Listaa tähän mielestäsi paras Lidlin tuote?
Yksi tuote/vastaus. No, tuoteryhmäkin käy, esim. vaipat, WC-paperit.
Muut voivat sitten peukuttaa ovatko samaa mieltä.
Jotain perustelujakin olisi kiva kuulla, maku, hinta/laatusuhde, kestävyys jne.
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:10"]
Harvest Basket-perunamuussijauhe, kuin itsetehtyä tulee tällä!
[/quote]
Ei nyt sentään ruveta liiottelemaan, vaikka omassa sarjassaan erinomainen tuote onkin kyseessä ;)
Kyllähän se pussimuusisarjassa on ihan ylivoimanen, onhan se kokonaan aidoista perunoista tehty, mutta ei se nyt sentään vielä omatekemälle pärjää, ei ainakaan minun tekemälle :p
Kasvojenpuhdistusliinat, parempia kuin muut kokeilemani
Maustamaton jugurtti, 0,5 dl purkissa.
Kasvojen puhdistusliinat.
Ne kovat sammakkokarkit
Light cola
Ne yleispesuliinat, all purpose wipes. Todella tehokkaita, edullisia, tuoksuvat hyvälle ja perhanan käteviä kotiin, autoon, asuntovaunuun, mihin vain. Lika lähtee, mutta ei tarvi huuhdella, ei ole niin myrkkyä. Niistä ei meillä luovuta!
Yleensäkin puhdistusaineet, mutta erityisesti astianpesukoneen pesutabletit
Silmälasinpyyhkeet. Olen niistä riippuvainen:-)
Dulano kinkku- ja kalkkunaleikkeet, tortillat.
Monet tuotteet tosi hyviä, suorastaan loistavia: jäätelö, jugurtti, kermajuusto, nakit, luomuhedelmät, pähkinät, mysli, maapähkinävoi, olut, kivennäisvesi,mehut, nakit, pihvit... Parasta on kuitenkin pretzel.
Valkosuklaat, se muovipullon appelsiinimehu, myslit, juustot, jugurtit. Ja maitotuotteet sellaisina, etteivät ole mitään light-tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:44"]
Suddenly-hajuvesi
erinomainen valinta arkihajuvedeksi.
[/quote]
Tuohan tuoksuu ihan Chanel 5:ltä, kuka itseään kunnioittava ihminen haluaa tuoksua tuolta?
Paistopisteen riisipiirakat. 0,25e/kpl on hint, enkä edes kauppahallista ole löytänyt näitä parempia :)
Odotan aina innolla Delux tuotteet, melkein kaikki Deluxilta on tosi hyvä, myös ranskalaisilta ja italialaisilta viikoilta ostan paljon. Kokeilen mielellään myös kaikenlaisia uusia tuotteita kun on taas jonkun maan viikko. Olen ollut vähän pettynyt croissantteisa viime aikoina, ovat nyt pienemmät ja pehmeämmät kuin ennen, oikein uunituoreita ei saa...
Sour cream & cheese sipsit aaah so good
Vaniljavanukas puolen kilon keltaisessa purkissa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:36"]
Viineistä oon tykännyt, arkipunkku 2,49 pullo.
[/quote]
Arkipunkku ::DDD Hahahahah kunnon av-mamma! Kukakoha nekin rypäleet polkee? :DDDD
Vanulaput, todella laadukkaita