Oletko lukenut Laila Hietamiehen/Hirvisaaren kirjoja?
Kommentit (28)
vienan punainen kuu oli tosi hyvä kirja ja hyvin kerrottu kuuntelin sen ääni kirjana ja olen yrittäny löytää suomalaista kirjallisuutta täällä ruotsissa mutta aika hankala ettiä kun ei enää ees tunne kirjailijota ainoastaan laila hirvisaari tulee mieleen eikä juhani ahoakaan viitti enää lukea
Lehmusten kaupunki on ihana sarja! Mutta jotenkin sitä noissa viimesissä kirjoissa harmittelee Ilonan ja Veikon eroa. Kun ensimmäiset kirjat oli sellaisia, ettei voinut kädestään laskea on viimeiset toista maata. En jaksa lukea, jos lempipari ei ole yhdessä!!
Sonja-sarjan olen lukenut useampaan kertaan. Muihin sarjoihin en ole päässyt kiinni, vaikka olen yrittänyt aloittaa.
Jos ei ole lukenut vielä mitään hänen teoksista niin mikä kannattaisi? Kiinnostaa perheenäidin elämä ennenvanhaan.
Suosikkejani ovat erityisesti Kannas-, Laatokka- ja Lehmusten kaupunki -sarjat. Ketjussa mainittu Vienan punainen kuu on tekijän parhaimmistoa.
Sonja-sarjasta pidän myös, mutta osa sen viehätyksestä on tutut tapahtumapaikat, niitä on tullut koluttua Pietarissa muutamaankin kertaan. Ehkä samasta syystä Minä, Katariina oli positiivinen lukukokemus.
ja ise niistä tykkään. Sonja-sarjan luin ollessani 15v. ja se on edelleen lempparini noista.
Minäkään en pitänyt Minä Katariina kirjasta, vaikka muuten olen tykännyt.
Vanhemmat kirjat on mielestäni kirjoitettu paremmin.
Minulle nämä ovat aina olleet äitiyslomalukemista. Kaikkien kolmen vauva-aikana tullut luettua sarjat läpi. Odottaessa, kun piti lepäillä, yhden kanssa imettäessä kun oli tissillä viihtyvää sorttia. Yhtä koliikkipommia taas piti vaunuissa keikuttaa sisällä että nukkui edes hetken päiväunia, vaunuja vatkatessa meni Hietamiestä muutama läpi :)
Nyt kun on töissä, ei tahdo ehtiä. Lukee mieluummin jotain nopeatempoisempaa dekkaria silloin kun jotain ehtii lukemaan.