Te, jtoka menetitte neitsyyden miehellenne ja
olette edelleen saman miehen kanssa naimisissa tai yhdessä.
Tuntuuko teistä koskaan, että haluaisitte jota kuta muuta?
Mulla on viime aikoina alkanut tympimään meidän välinen seksi, läheisyys sun muuta. Mieheni oli tosiaan ensimmäinen ja ainoa ketä minulla on ollut. Yhteiseloa meillä nyt ei vielä montaa vuotta takana ole (5).
Rakastan miestäni, siitä nyt ei ole kyse. Enkä missään nimessä halua menettää häntä. Meillä no jo 1 lapsi ja toinen tulossa, joten voiko se johtua hormoneistakin tällainen ns. villitys. Haluaisin kokea millaista on seksi jonkun toisen kanssa, mutta eipä tässä vaihtoehtoja ole muuta, kun kärvistellä. Miehelle olen ehdottanut uusia juttuja, jotta saataisiin vaihelua. Ei ole innostunut.
Millaisia tuntemuksia teillä muilla on vuosien aikana ollut? Vai olenko kenties ainut tällä palstalla.
Kommentit (16)
Tämä menee ehkä vähän ohitse kysymyksesi, mutta meillä parani seksielämä namikan avioliittoleirin jälkeen. Mies ei vain tajunnut, kuinka tylsä se yksi sama asento voi olla. Hänen mielestään kaikki oli kunnossa. Tultiin juuri tuolta leirillä, ja nyt on vipinää! Kaipa se auttoi, että saatiin purettua muitakin asioita. Nytkin tekee mieli, kesken työpäivän. Ja ennen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, niin puuduttavaksi seksielämä oli mennyt. 10 vuotta siis yhdessä.
En oo ikinä kuullukkaan tuollaisesta. Miten miehen, jonka mielestä seksissä ei ole mitään vikaa ja on tyytyväinen saa suostuteltua tuollaiseen? Kotisivuja?
Ap
Mulle kävi niin, että olin uskollinen ensimmäiset 15 vuotta. Sitten petin. Nyt tiedän, minkälaista seksi on jonkun toisen kanssa.
Ja mieheni oli minulle ensimmäinen, hänellä oli ollut muutama ennen minua. (Meillä on aika suuri ikäero.)
Meillä on hyvä seksielämä. Paranee vain kun ikää tulee molemmille lisää.
Joskus tulee mieleen, millaista seksi olisi jonkun toisen miehen kanssa. Mutta en uskaltaisi. Pelkäisin, etten riitä uudelle miehelle. Pelkäisin, että uusi mies pettyisi minuun. Olisin huono, tai vartaloni ei kelpaisi.
Ehkä näistä peloista pitää ottaa hyvät puolet eli en ole oivallista pettäjä-ainesta. :D
Jos miehesi on ihan normaali ja kykenevä sängyssä, niin ei se vaihtamalla parane.
Uuden kumppanin kanssa pari eka kertaa tuntuu jännittävältä, mutta hyvin nopeasti seksi tuntuu suoritukselta ja mekaaniselta.
Suosittelen uuden kokeilemista oman miehesi kanssa. Käykää vaikka seksikaupasta hakemassa kivoja leluja tai piristäkää toisianne roolileikeillä tai tavalla joka sopii teille ja tekee teidän suhteestanne parempaa. Vieraissa käyntiä en suosittele, se pilaa kaiken ja on todella tyly teko myös teidän muksulle.
Tilanteeni muuten sama, yhteisiä vuosia takana 15, lapsia 2, kolmas työn alla. En usko että vaihtamalla paranisi ;-)
Mutta silti joskus mietin miltä tuntuisi seksi jonkun toisen kanssa =D mutta en tod. pettäisi tai vaihtaisi miestäni. Seksi hänen kanssaan on ihanaa ja tyydyttävää. Hän on kylläkin ensimmäinen mies, jonka kanssa olen oikeasti nauttinut seksistä.
Jos miehesi on ihan normaali ja kykenevä sängyssä, niin ei se vaihtamalla parane.
Uuden kumppanin kanssa pari eka kertaa tuntuu jännittävältä, mutta hyvin nopeasti seksi tuntuu suoritukselta ja mekaaniselta.Suosittelen uuden kokeilemista oman miehesi kanssa. Käykää vaikka seksikaupasta hakemassa kivoja leluja tai piristäkää toisianne roolileikeillä tai tavalla joka sopii teille ja tekee teidän suhteestanne parempaa. Vieraissa käyntiä en suosittele, se pilaa kaiken ja on todella tyly teko myös teidän muksulle.
sen takia tätä harmittelenkin ja ns. kärvistelen. Voi olla, että tämä on joku ohi menevä vaihe ja seksielämämme paranee tästä. Nyt se on sellaista suorittamista, jos hädin tuskin sitäkään.
Itse olen tosiaan ehdotellut miehelle uusia juttuja. Eri asentoja, pyytänyt, että käytäisiin erotiikkaliikkeessä, jollei välttämättä ostamassa niin edes vilaisemassa mitä sieltä voisi löytyä. Miehen mielestä seksi on hyvää näin, hän ei kaipaa kuulemma vaihtelua.
mies myöskin kuvittelee, että mä olen aina valmiina. Hän ei halua/jaksa käyttää esileikkiin aikaan. Pitäisi samantien noin karkeasti sanottuna olla pillu märkäänä toimintaan. Olen tästäkin puhunut miehelle, ettei se mene niin, tarvitsen "lämmittelyä". Sitten se menee siihen, että hän sormeilee muutaman kerran, kuvittelee sen riittävän ja taas ollaan patti tilanteessa. Siinä yleensä sitten annan, mutta paha maku suuhun jää.
Eikä tässäkään varmaan olisi mitään vikaa, jos mies olisi edes hitusen kokeilun haluisempi ja jaksaisi keskittyä muuhunkin, kun siihen omaan laukeamiseen. Voi tosin olla, että tämä on raskauden ajan hormonien hylläämistä ja tunteet vaihtelevat.
Sen haluan kuitenkin painottaa, että pettämässä en ole. Sitä virhettä en tee, en halua sitä tuskaa miehelleni ja lapsilleni. Mikään ei ole sen arvoista, vaikka suhteessa olisikin kuivia kausia ja alamäkeä. Vinkkejä kyllä otan mielelläni vastaan, miten saisin suositeltua miehen uusiin juttuihin, tai muutenkni paranneltua tämän hetkistä tilannetta.
olen siis mies, mutta muuten samassa tilanteessa. Yhdessä vaimoni kanssa nyt 12 vuotta ja kaksi lasta. Suhde on ok, mutta silti vaivaa tunne, että jotain on jäänyt kokematta.
Suhteessa on seksiä, mutta seksielämämme alkaa olla aika tylsää. Samat rutiinit ja niistä ei päästä eteen päin.
Itsellä asia on mennyt vähän niin, että seksi on alkanut kiinnostaa vain yhä vähemmän. Vieraissa en käy, se on selvää. Ongelma vain on se, että vaimoni muuttuu aggressiviseksi, jos en ole tarpeeksi aloitteelinen, eli seksiä pitää harrastaa, että arki pysyy seesteisenä.
No, ensinnäkin musta tuntuu, että en "menettänyt" neitsyyttäni. Mieheni tavattuani en ole koskaan halunnut ketään muuta. En ymmärrä, miten seksi voisi olla parempaa jonkun vieraan kanssa, joka ei tunne mua ja jota mä en tunne. Johtuu ehkä osin siitä, että olin aika nuori tavatessani mieheni ja mulla oli jokseenkin huonoja kokemuksia seurustelusta, joten vaati mieheltä rutkasti kärsivällisyyttä saada välillemme sellainen luottamus, että uskalsin heittäytyä.
Jos haluan jotain teknisesti erilaista, voin kokeilla sitä mieheni kanssa. Jos taas haluan tuntea jotain syvempää, se ei todellakaan onnistu muiden kanssa. Ja mulle seksi tapahtuu myös yläpäässä. Joku ehkä haaveilee kunnon panosta tms., mutta tiedän, että mulle, mun taustalla sellainen ei tuottaisi mitään tyydytystä, päinvastoin.
Välillä on ollu "kaavamaisia" kausia ja vähänlaisesti aikaa rauhassa puuhailuun, välillä taas kekseliäämpiä kausia. Joskus saa miehelle vääntää rautalangasta, mitä haluaa, mutta sen olen tässä parinkymmenen vuoden aikana oppinut, että turha häveliäisyys pois. Täytyy puhua, vaatia ja osata ottaa onni omiin käsiin.
Hyvä seksi lähtee korvien välistä niin miehellä kuin naisellakin ja kun sen oivaltaa niin VAU
No, ensinnäkin musta tuntuu, että en "menettänyt" neitsyyttäni. Mieheni tavattuani en ole koskaan halunnut ketään muuta. En ymmärrä, miten seksi voisi olla parempaa jonkun vieraan kanssa, joka ei tunne mua ja jota mä en tunne. Johtuu ehkä osin siitä, että olin aika nuori tavatessani mieheni ja mulla oli jokseenkin huonoja kokemuksia seurustelusta, joten vaati mieheltä rutkasti kärsivällisyyttä saada välillemme sellainen luottamus, että uskalsin heittäytyä.
Jos haluan jotain teknisesti erilaista, voin kokeilla sitä mieheni kanssa. Jos taas haluan tuntea jotain syvempää, se ei todellakaan onnistu muiden kanssa. Ja mulle seksi tapahtuu myös yläpäässä. Joku ehkä haaveilee kunnon panosta tms., mutta tiedän, että mulle, mun taustalla sellainen ei tuottaisi mitään tyydytystä, päinvastoin.
Välillä on ollu "kaavamaisia" kausia ja vähänlaisesti aikaa rauhassa puuhailuun, välillä taas kekseliäämpiä kausia. Joskus saa miehelle vääntää rautalangasta, mitä haluaa, mutta sen olen tässä parinkymmenen vuoden aikana oppinut, että turha häveliäisyys pois. Täytyy puhua, vaatia ja osata ottaa onni omiin käsiin.
sanonut miehelle, miten haluaisin sun muuta, kun vinkkaamalla ei ole perille mennyt. Siinä vaiheessa mies yleensä tokaisee "katotaan seuraavalla kerralla". No sitten mä tietty odotan seuraavaa kertaa, kun kuuta nousevaa ja kun sellainen koittaa niin samaa rutiinia ja suorittamista se on kuin muutkin kerran ja toiveeni/sanomiseni ovat menneet kuuroille korville.
Itsellänikin alkaa kohtaa olemaan sellainen olo, että jaskaako sitä seksiä nyt sitten enää harrastaa ollenkaan. Kiinnostus lopahtaa siihen täysin. Sillon tällön sitten antaa miehen mieliksi , mutta ei siitä paljon nauttia voi, mikä taas puolestaan on harmillista. Joskus yritän väkisin ajatukset saada siihen mukaan, että tämä perus rutiini ja suorittaminen on ihanaa, mutta ei siitä mitään tule.
Olen kysynyt mieheltä, enkö viehätä häntä tarpeeksi, pitääkö hän minua seksikkäänä sun muuta. Kuulemma pitää ja rakastaa vartaloani, silti en ymmärrä miksei hän voi edes hitusen verran vaivautua, jotta minäkin nauttisin. Työkiireistä ja stressistäkin ollaan puhuttu, niitä kuulemma ei ole. Joten en oikein enää tiedä, mistä tämä touhu voisi johtua.
Miehelläni on ennen minua ollut n. 10 seksikumppania. Joten hänellä sitä kokemusta (tainno tiedä siitä sitten) pitäisi olla enemmän.
ap
Mieheni on ainoani, enkä tunne tarvetta vaihtaa. Ollaan oltu yhdessä viitisen vuotta, naimisissa siitä vuoden. Ihanaa on ollut.
Hyvä seksi lähtee korvien välistä niin miehellä kuin naisellakin ja kun sen oivaltaa niin VAU
Vieraantuenisuus heikentää seksin laatua ja heikko seksi aiheuttaa vieraantuneisuutta. Seksi on myös tekniikkaa, mutta myös luottamista ja yhteenkuuluvuutta. Vaikeaa silloin lopulta on sanoa, mistä mikäkin lähtee ja minne päätyy.
Terveisin 7.
Tämä menee ehkä vähän ohitse kysymyksesi, mutta meillä parani seksielämä namikan avioliittoleirin jälkeen. Mies ei vain tajunnut, kuinka tylsä se yksi sama asento voi olla. Hänen mielestään kaikki oli kunnossa. Tultiin juuri tuolta leirillä, ja nyt on vipinää! Kaipa se auttoi, että saatiin purettua muitakin asioita. Nytkin tekee mieli, kesken työpäivän. Ja ennen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, niin puuduttavaksi seksielämä oli mennyt. 10 vuotta siis yhdessä.
ensimmäiseni kanssa. Seksi oli ihan ok, mutta en tuntenut hirveää poltetta hänen kanssaan. Ero tuli, en olisi halunnut tosin itse sitä. Sen jälkeen minulla on ollut 3 muuta miestä, ja seksi on ollut parempaa. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 3 vuotta, ja seksi on täydellisen ihanaa.
Ei johdu ehkä niinkään miehestä, mutta kemiat toimii paremmin. Oli vaikea saada kipinää väännettyä ensimmäisen kanssa. Kipinä joka oli alussa katosi ekassa suhteessa alle vuodessa. Nykyisessä ei ole vielä ainakaan kadonnut..
En väitä että vaihtamalla välttämättä paranee, mutta nyt osaan sanoa että joidenkin kanssa seksi vaan on parempaa, kuin toisien.
...ei enää nykyään muuta tehdä kuin naidaan.