Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13v tytär taas kännissä kotiin yöllä

Vierailija
26.07.2012 |

tuntuu pahalta kun en saa minkäänlaista yhteyttä häneen. Asutaan ns. rikkaiden alueella ja nolottaa ihan hemmetisti kun likka vetelee kylillä ympäripäissään.

LS kanssa en tahdo olla tekemisissä, se ei sovi perheemme imagolle eikä lapsen kehitykselle.

Onko muiden mammojen lapset holtittomia ?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ulkopuolinen näkee lapsesi olevan humalassa ja kutsuu poliisit paikalle. Silloin siitä menee ilman muuta ilmoitus sosiaalitoimistoon ja teistä tehdään ls- ilmoitus.

nimerkillä kokemusta omaava. Poikani puhalletettiin koulujen päätös päivänä poliisien toimesta ja poliisilaitoksen sosiaalityötekijä soitteli ja kyseli olenko tietoinen asiasta, sanoin olevani, kun poika kertoi, että hänet oli puhallutettu.

Niin, siis ls-ilmoitus tehdään sosiaalityöntekijälle ja mikäs sen näppärämpää kuin sosiaalityöntekijä poliisilaitoksella... Jos sos.tt. soittaa, on ilmoitus tehty.

On totta (harmi mun mielestä, mutta en lähde nyt siihen tarkemmin), etteivät poliisit aina tee ls-ilmoa. Mutta myös se kannattaa huomioida, ettei ls-ilmo aina johda mihinkään radikaaleihin toimenpiteisiin, jos esim. kyseessä juurikin se ainoa kerta ja asiat muuten kotona ok.

Vierailija
22/27 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu kohta 15 vuotiaan tyttären kanssa.Mutta ollaan miehenkanssa mietitty asiaa ja ehkä se vaan on niin että teininpitää antaa olla teini.Koska esim telvisiossa pyörii tuo nuoret laiskat ja tyhmät.NIin jos keskittyy 18 vuotiaana vaan tuohon bilettämiseen kun ennen ei oo voinu ja eikä osaa edespestä pyykkiä nii huhhuh...Meillä on pienempiä lapsia ja ollaan nyt sitten sovittu että jos juomaan mennään niin siitä kerrotaan meille.Kerrotaan tasantarkkaan paikka johon ollaan menossa ja jos tarvitsee kyytiä niin se myös.Näin tyttö ei ole mitenkään heitteellä vaan me tiedetään missä se on ja jos satttuu jotaki nii meillä on tieto missä ollaan ja kenenkanssa.Meillä on sovittu myös että kotiin saa aina tulla mutta pyritään siihen että pikkuset ei näkis kovin tuota isosiskoa missään kauheassa kunnossa.Eihän tämä helppoa ole itsekkään nähä ku nuori tyttö juo mutta ollaan kokeiltu kaikki ja huomattu että mitä enemmän sättii sitä enemmän haluttaa tehdä nuita kiellettyjä asioita:s Tyttö käy töissä niin ollaan sovittu että omilla rahoilla voi ostaa mitä haluaa mutta meidän antamilla rahoilla ei osteta juomia eikä tupakkaa.Elämä on nyt vähä tämmöst näitten nuorten kans mutta olen kyllä itse ollu ihansamallainen vielä pahempiki ja ennen näistä jutuista ei oltu näin hysteerisiä.Nykyään jos teet pikkusenki vääränliikkeen nii heti tehään sossuilmotuksia-.-Ihmiset älkää ylireagoiko!Ja vielä se etttä meillä ei kuitenkaan yömyöhään tyttö tuolla kylillä kuppaa...

Eihän voi olla kyse pelkästään siitä, että kenen rahoilla tupakat ja päihteet hankitaan.

Jos et ole provo, niin tosi pahasti on vanhemmuus hukassa teikäläisiltä! Toivon, että teistä tehdään ls-ilmoitus, koska ette suojele lastanne. Mitäpä jos tyttö siirtyy huumeisiin? levittelette käsiä ja sovitte, ettei teidän rahoilla osteta kamaa, vain niillä itse tienatuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon sitä mieltä että tuon ikäsen ei passais iltamyöhäseen hillua kylillä vaan on selvä kotiintuloaika,joka tuon ikäsellä nyt kuuluis olla vaikka klo 21.Ja tosiaan kannattaa uhrata aikaa ja jutella sen lapsen kanssa asioista. Ehkä sillä on jotain mielenpäällä ja purkaa sitä sit juopotteluun. Nyt itteä niskasta kiinni ja lapselle kunnon kuri.

Vierailija
24/27 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten ihana ja huolehtivainen äiti, välittää tytärtään enemmän perheen imagosta. Ihanaa...

Vierailija
25/27 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauva.fi on niin nolo paikka?

-Koska sivusto on tehty sitä varten, että äidit saavat puhua paskaa vauvoistaan (teini ei ole vauva) ja muuta mukavaa, mutta tällä sivustolla puhutaankin teineistä, jotka käyttävät päihteitä.

Vierailija
26/27 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2012 klo 18:31"]

Meillä sama juttu kohta 15 vuotiaan tyttären kanssa.Mutta ollaan miehenkanssa mietitty asiaa ja ehkä se vaan on niin että teininpitää antaa olla teini.Koska esim telvisiossa pyörii tuo nuoret laiskat ja tyhmät.NIin jos keskittyy 18 vuotiaana vaan tuohon bilettämiseen kun ennen ei oo voinu ja eikä osaa edespestä pyykkiä nii huhhuh...Meillä on pienempiä lapsia ja ollaan nyt sitten sovittu että jos juomaan mennään niin siitä kerrotaan meille.Kerrotaan tasantarkkaan paikka johon ollaan menossa ja jos tarvitsee kyytiä niin se myös.Näin tyttö ei ole mitenkään heitteellä vaan me tiedetään missä se on ja jos satttuu jotaki nii meillä on tieto missä ollaan ja kenenkanssa.Meillä on sovittu myös että kotiin saa aina tulla mutta pyritään siihen että pikkuset ei näkis kovin tuota isosiskoa missään kauheassa kunnossa.Eihän tämä helppoa ole itsekkään nähä ku nuori tyttö juo mutta ollaan kokeiltu kaikki ja huomattu että mitä enemmän sättii sitä enemmän haluttaa tehdä nuita kiellettyjä asioita:s Tyttö käy töissä niin ollaan sovittu että omilla rahoilla voi ostaa mitä haluaa mutta meidän antamilla rahoilla ei osteta juomia eikä tupakkaa.Elämä on nyt vähä tämmöst näitten nuorten kans mutta olen kyllä itse ollu ihansamallainen vielä pahempiki ja ennen näistä jutuista ei oltu näin hysteerisiä.Nykyään jos teet pikkusenki vääränliikkeen nii heti tehään sossuilmotuksia-.-Ihmiset älkää ylireagoiko!Ja vielä se etttä meillä ei kuitenkaan yömyöhään tyttö tuolla kylillä kuppaa...

Eihän voi olla kyse pelkästään siitä, että kenen rahoilla tupakat ja päihteet hankitaan.

Jos et ole provo, niin tosi pahasti on vanhemmuus hukassa teikäläisiltä! Toivon, että teistä tehdään ls-ilmoitus, koska ette suojele lastanne. Mitäpä jos tyttö siirtyy huumeisiin? levittelette käsiä ja sovitte, ettei teidän rahoilla osteta kamaa, vain niillä itse tienatuilla.

Uskon että tytöllä on aivot siihen että ei siirry huumeisiin. Luuletko että se on helppoa estää teinejä polttamasta tupakkaa ja juomasta alkoholia? Ei. Vaikka kuinka yrittäisit, kyllä ne jonkun keinon keksii päästä käsiksi noihin. Vaikka sitä ei ole helppo hyväksyä. Ja se ei todellakaan tarkoita että vanhemmat eivät suojele lastaan jos antaa tämän tehdä mitä ei saisi. Oletko itse kokenut edes vanhemmuutta? Älä tule väittämään että heillä on vanhemmuus hukassa. Sinun täytyy nyt vain hyväksyä todellisuus.

Vierailija
27/27 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä 13-vuotias kulkee yöllä kodin ulkopuolella rietastelemassa? Nyt pitäis imago unohtaa ja ottaa auktoriteetti vanhempana, tai jos ei siihen pysty, pyytää sitä apua ulkopuolelta!