsiä. He ottavat mielummin miehen joka hakkaa ja nussii. Muulla ajalla käyttää siivouskoneena. Onhan sekin yksi perverssion muoto
jos olisin vapaa. Samanlainen tarina taustalla (mies lähti ja jätti yksin lasten kanssa). Löysin kuitenkin lapsettoman miehen vaikka vannoin etten ota kuitenkaan enää kuin yh-isän jos miehen otan.. Oletko kokeillut samassa tilanteessa olevan naisen kanssa suhdetta, siis totaali-yh:n? Toisaalta se tutustuminen kyllä kannattaisi tehdä ilman lapsia ja esitellä kumppani lapsille vasta kun ollaan ihan tosissaan. Voi olla vaikeaa jos ei kummallakaan mahdollisuutta saada lapsia koskaan hoitoon.
Mutta noinhan monet yh-äiditkin päätyy ajattelemaan että luovutaan sitten kaikista suhteista kun on liian hankalaa. Mikäs siinä jos on elämäänsä tyytyväinen niinkin.
Aika elukkamaiselta kuulostaa, että kaikki palautetaan seksiin. Ikään kuin se olisi jokin kaiken SELITTÄVÄ tekijä.
Satun olemaan yh-isä ja on alkanut ärsyttämään, kun kaikki yhteydenpitoni naisiin nähdään seksinä.
Minulla on esim. aikuisia tytärpuolia, joihin on läheiset välit. Autamme toinen toisiamme ja olemme paljon tekemisissä. Niin lukuisat ihmiset ovat heti näkemässä ja ILKEÄSTI vihjailemassa, että minulla on seksisuhdetta tytärpuoliini. Ex-vaimo etunenässä.
Eivät pysty ymmärtämään, että isäpuolella ja aikuisilla tyttärillä voisi olla jotain muutakin yhteistä intressiä kuin seksi. Minulle isyys on pyhä asia ja siksi se on loukkaavaa.
Laasanen on tarkoituksessaan oikeassa. Miehillä menee huonosti. Ja hän yrittää tavallaan parantaa tätä tilannetta.
Mutta hän tekee sen juuri sillä tavalla, mikä on omiaan pahentamaan tilannetta.
Miesten todellinen ongelma on, että vaikka maailma on muuttunut, niin sukupuolinormit miesten kohdalla eivät. (normi=odotus siitä, miten pitäisi käyttäytyä). Naiset sen sijaan ovat onnistuneet rikkomaan normeja ja laajentamaan reiviiriään perinteisille miehisille sektoreille.
Minä olen ollut totaali-yh-iskä. Alun perin se tapahtui vastoin tahtoani. Mutta vuosien myötä minä olen saanut sen, mitä yleensä vain naisilla on. Eli kahden pienen lapseni sydän on minun. Se tuo samalla suuren vastuun. Mutta samalla se antaa MERKITYKSEN elämälleni.
Miehet seisovat yleensä yhdellä jalalla, menestyksellä kodin ulkopuolisessa maailmassa. Lisäksi miehet ovat sukupuoliroolinsa orjia, toisin kuin naiset, jotka pystyvät ylittämään näitä rajoja. Tämä tekee miehistä minun silmissäni REPPANOITA.
Naiset ovat vahvempia. Yh-isyyden myötä minä olen muuttunut, minusta on tullut hoivaisä. Tätä kautta minä olen saanut tuon saman vahvuuden, mikä naisilla on. Olen tullut ylittäneeksi kaikessa hiljaisuudessa miehenä minuun kohdistuvat rooliodotukset.
Tämä on tapahtunut hoivan muodossa. Rakkautena ja huolehtimisena, joka kohdistuu lapsiin. Varsinkin miespuoliset olennot selkäni takana pilkkaavat minua, että olen "äiti". Tai hoidan äidin puolesta lapsia, joka vain pitää hauskaa yms. Ja onhan se ymmärrettävää, tatsini lapsiin on erikoisen vahva.
Olen myös ihan ylittänyt rajoja. Esim. olen nykyisin erinomainen leipoja ja muutenkin ylipätevä useimmissa "perinteisissä" naisten askareissa. Kaverini vittuilee minulle aina, että "ehtoisa emäntä" ja sitä rataa...
Olen siis rikkonut normeja ja saanut palautetta tästä pään aukomisena. Mutta: en välitä paskaakaan siitä. Koska viime kädessä kyse on ollut sopeutumisesta yh-isyyteen ja se on vaatinut muutoksia. Laasaslaisten asenteilla lastensuojelu olisi jo aikaa sitten vienyt minulta lapset.
Ja loppupeleissä minä olen se vahva. Olen imuttanut naisten roolista itselleni sellaisia ominaisuuksia, jotka tekevät minusta todella vahvan persoonana ja ihmisenä. Jos siis pelataan kovaa peliä periaatteella "Last man standing". Niin se olen minä, joka viimeisenä kaatuu. Näin uskon.
ja mitä olen imuttanut? Hoivaa, rakkautta, läheisyyttä, kykyä huolehtia toisista ja heidän hyvinvoinnistaan. Kykyä ilmaista ja puhua tunteistaan. Kykyä rakastaa pyyteettömästi, kuten äiti lastaan.
Ongelma tämä muutos on ollut sitä kautta, että en ole vielä tavannut naista, joka hyväksyisi läheiset välini lapsiin ja sen, että lapset ovat lähes aina kanssani. Naiset eivät ole näköjään ennen tavanneet kaltaistani miestä, joka oikeasti on yksin vastuussa lapsistaan. Tulee järkytyksenä naiselle. Järki ymmärtää kyllä, mutta tunnetasolla naiset ovat kai tottuneet olemaan miehen yksinomaisen huomion kohteena. On siis narsistinen loukkaus naiselle ja syntyy paha henkinen ristiriita.
Ristiriitaa pahentaa se, että olen todella oppinut hellyyden ja läheisyyden osoittamisen lapsiltani. Kun saman kääntää sitten naiseen ja päädytään seksiin, niin se on naiselle jotain ennenkokematonta ja ylimaallista=rakastuvat aivan päättömästi minuun (tapahtunut jo liian monta kertaa). Tämä sitten törmää tuohon lapsi-sitoumukseeni.
Ristiriitojen välttämiseksi olen luopunut kokonaan seksisuhteista ja edes haaveilemasta sellaisesta. Tavallaan se on surullista. Mutta toisaalta olen täysin iteriittoinen, pärjään hoivaisän roolillani. Pärjään yksin jopa juuri tällä hetkellä, vaikka joudun käyttämään kyynärsauvoja, koska jalkani on hajalla.
Mene ostamaan hamekangas, niinkö? Pilkatkaa vain. Minulla on kuitenkin VOIMA ja se on rakkaus lapsiini. Mikään ei lannista minua hoivaisän roolissani. Minä OLEN.
Du
homon käyttö naisen korvikkeena.
Vakavasti puhuen itsensä kieltäville homosrksuaaleille on tyypillistä voimakas naisviha ja ajattelumallu, että jos vain naiset olisivat sellaisia kuin haluan, niin kaikki olisi hyvin eli pystyidin olemaan olemaan hetero. Veikkaan, että laasaslaiaten keakuudessa on paljob tukahdetettua homoseksuaalusuutta.
Miehet ajattelevat kaikista naisista samaa asiaa. 20 vuotias mies haluaa seksiä 14-60 vuotiaan naisen kanssa. Mies haluaa seksiä kaikkien tuntemiensa naisten kanssa. Mies haluaa seksiä jopa naisten kanssa jota se inhoaa. Ainoa mikä estää on että ei saa.
Tämä väite on aika paksua. Siis se, että ainoa mikä estää miestä saamasta seksiä näiden kaikkien mahdollisten naisten kanssa, on se, että hän ei saa. Se, että mies _ajattelee_ seksiä usein ja lähes jokaisen kohtaamansa naisen kanssa ei vielä tarkoita sitä, että hän sitä haluaisi. Kyllä mieskin tekee valintoja elämässään, ihan niin kuin nainenkin. Nainenkin haluaa kaikenlaista mahdollista, mutta konkretisoituuko se halu vielä mihinkään tekoihin, on ihan toinen juttu. Yleensä jos jotain haluaa kovasti, joutuu ponnistelemaan sen saadakseen, ja kenties tekemään jotain uhrauksia muiden asioiden kustannuksella. Kaikkea ei voi elämässä saada, tai ainakaan kaikki haluama ei tipahda elämässä nokan eteen kuin Manulle illallinen. Se mitä ihminen haluaa tai kuvittelee haluavansa, riippuu usein siitä mistä hänellä sattuu olemaan puute. Kun nämä halut liittyvät ihmisten väliseen kanssakäymiseen ja vaihdantaan, se on aina kahden (tai useamman) ihmisen välinen neuvottelun paikka. On äärimmäisen tyhmää lukea jostain oppaasta, että miehet haluavat kaikkein eniten sitä, naiset haluavat kaikkein eniten tätä, ja sitten pyrkiä sitä saavuttamaan tai saavuttamisen toivossa toiselle antamaan. Toki, jos mies tosiaan haluaa mahdollisimman paljon seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa, niin tällaisista yleisohjeista voi olla jotain hyötyäkin. Ja sitten niitä kannattaa alkaa toteuttamaan, eikä syytellä muita omasta saamattomuudestaan. Vaikka miesten ja naisten välillä on keskinäisiä eroja siinä, mitä he oikein haluavat, niin kuten sanoin, yleensä he haluavat sitä, josta heillä on puute. Nainen joka saa kaikkea muuta runsain mitoin, paitsi seksiä, kokee haluavansa kaikkein eniten sitä seksiä. Mies joka saa runsain mitoin seksiä, muttei hellyyttä, saattaakin huomata kaipaavansa juuri sitä hellyyttä. Ihminen, joka ei mitään muuta halua kuin työpaikan, ja saa sen, huomaa jossain vaiheessa haluavansa kaikkein eniten sitä vapaa aikaa. Ihminen, jolla on elämässään paljon äksöniä, huomaa haluavansa tasaista elämää, tasaista elämää viettävä kaipaa äksöniä. Ja niin edelleen. Ihminen on luontaisesti vähän tyytymätön tilanteeseensa, ja jos ei ole, niin usein huomaa olevansa tyytymätön siihen, että kaikki on niin hyvin ja tasaista. Jos näin ei olisi, emme olisi netteinemme ja kännyköinemme tässä filosofeeraamassa. Laasasen ulkoimaisten tutkimusten referaateista ja yhteenvedoista innostuvat eniten ne, joihin ne "kolahtavat", miehiin, jotka elävät puutteessa. Miehet, jotka ovat edes jossain määrin seksuaalisesti tyydytettyjä, kärsivät muista puutteista ja ongelmista. Toisaalta on kiva, että laasanen on pukenut ATM:N pahanolon sanoiksi ja antanut ATM:lle foorumin purkaa pahaa oloaan ja huonommuuden tunnettaan. Toisaalta taas huonoa laasasen jutuissa on se, että se vain lisää ATM:n katkeruutta eikä oikeastaan tarjoa mitään kunnon työkaluja tilanteen parantamiseksi, vaan ulkoistaa syyt naisiin, eikä suinkaan ATM:n itseensä. Lisäksi se vie ATM:n viimeisetkin rippeet ajatella omilla aivoillaan, joka taas on omiaan vain pitämään ATM:n omalla paikallaan, ikuisena ATM:nä. Omien aivojen käyttö kun on YTM:n ominaisuus.
Kyllä se että ajattelee tarkoittaa että haluaa. Näin on jokainen mies sanonut jonka kanssa olen puhunut. En tajua miksi edes haaveilet asiasta mitä et halua. Eihän siinä ole mitään järkeä. Tiedän että vaatii työtä. Mutta se ei riitä. Juuri siksi menestyneet urheilijat tai rikkaat miehet nussivat satoja naisia = koska he voivat. He voivat toteuttaa omia halujaan eikä heillä ole siihen rajoituksia. Menestyneet ja kauniit naiset eivät näin tee. Tässä on se iso ero. Mies ei ole seksiriippuvainen jos hän nai 1000 naista. Hän on mies joka on voinut toteuttaa halujaan. En tiedä sinusta mutta suurin osa ihmisistä tekisi mistä pitäisi jos pystyisi tai muut ihmiset eivät tuomitsisi. Naisilla voi vaihdella tarpeet joka toinen päivä mutta ei miehillä. Mies haluaa seksiä eikä romattista lässytystä. Vaikka hän saisi joka päivä niin se halua ei mihinkään katoa. Jos seksi halua katoaa on se monesti miehelle hyvä juttu. Silloin hän ei enää tarvitse naista. Miehen unelma on se että olisi useita kauniita naisia jotka haluavat seksiä vain hänen kanssaan. Se että nainen olisi kaunis ja olisi hyvä sängyssä. Hän antaisi aina kun mies haluaa, mutta ei koskaan vaadi mitään eikä valita. Eikä häntä haitaa vaikka nait muita. Tälläiseen mies ei kyllästy. Naiset voivat sammuttaa halunsa eli ei harrasta seksiä jos ei saa rakkautta. Näin tekee erittäin moni nainen suomessakin. Naiset sanovat itsekkin että kyllä he seksistä pitää mutta heillä ei ole ongelmia siitä luopua. Miehillä on vaikeuksia. Jos mies vaan kykenee saamaan seksiä hän sitä hakee. Tosiasia että suurin osa miehistä tulee aina olemaan ilman seksi tai saa liian vähän. Tämä johtuu yksinkertaisesti naisten vähemmästä seksinhalusta. Moni nainen on sinkku koska ei halua seurustella eikä harrastaa yhden illan juttuja. Näin monta miestä jää ilman. Nekin jotka harrastavat yhden illan juttuja antavat pääasiassa vain parhaimmille miehille. Parisuhteessa nainen haluaa yleensä vähemmän seksiä ja rutiininomaisempaa. Ei auta vaikka miehet rupeaisivat yhdessä enemmän yrittämään. Se hyödyttää vain naisia. Koske sitten miehet kilpailevat vain enemmän naisista toisiaan vastaan. Kun naiselle kelpaa vain paras. Hän on mielummin ilman kun on sellaisen kansa joka ei anna naiselle mitä hän tahtoo. Miehet joutuvat nyky-yhteiskunnassa iskemään naisia ei päinvastoin (poikkeuksena kaikista korkeatasoisimmat miehet). Miehet iskevät, vievät naista ulos (jossa yleensä maksaa. Vähintään miehen vastuulla on saada nainen viihtymään), mies joutuu kosimaan jne. Tämän tietää kaikki naiset. Jopa työtön, kouluttamaton ja tavallista rumempi nainen saa jatkuvasti treffipyyntöjä ja seksiehdotuksia. Jos vaan liikkuu missään missä on miehiä. Mutta nämä eivät kelpaa. Naisella on huomattavasti suuremmat vaatimustasot miehille kuin miehillä naisille. Naisen seksuaallisuus on hyvin arvokasta. On totta että nainen istuu aarteen päällä. Nainen voi myydä jopa seksiä. Prostituoidun ei tarvitse edes kilpailla asiakkaista. Asiakkaat kilpailevat että saavat ostaa seksiä. Vapaaehtoiset prostituoidut saavat niin paljon tarjouksia että he saavat erittäin vapaasti valita asiakkaansa. Hintakin on erittäin hyvä. Miehet taas myyvät useimmiten seksiä miehille. Naisille myyvät miehet myyvät enemmänkin huomiota, hellyyttää jne. Harvat gigolot toimivat niin että nai puoli tuntia ja ottaa maksun. Koska naiset eivät siihen suostu. Vaan he yleensä ovat ostettuja määräaikaisia poikaystäviä jotka ei sano mihinkään ei. Minkä takia ATM miehet kärsivät on sen takia että heillä on suuri seksuaallinen halua jota he eivät saa ollenkaan tyydytettyä. Se syö sisältä päin ja hajottaa ihmisen. Se että ei saa ollenkaan on myös sosiaallinen ongelma. Sinua pidetään luuserina. Naiset eivät halua olla miehen kanssa joka ei ole saanut vaikka 25 vuotiaana naista. Siinä on jotain vikaa. Miehet pilkaavat koska tietävät olevansa häntä ylemmällä tasolla. Nainen joka ei ole harrastanut seksiä (ei ole saamisesta kiinni) 25 vuotiaana on vielä halutumpi kuin nainen joka on harrastanut seksiä. Naiset on jopa myyneet neitsyyttään ja siitä maksetaan todella hyvin. Miehet ihailevat neitsyitä ja naisetkaan ei millään tavoi halveksi. Kaikki ei ole itsestä kiinni.
Miestä ei kannata palkata yhtään mihinkään työtehtävään, koska ajatus pyörii seksissä. Miten mistään vaativasta työstä ikinä tulisi mitään, kun ajatus kulkee omassa kullissaan ja sen toiminnoissa. Naiset ovat parempia työntekijöitä.
Kuulostat aivan mahtavalta tyypiltä! Jatka samaa rataa, toivottavasti ja todennäköisesti löydät vielä hienon parisuhteen.
kun ne meidät naiset niin tyytyväisinä pitävät. Turha iskeä se kiukku siihen välikäteen, eli naisiin, jollei tosimiehiä teistä ole haastamaan. Sepä siinä vikana, kuten Hemingway jo totesi, että mielellään taistelee itseään heikompiaan vastaan pysytellen sankarina ja tässä tapauksessa vaan jää teiltä se pillupalkinto saamatta, mutta tosivoittaja olo tulee, kun saatte omat virheenne naisten parinvalinnan syyksi. Eikö urosten pitäisi keskenään kilpailla naaraista? tietty jotkut eivät tähän pysty... Ja mistä lie kyse... Viurunnalla voi saada sitä säälipildeä kerran, mutta se on sitten siinä. 10-20cm lisää pituuteen ja 10-30kg painoa pois, muu on teistä itsestänne kiinni, typerä abstraktikäsite joku atm... Kuka syntyy sellaiseksi?
Joku joutuu aina olemaan siellä. Naisilla tätä ongelmaa ei ole
traumoihin - onko sillä oma perhe? vaimoa? lapsia? tyttö- tai poikaystävä?
Ihmettelen kyllä, jos joku nainen jaksaa lähietäisyydeltä ja vuodesta toiseen kuunnella Henryn misogyynisiä itkuvirsiä.
Ennen kaikkea nuoria. 40 vuotias mieskin saa pari kolme 16-18 kesästä syliinsä. Nam...
sen nelikymppisen parisuhderajoitteisen kaljamahan ihana luonne, ei suinkaan raha :DDD.
Ihan tavallisia naisia siis. Vain HUOMATTAVASTI halvempia kuin suomalainen nainen
homon käyttö naisen korvikkeena. Vakavasti puhuen itsensä kieltäville homosrksuaaleille on tyypillistä voimakas naisviha ja ajattelumallu, että jos vain naiset olisivat sellaisia kuin haluan, niin kaikki olisi hyvin eli pystyidin olemaan olemaan hetero. Veikkaan, että laasaslaiaten keakuudessa on paljob tukahdetettua homoseksuaalusuutta.
Naiset eivät suurimmaksi osaksi ymmärrä miesten ajatusmaailmaa lainkaan. Tämä ei kuitenkaan ole ongelma. Pulma on siinä, ettei suurimmalla osalla naisista ole minkäänlaista mielenkiintoa oppia, miten asiat oikeasti menevät.
Ja mitenköhän tämä "oppiminen" sitten pitäisi mennä? :D
Miehet haluavat ensisijaisesti mahdollisimman paljon seksiä mahdollisimman monen partnerin kanssa. Okei.
Miten tämän "tosiasian" pitäisi minun elämääni hetkauttaa?
Ei varmaan Henrykään olisi arvannut.:D
Miksei naiset voisi antaa tasaisesti aivan kaikille miehille, myös laasaslaisille?
Silloin kukaan ei jäisi ilman eikä tarvitsisi ruikuttaa.
Mun on ihan pakko kertoa tää jonnekin., Tunnen Henryn henkilökohtaisesti. Koko tämä "naiset huoria ja kaikki on seksiä"- skeida juurtuu alun perin Laasasen itsensä pilaamaan parisuhteeseen, ja siitä syntyneeseen saamisongelmaan. Epäonnistuneesta avioliitosta syntyi katkeruus naisiin, joka taas johti uskomattomaan naisvihanapalmiin. Aika surullista, että joku on Henryn kanssa samaa mieltä asioista.
Henry on kuin Halla-aho - molemmat ovat kaikesta loan heitosta huolimatta oikeassa!
Miesasiamies Pasi Malmi on vuosikaudet jaksanut kirjoitella siitä, miten naiset ovat väkivaltaisia avuttomia miesraukkoja kohtaan.
Sitten kerran, käyttäydyttyään pitkään häiritsevästi naistutkimus-listalla, Pasi Malmi sanoi että häntä on joskus nainen lyönyt.
Henkilökohtainen katkeruushan siellä on pojilla taustalla. Sillä ruvetaan sitten vääntämään jotain "tutkimuksen" tapaista.
"Netissähän niitä on. Lue se Laasasen kirja niin siellä on tarkempaa tietoa. En epäile yhtään että et saa munaa aina koska haluat. Kaikki naiset saa. Koska miesten seksuaalinen halua on suuurempaa ja laajempaa. Miehiä kiinnostaa seksi. Naisia ei. Todennäköisesti miejelläsi ei ole mitään tunteita sinua kohtaan. On sinun kanssasi vain seksin takia. Kummat valittaa kaikissa lehdissä ja foorumeilla siitä että ei saa parisuhdetta ja rakkautta? Kummat taas seksin puutetta? Miehiä ei kiinnosta rakkaus. Kerro yhteiskunnat missä moniavioisuutena on ollut että naisella on monta miestä. Muuta kuin ne muutama missä ei ole tarpeeksi naisia. Sen jälkeen kerro missä on niin että miehellä on useita vaimoja? Naiset itse vastustavat haaremeita. Vaikka kuka tahansa nainen saisi vaikka 50 miehen haaremin suomessa. Miksi eivät perusta? Miehet kyllä lähtisi jos vain seksiä saa tarpeeksi. Tietenkin on ongelmana se että nainen ei voi synnyttää kaikille lasta.
Gorilla laumassa ainostaan voimalla on merkitystä. Tätä voi verrata ihmisten maailmassa siihen että ainoat jotka saavat seksiä ovat 130 kiloiset vahvat murhamiehet jotka ovat valmiita tuhoamaan vastustajansa. Naisten haluilla ei ole MITÄÄN merkitystä. Siksi naisten halut ovatkin niin naurettavia. Jopa ihmisillä alfa uroksia ei voisi vähempää kiinnostaa naiset. He ovat pelkkiä käveleviä reikiä. He ovat ahneimpia, säälimättömimpiä ja väkivaltaisempia kuin muut miehet. Mutta kai naiset haluaa kärsiä. He ottavat mielummin miehen joka hakkaa ja nussii. Muulla ajalla käyttää siivouskoneena. Onhan sekin yksi perverssion muoto"
Soita äkkiä johonkin poikien puhelimeen.
Tää on ihan paras:
"Miehiä kiinnostaa seksi. Naisia ei."
missasit nyt pointin ja tartuit lillukanvarsiin. Oleellista on, että naisen ja miehen suhteessa on asiota, joita mies haluaa naiselta ja asioita, joita nainen haluaa mieheltä. Suhteen valtatasapaino ja vaihdanta-asetelma syntyy molempien kaikkien ei-kohtaavien halujen pohjalta, ei vain ja ainoastaan seksistä käsin.
Tuo voisi yhtä hyvin kuulua: "Mies myy omaa statustaan naisille ja parhain tarjous voittaa. Maksutapoja on monia." Oleellinen tekijä on se, että myös miehillä on jotain, mitä naiset haluavat heiltä ja jonka suhteen heillä on etulyöntiasema, se, miksi tuo (nuo) asia(t) nimetään, on yksi ja sama.
Toiseksi, jos lähdetään ruotimaan läheisyyden ja hoivapanoksen arvoa, olet mielestäni oudolla polulla ja loogisesti epäpätevällä polulla.
Status ja läheisyys eivät ole sama asia sen enempää kuin esimerkiksi siniset silmät ja läheisyys. Status tai siniset silmät voivat olla naisen kriteereitä parisuhteelle, mutta kriteereiden toteutumisenkin jälkeen mies voi yhä olla antamatta tai antaa läheisyyttä. Status ja läheisyys voivat toteutua toisistaan riippumatta, mikä osoittaa, että ne eivät ole sama asia. Huonostatuksinen mies voi tarjota läheisyyttä (esimerkiksi kirjastoissa työskentelevien narukroppaisten ja rutiköyhien sivarien läheisyys kelpaa monelle - he saavat runsain mitoin naishuomiota) ja hyvästatuksinen mies olla tarjoamatta.
Hoivapanoksen sisältökään ei palaudu pelkästään rahaan. Naiset, joilla on omaa varallisuutta odottavat tyypillisesti mieheltä statusta ja hoivapanosta, vaikka miehen varsinainen taloudellinen panos on periaatteessa yhdentekevä. Kaikkien parisuhteessa olevien naisten kestovalituksenaiheiden joukossa - ainakin keskimäärin - ovat mies, joka ei siivoa; mies, joka ei ota vastuuta lapsista ja mies, joka ei kuuntele naisen murheita. Vaikka perheeseen osuisi lottovoitto tai mies/nainen olisi miljonääri, nainen voi silti olla tyytymätön siihen, että mies ei siivoa, ota vastuuta lapsistaan tai kuuntele naista. Vain ensimmäisen voi ratkaista rahalla.