Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYSY STYLISTILTÄ! :)

Vierailija
26.07.2012 |

Toimin siis stylistinä, ja vastaan mielelläni teidän kysymyksiin kaikesta mahdollisesta!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas nyt palstamammojen iloksi, mitä mieltä oot LEGGINGSEISTÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kaipaisin apua vaatteista, jotka sopii isorintaisille. varsinkin paitoja tosi hankala löytää ja kaikki biletopitkin näyttää päällä vaan rivoilta. sitten kun vielä lisää siihen yhtälön, että tosiaan kaikkien kanssa pitää olla ne rintsikat, niin yllättäen esimerkiksi tämän hetken juhlamekoista karsiutuukin varmaan 75% pois, kun muoti on olkaimetonta/yksiolkaimista. huoh.

Vierailija
4/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteletko muiden pukeutumista jatkuvasti ymmärtämättä, että jollain vaan voi olla niin vähän rahaa kaikkien pakollisten kulujen jälkeen vaatteisiin sijoitettavaksi, ettei pysty edes halpismerkkejä käyttämään, vaan joutuu haalimaan kirppiksiltä mitä sattuu löytymään ja tyytymään sukulaisten/ystävien ylijäämärätteihin?

Vierailija
5/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaamasi kynsien kanssa sopii yksinkertainen ja simppeli hame, kun kynnet kerta on jo noin näyttävät. En tiedä pituuttasi tai vartalon mallia, mutta klassinen musta (tai miksei värikäskin) kynähame toimis tosi hyvin.

Mun henkilökohtainen mielipide legginsseistä on, että joillain toimii, joillain ei. Ensinnäkin jos legginssejä käyttää, niin paidan pitää ehdottomasti peittää takapuoli!! Hyvä nyrkkisääntö on, että saman väriset alushousut, kun legginssitkin. Siltä varalta, että ne sattuu paistamaan läpi.

Itse olen ihastunut paksuihin neuloslegginsseihin. Väljän villapaidan ja saappaiden kanssa näyttää talvella superhyvältä. Siihen voi yhdistää vielä nahkatakin, niin tyyli on tosi chic.

Vierailija
6/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lehtien muotijuttuja olet stailannut?

Vierailija
7/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lausut tuon ammattisi ääneen, oletko "stylisti" vai "stailisti"?

Vierailija
8/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondille ja punertavauhoiselle paremmin tummat vai vaaleat pokat? Metalli vai muovi?

Vierailija
9/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 cm pitkä ja muuten hoikka, mutta minulla on hirveä pallomaha sairauteni takia. Miten peitän sen nätisti.

Vierailija
10/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisille naisille löytyy paljon trendikkäitä vaatteita, kunhan jaksaa etsiä.

Ensinnäkin kannattaa välttää poolopuseroita ja venekauluksia. Isorintaisella toimii hyvin kerrospukeutuminen, eli esim. kiva paita / toppi ja neuletakki, tai paitsikka ja liivi.

Mitä bilepukeutumiseen tulee, niin yläosa kannattaa pitää hillityn yksivärisenä ja alaosassa taas voi käyttää mielikuvitusta ja lisätä asuun väriä kivoilla hameilla ja housuilla. Isorintaisen kannattaa suosia korkeavyötäröisiä hameita, ne kiinnittää huomion vartaloon, ei rintoihin.

Ymmärrän kyllä hyvin, että kaikilla ei ole varaa pukeutua viimeisimmän muodin mukaan ja ostella uusia vaatteita sillon kun siltä tuntuu. Satsaamalla pariin monikäyttöiseen vaatekappaleeseen pystyy luomaan trendikkäitä asuja, ja vanhoihin asuihin saa uutta ilmettä uusilla koruilla, huiveilla ja laukuilla.

Kannattaa rohkeasti kierrellä kirppareita, sieltä voi löytyä todella edullisesti kauniita vaatteita.

Vierailija
11/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseista parhaat löytyy vain kokeilemalla. Vaaleille suosittelen tummahkoja laseja. Ne tuo katseeseen vähän räväkkyyttä. Muovikehykset on tällä hetkellä muodissa.

"pallomahaiselle" suosittelen viemään huomion pois mahasta. Keskity sen sijaan upean pitkiin jalkoihisi korostamalla niitä esim. saappailla, samoin voit viedä huomion ylöspäin huiveilla yms. Muista että vaakaraidat leventää ja pystyraidat hoikentaa.

Vierailija
12/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu vastata ysin kysymykseen!

Olen siis stailannut eri lehtien malleja, somistanut kauppojen näyteikkunoita ja pitänyt muutamassa lehdessä muotipalstaa.

Olin mukana myös eräässä projektissä jossa stailattiin ja tehtiin ihmisille muodonmuutoksia.

Vierailija
13/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja vaalea mutta normaalipainoinen. Mitä pukisin?

Vierailija
14/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitkä ja persevä löytäisi ihan tavalliset mustat, suorat housut? Millainen malli olisi pukevin?

Vierailija
15/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä tulee taas muotiin ihanan lämpimät villapaidat, kuten jo aikaisemmin mainitsin, ne näyttää tosi hyvältä saappaiden kanssa. Samoin vähän aikaa sitten muotiin tulleet lyhyet, hyvin istuvat jakut pitävät pintansa. Jakuissa kannattaa rohkeasti käyttää väriä!

Omenavartaloisena välttäisin isoja kuoseja ja muodottomia, jotka suurentaa. Vaikka onkin muodokas, ei kannata pukeutua säkkimäisiin ja muodottomiin vaatteisiin, ne tekee vaikutelmasta vielä isomman.

Vierailija
16/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottaisit ostamaan syksyksi? Vaikkapa 4 asiaa garderoobiin ihmiselle, joka työssä edustaa ja tapaa ihmisiä. Vakuuttava ja klassinen tyyli, mutta ei silti ihan konservatiivisimpia toimialoja.

Vierailija
17/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkaan kannattaa ehdottomasti välttää täysin suorasti leveneviä housuja. Jos takapuoli on iso, suorat housut jatkaa sitä vaikutelmaa nilkkoihin asti.

Eli ehdottomasti hieman alaspäin levenevät housut. Kurvikkaille Lindexin mallistoista löytyy hyviä housuja, samoin Mangosta.

Kurvikkaiden kannattaa ottaa mallia Kim Kardashianista. Hän on kurvikas, mutta tuo peppunsa hyvin esiin oikeista kulmista.

Vierailija
18/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ns. stylisti kurssin, ja lisäksi olen opiskellut muotia ulkomailla. Muutenkin olen asunut suurimman osan elämästäni ulkomailla.

Syksyksi suosittelisin hankkimaan mukavat ja tyylikkäät saappaat. Ne menee hyvin arjessa, ja myöskin vähän paremmissa tapaamisissa.

Toinen hyvä sijoituskohde on hyvin istuva jakku. Jakut pitää pintansa syksylläkin. Tällä hetkellä kaikkein makeimpia jakkuja ovat värikkäät, keltaista, limenvihreää, pinkkiä... Ne tuo kivan yksityiskohdan muuten tyylikkään mustaan asuun.

Kolmas juttu on kevyt, mieluiten hieman läpikuultava sifonkipaita.

Toimii jakun kans tai ilman.

Neljäs juttu on tummat, siistit farkut. Tällä hetkellä suositaan hyvin istuvia farkkuja, mutta "mitä pillimmät, sitä paremmat" -kausi on mennyt jo ohi.

Farkut saa kunnolla leventyä lahkeista.

Siinä tämän kevään must have-jutut.

Vierailija
19/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikkaan kannattaa ehdottomasti välttää täysin suorasti leveneviä housuja. Jos takapuoli on iso, suorat housut jatkaa sitä vaikutelmaa nilkkoihin asti.

Eli ehdottomasti hieman alaspäin levenevät housut. Kurvikkaille Lindexin mallistoista löytyy hyviä housuja, samoin Mangosta.

Kurvikkaiden kannattaa ottaa mallia Kim Kardashianista. Hän on kurvikas, mutta tuo peppunsa hyvin esiin oikeista kulmista.

Mutta tämä ratkaisi vain toisen ongelman: persevän lisäksi olen pitkä. Lindexin ja Mangon housut taas ovat aika lyhyitä. Jos pitää valita tuo alaspäin levenevä lahje, tarvitsisin vähintään 35-tuumaisen lahkeen, mieluiten vähän pidemmän, että voisi käyttää korkokenkiä. Tähän mennessä olen löytänyt tarpeeksi pitkiä housuja vain Zarasta, jossa malli taas on aika suoravartaloiselle tarkoitettu, eikä istu minulle yhtään. :( Mutta muuten tämä oli hyvä vinkki, en tiennyt, että Lindexillä on nykyään erikseen joku kaarevammin leikattu "kurvimallisto". Ehkä ostan sieltä shortsit. ;)

Vierailija
20/63 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisko mulle uimalakki?