Aika on rahaa, varsinkin bordellissa
Olen 16-vuotias mies ja minua vähän vaivaa, kun olen kuullut, että naiset pitävät alle 10 minuuttia kestävää yhdyntää lyhyenä. Itselläni tulee niin nopeasti, että 10 minuuttia tuntuu iäisyydeltä. Pärjääkö nainen mitenkään lyhytkestoisemmalla panolla?
Kommentit (24)
Tissit on tärkeät. Mulle toimii paljon parempana esileikkinä kuin hätäinen tai "vaativa" pillun sorkkiminen (moni luulee, että nainen kuin nainen laukeaa vaikka suuseksistä noin vain, vaikka itse asiassa kaikki naiset eivät siitä pidä, hvästäkään).
Itse pidän siitä, että tissejäni puristellaan koko kämmenellä. Eivät kylläkään aivan mahdu kenenkään kämmeniin, mutta että otat otteesi ikään kuin ulkosyrjistä, "ala-ulkonurkista" ja siitä varmasti ja vahvasti ikäänkuin ylöspäin niitä puristat. Puristus saa tuntua, mutta tee siitä mieluummin hidas kuin nopea puristus. Mitä kauemmin jatkat, sen parempi.
Itse en pidä nännien puremisesta ollenkaan, näykkimisestäkään. Ne on aina olleet tosi herkät ja sellainen ihan vain sattuu eikä millään "hyvällä" tavalla kuten esim. pyllyn läpsäisy. Kipu ei kiihota ainakaan minua. Tässä monilla on eri fiilikset, ihan päinvastaisetkin. naiset on kaikki aika erilaisia. Toisaalta just se on haaste, mistä moni mies pitää, opetella jokaisen naisen omat salaisuudet.
On paljon miehiä, jotka eivät panon aikana, ennen tai jälkeen kosketa tissejäni juuuri yhtään, saattavat sen sijaan sivellä vaikka vatsaa. Tissini ovat tosi herkät ja myös ylpeyteni, koska ovat aika isot (D75), silti kiinteät (mulla ei ole lapsia ja olen treenannut aika paljon aina, uini+sali). Niin tuntuu tosi tyhmältä niiden miesten kanssa. Mua pitää suudella suulle ja kaulalle ja puristella tissejä, nuo yhdessä merkkaa mulle paljon enemmä kuin nuoltavana oleminen.
Ilmeisesti moni mies on saanut jotain saarnaa naisilta, että aina ja aina olet tissien kikmpussa. Olen aina joutunu mieheni opettamaan siihen, että seksiin liittyen ja aina muutenkin et voi koskaan koskea mun tissejä liikaa. tissien koskeminen on mulle aina esileikkiä, kiihottaa aina, heti.
Mikä ei kiihota on, jos mies imee tissejä vauvamaisesti koko ajan. En ole mikään hänen äitinsä. Ahnas syöminen ja suutelu ja imeminenkin menee, mutta joku avuton roikkuva imeminen vie halut. Tärkeintä joka tapauksessa on se, että mies itse haluaa niitä tissejä roplata, silloin siihen tulee aidon kiimaisuuden ja mös hellyyden tuntua, molemmat tärkeitä.
Eli mä sanoisin nuorukaiselle (ja vanhemmille myös) näin: Huomioi tissit todellakin, tee mistä itse pidät ja kysele ja tarkkaile, mistä nainen pitää. Muista, että joka naisella voi olla vähän eri halut, monesti tissit on myös arat, liittyy esim kuukautiskiertoon: omani esim. paisuvatg liiankin herkiksi ennen menkkoja. Naisella voi myös olla huonoja kokemuksia tissien repijöistä, joten älä hätkähdä, jos eka reaktio on vähän kielteinen. Mun kaltaiset naiset, jotka itse pitävät hirveästti tisseistään, eivät voi saada liikaa tissien puristelua myöskään seksin aikana eikä pelkästään ennen. Itse olen märkä yhdestä ahnaasta puristelusta. Niin ja kehu tissejä. Älä väitä ihan pieniä maailman suurimmiksi tms vaan keksi juuri niihin tisseihin liittyviä juttuja, kerro että tuoksuvat/maistuvat/tuntuvat ihanilta. Jokainen nainen haluaa, että tissinsä ilahduttavat hänen miestään, mutta hirmu monella on huono itsetunto ja pelko siitä, etteivät riitä. Moni myös luulee, että miehet tykkäävät vain ja ainoastaan isoista tisseistä, mutta niinhän ei todellakaan ole.
Tuossa iässä seksuaalisuus on vireimmillään, joten miksi sitä pitäisi piilottaa. Itse muistan kuinka tuskaista oli kärsiä halujensa kourissa kun ei saanut niin usein kuin halusi.
Kannattaa aloittaa seurustelu jo hyvissä ajoin ja valita sellainen partneri joka on samoilla linjoilla seksin suhteen (=ei liian estoinen). Yhdessä voi oppia seksin salat eikä tarvitse kuunnella vanhojen jäärien kommentteja ja moralisoiniteja. Omat ennakkoluulot ja epävarmuudet eivät pääse kehittymään, kun voi vapaasti toimia oman kehonsa ohjaamana.
Seksuaalisuuden kieltäminen johtaa vain ongelmiin ja tuloksena on katkera ja seksiongelmista kärsivä aikuinen.