Listaa tähän mielestäsi paras Lidlin tuote?
Yksi tuote/vastaus. No, tuoteryhmäkin käy, esim. vaipat, WC-paperit.
Muut voivat sitten peukuttaa ovatko samaa mieltä.
Jotain perustelujakin olisi kiva kuulla, maku, hinta/laatusuhde, kestävyys jne.
Kommentit (179)
Ihanaa lidlismiä! Melkein joutuu alkaa käymään siellä useammin kun tämän ketjun on lukenut :D Hyviä vinkkejä!
Pikkuiset cocktail-kurkut, cornichons.
Varsinkin hunajamaustettuina.
Ja vitut. Kaksi kertaa ollu omenat homeessa viimeisten käyntien yhteydessä, en enää ikinä osta sieltä hedelmiä!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:36"] Viineistä oon tykännyt, arkipunkku 2,49 pullo. [/quote] Arkipunkku ::DDD Hahahahah kunnon av-mamma! Kukakoha nekin rypäleet polkee? :DDDD [/quote] Mä en nyt tajunnut, mitä yrität sanoa? Avaisitko?
[/quote]
en ole tuo alkuperäinen kommentoija, mutta Saksassa punkut on siististi rivissä oliiviöljyjen vieressä, samoissa hinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:44"]Mustassa lasipurkissa oleva fairtrade-pikakahvi! Ihan parasta pikakahvia missään.
[/quote]
Niitä lidlin pikiksiä on ainakin kolmea lajia
- iso kirkas lasipurkki: ei kummoista
- pieni kirkas lasipurkki: aika hyvää
- tuo pieni musta: huippuhyvää
Tummansinisessä pullossa myytävä Saskia -vissy. Ihan parasta!
Ei mitkään parhaat, mutta en nähnyt näitä täällä.
Dulano olutmakkarat (juusto).
Halpa dentalux hammastahna.
Kartanon metwursti, Valmistaja sama kuin Kotivaran venäläisessä metwurstissa.Eli täysin vastaava tuote, vaan aika paljon huokeammalla hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:31"]Hintalaatu suhteeltaan Kartanon nakit 900g 1,85€ [/quote] Kyllä! Valmistaja Snellman. [/quote] Ompa halpoja:)
[/quote]
Om Om, mutta jos jossain tiedät halvempia niin kerro toki, otan toki vinkin ilolla vastaan. Tähän astisissa kokemuksissa muut ei ole päässeet lähellekään.
Kananugetteja ei ole taidettu vielä mainita. Fileestä tehtyjä, eikä mistään epämääräisestä.
Freeway Cola 0%
parempaa kuin Zero
Ladattavat akkuparistot (vaihtuva tuote).
Mies kehuu aina Gibellinin partahöyliä ja -teriä
Lapset hinkuu sieltä niitä paistopisteen croissantteja, mies taas ostaa pakastimen pullolleen pakastealtaan kananugetteja; niissä on kuulemma vähän rasvaa ja hyvin proteiinia. Mä tykkään niistä vichyistä ja appelsiinimehusta.
Mustat oliivit. Hyvänmakuisia ja juuri sopivan pehmeitä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:05"]
Lapset hinkuu sieltä niitä paistopisteen croissantteja, mies taas ostaa pakastimen pullolleen pakastealtaan kananugetteja; niissä on kuulemma vähän rasvaa ja hyvin proteiinia. Mä tykkään niistä vichyistä ja appelsiinimehusta.
[/quote]
Pakko vielä lisätä, että Lidlistä ostettu leipäkone on ollut tosi hyvä. Pitäis käyttää useammin!
Ne suolatut cashew-pähkinät isossa pussissa! Suolaisempia ja isompia pähkinöitä kuin normimarketeissa. Ja halvempia. Aina löytyy kaapista.