Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit, kun WTC-isku tapahtui?

Vierailija
21.01.2015 |

Minä olin sairaana kotona ja telkkarista kuulin ensimmäiset uutiset tapahtumasta. Muistaakseni joskus vähän ennen neljää iltapäivällä tuli ylimääräinen uutislähetys juttuun liittyen.

Kommentit (205)

Vierailija
61/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa.

Vierailija
62/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa innokkaana odottamassa poispääsyä päästäkseni juhlimaan syntymäpäivääni. :D Tajusin tuon tapahtuman suuruuden ja traagisuuden vasta sitä seuraavina päivinä. Aika järkyttävä isku ja jälkiseuraamukset kanssa.. :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vajaa 5 vuotias niin en tiedä tai muista,  en usko että mulle  edes kerrottiin tuosta silloin vaan sain tietää asian vakavuuden joskus kouluikäisenä 

Vierailija
64/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymässä. Äiti sanoi että ei kuullut tapahtumista ennen seuraavaa päivää :)

Vierailija
65/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erinoamisesti. Olin opiskeluaikojen duunissa hotellin respassa. Huoneesta 105 (ihan oikeesti) soitti eräs liikematkalainen ja sanoi, että oletteko kuulleet mitä New Yorkissa tapahtuu. Laitoin respan tv:n CNN:lle ja kauhu tuli silmien eteen.

Huone sataviis, muistan sen siis...

Vierailija
66/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona viettämässä mun 13v synttäreitä

Vierailija
67/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, ommeltiin siskoni haalareihin uusia merkkejä ja hän teki lähtöä johonkin teekkarijuttuihin.

Mies soitteli, joskus neljän pintaan, että oletteko kattellu uutisia. Sitten meni telkkari päälle ja siitä se tölläys sitten alkoi. Välillä piti syötellä vauvaa.

Vierailija
68/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:49"]

Olin skidi ja suutuin, kun en saanut katsoa Salkkareita. Vinguin ja manguin, enkä hiffannut mitä oli meneillään, vaikka vanhemmat poraa vieressä. 

[/quote]

Sama! Olin ollut koko iltapäivän ulkona tekemässä jotain kavereiden kanssa ja tulin kotiin katsomaan Salkkarit. Muistelisin että oli ylimääräinen uutislähetys menossa, mutta en mene takuuseen... Istuin hetken ihmettelmässä meininkiä josta en tajunnut mitään, äiti katseli telkkaria vakavana.

Vierailija
69/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin koulun jälkeen kahvilassa, olin silloin lukion toisella. Kahvilan yhdessä nurkassa oli tv josta nähtiin ekat lähetykset.

Vierailija
70/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:08"]

Muistan erinoamisesti. Olin opiskeluaikojen duunissa hotellin respassa. Huoneesta 105 (ihan oikeesti) soitti eräs liikematkalainen ja sanoi, että oletteko kuulleet mitä New Yorkissa tapahtuu. Laitoin respan tv:n CNN:lle ja kauhu tuli silmien eteen.

[/quote]

Ja tämä siis aamulla ennen kello kuutta. Lienee jos pari tuntia sitten pamahtanut eka isku:(

Vierailija
71/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä toisen tornin romahduttua 4 kaveria sanoi spontaanisti yhtä aikaa "salaliitto"

Vierailija
72/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:08"]

[/quote]

Ja tämä siis aamulla ennen kello kuutta. Lienee jos pari tuntia sitten pamahtanut eka isku:(

[/quote]

Riippuu, missä respa sijaitsi.. Kun NY aikaa kello oli 8-10 välillä ja suomessa 15-17

Vierailija
73/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin

Vierailija
74/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tullut juuri eskarista. Ei mitään muistikuvaa tuosta päivästä, vaikka muuten kyllä muistan samalta ajalta asioita.

Vierailija
75/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:05"]

Koulussa innokkaana odottamassa poispääsyä päästäkseni juhlimaan syntymäpäivääni. :D[/quote]

Sama. Täytin silloin 12v. Muistan että oli vähän vaisut juhlat, kaikki vain seurasivat uutisia televisiosta...

Vierailija
76/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:07"]Syntymässä. Äiti sanoi että ei kuullut tapahtumista ennen seuraavaa päivää :)
[/quote]
Onnea!

Vierailija
77/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin silloin 10-vuotias, iskä kertoi autossa, kun tuli hakemaan mua harkoista. Ei pieni mieleni sitä asiaa silloin kunnolla tajunnut, luultavasti iskää vaivasi, ja siksi siitä halusikin kertoa.

Vierailija
78/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uutispimennossa flunssassa kotona. Sain tietää 2 pv myöhemmin. Kävin lähikaupassa kyllä ja näin jotain otsikoita iltalehdistä, mutta aivoni olivat niin räkää täynnä, että en tajunnut mistään mitään. Keskityin siihen, että sain ostettua mehua.

Vierailija
79/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:46"]Töissä. Radiosta kuulin uutisissa vähän ennen kotiinlähtöä, että Nykissä on lentokone törmännyt pilvenpiirtäjään. Oletin, että joku pienkone/yksityiskone ja että kyseessä onnettomuus.

Kotona vasta selvisi, että tahallaan oli törmätty.
[/quote]

Aluksi yle puhuikin pienkoneesta. Olin kotona valmistautumassa töihinlähtöön ja kesken eduskunnan kyselytunnin telkkariin lävähti teksti "pienkone törmännyt pilvenpiirtäjään new yorkissa". Vaihdoin cnn: lle ja luulin katsovani uusintaa koneen törmäyksestä, mutta olikin live-lähetys.

Vierailija
80/205 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just sisälle kotiin ulkona leikkimästä kun äiti huutaa olohuoneessa HERRAN JUMALA ja juoksin television ääreen katsomaan mitä tapahtuu! Olin itse 7v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme