Listaa tähän mielestäsi paras Lidlin tuote?
Yksi tuote/vastaus. No, tuoteryhmäkin käy, esim. vaipat, WC-paperit.
Muut voivat sitten peukuttaa ovatko samaa mieltä.
Jotain perustelujakin olisi kiva kuulla, maku, hinta/laatusuhde, kestävyys jne.
Kommentit (179)
Muissa tämän kaupungin kaupoissa (isoissa ja pienissä, K-ketjussa, Prismassa, S-marketissa) hedelmät ja vihannekset ovat säännöllisesti valmiiksi homeessa ja/tai mätiä. Ainakin kahden viime vuoden ajalta. Vain Lidlistä ostettuihin hevi-tuotteisiin en ole joutunut pettymään. Liekö heillä eri tavarantoimittajat kuin muilla, tai parempi logistiikka/säilytyssysteemi. Olen laittanut tunnollisesti palautetta lähes joka kerta kun olen kotona huomannut appelsiinien/sitruunoiden/porkkanoiden/avokadojen jne. olevan pilalla jo ostopäivänä, mutta eipä ole tilanne korjaantunut.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:30"]Hedelmät ja vihannekset. Parempi laatu. [/quote] missäpäin ?
[/quote]
Lidlissäpäin
[/quote]
reps
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:43"]Ainoa hyvä tuote siellä on pakasteena mangokuutiot. Miksi moni väittää että vihannekset, hedelmät yms ovat LAADUKKAAMPIA kuin missään muualla? Osa toki on edullista, mutta mistä tuo laatu -väite? [/quote] Koska ovat. Meillä Lidlissä on hedelmien ja vihannesten laatu loistava! Ei mistään muusta kaupasta saa niin laadukkaita.
[/quote]
Tarkoittanee siis sitä, että kotimaiset tuottajat myyvät vain Lidliin? Koska muissa kaupoissa on huonompaa laatua?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:05"]
Maustamaton jugurtti, 0,5 dl purkissa.
[/quote]
Onko noin pieniä jogurtteja edes tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:36"]
Viineistä oon tykännyt, arkipunkku 2,49 pullo.
[/quote]
Arkipunkku ::DDD Hahahahah kunnon av-mamma! Kukakoha nekin rypäleet polkee? :DDDD
[/quote]
Mä en nyt tajunnut, mitä yrität sanoa? Avaisitko?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:58"]
Ja mitkä paistoleivät teistä ovat niitä hyviä, kaikki?
[/quote]
Paistopisteen Luomu-ruisleipäviipale on huippua, kotona kun laitat leivänpaahtimeen ja sen jälkeen oivariinia ja savulohta päälle
[/quote]
Tuoretta pitää parannella leivänpäähtimella? Hah... ok.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:43"]Ainoa hyvä tuote siellä on pakasteena mangokuutiot. Miksi moni väittää että vihannekset, hedelmät yms ovat LAADUKKAAMPIA kuin missään muualla? Osa toki on edullista, mutta mistä tuo laatu -väite? [/quote] Koska ovat. Meillä Lidlissä on hedelmien ja vihannesten laatu loistava! Ei mistään muusta kaupasta saa niin laadukkaita.
[/quote]
Tarkoittanee siis sitä, että kotimaiset tuottajat myyvät vain Lidliin? Koska muissa kaupoissa on huonompaa laatua?
[/quote]
Mitä? Miten se kotimaisuus liittyy laadukkaisiin kasviksiin? Oletko koskaan maistanut peräkkäin kotimaista tomaattia ja hollantilaista?
Olen itsekin nykyään vakaasti sitä mieltä, että närpiöläis- tai muillakaan kotimaisilla tomaatinviljelijöillä ei ole paljon varaa ylpeillä tomaattiensa maulla tai laadulla.
Ehkä laadulla sikäli, että täällä kotimaassa viljellyt tomaattilajikkeet ovat sellaisia kovia, jotka kestävät kyllä käsittelyä ja kuljetusta hyvin, esilläoloa kaupassa. Mutta mehukkaita, maukkaita, makeita ne eivät ole vaan kovia ja mauttomia verrattuna esim. italialaisiin tomaatteihin.
Edes kunnon kypsytys kotona ei niiden makua pelasta :(
Mister Choc maitosuklaapatukat jugurttitäytteellä 11 patukan laatikko 2 euroa. Tosin oli juuri tarjouksessa kaksi laatikkoa 3 eurolla, joten pakkohan sitä oli pari lodjaa ottaa.
Suussasulavan makoista suklaata. Piti juurikin vetästä vaan yks patukka iltapalaks ja nyt on jo neljäs patukka menossa :)
Kaikki minunkin suosikit ovat jo mainittu :) Lidlissä on paljon hyvää! Munkin mielestä hevi-osasto on todella laadukasta ja myös edullista.
Yksi jota ei ole vielä mainittu: Peanut flips (?) sipsit! En ole muualla nähnyt samantyylisiä ja ovat niiiiiiin hyviä, ah quilty pleasure!
Lidlin kotimainen raejuusto on mun mielestä laadukkainta ja halvintakin. Sopiva koostumus. 400g 1,65e kun taas esim halvin ihan ok raejuusto kahdesta isosta kaupasta on Arkirae ja sehän on 3e ellei ylikin se 500g. Kotimaista, Keso ja muut on ihme tahnaisia ja happamia.
Paistopiste kaikkinensa. Feta lasipurkissa.
Jaffakeksit, sipsit, cola-juoma (Freeway), reissumies, maalaisviipaleet.. ei muuta kun että ovat halpoja, ei erityisen huonojakaan. Näitä kun ostaa yksi jokainen, niin hinta 4,70 €. S/K-marketissa voi jo yksi vastaava juoma maksaa 3 €, ja arvatkaapa mikä lasku on jos ostaa vastaavat tuotteet. No, laskin että noin 8,60 €, tai lähelle 9 €. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:05"]
Maustamaton jugurtti, 0,5 dl purkissa.
[/quote]
Myydäänkö niitä edes noin pienissä purkeissa?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:51"]
Lidlin kotimainen raejuusto on mun mielestä laadukkainta ja halvintakin. Sopiva koostumus. 400g 1,65e kun taas esim halvin ihan ok raejuusto kahdesta isosta kaupasta on Arkirae ja sehän on 3e ellei ylikin se 500g. Kotimaista, Keso ja muut on ihme tahnaisia ja happamia.
[/quote]
Meillä syödään nimenomaan Kesoa koska se on ainoa maukas, mutta ei hapan raejuusto mitä on löytynyt.
Minä tykkään niistä gelatelli(?) mantelijäätelö puikoista..nam..
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:35"]
Karkit
[/quote] eihän siellä myydä Suomen parasta eli sano vatser kun haluat hyvää
Paistopisteen mustikkamuffini.
Maku!