Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ihastunut toiseen :(

Vierailija
05.08.2012 |

Vaistosin miesystäväni ihastuksen toiseen ja hän sen tunnusti. Mies vakuuttaa sitoutumistaan minuun, mutta olen kaikesta keskusteluista huolimatta loukkaantunut. He näkevät toisensa 1-2 kertaa viikossa yhteisen harrastuksen vuoksi (onneksi se kohta loppuu, kesälaji). Tyttö ei tiedä miehen ihastumisesta, eikä mies tiedä onko ihastuminen molemminpuolista. Epäilee, että voi olla, koska tyttö on muuttunut vaisummaksi sen jälkeen, kun mies on avoimesti lörpötellyt parisuhteestaan. Tai sitten tyttöä vain ahdistaa toisen "ystävällisyys".

Plääh, miten tän nyt osaisin jättää omaan arvoonsa? Ymmärrän kyllä, että ihastumiset ovat ihan luonnollisia, mutta kun itselleni ei (vielä) meidän yhdessäolon aikana ole ollut mahdollista ihastua (toki mahdollisia tilanteita ja kohteita on ollut, mutta olen kokenut niin suurta sitoutumista toiseen, ettei tunteet muita kohtaan ole olleet mahdollisia).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveästi sinua rakastaa/kunnioittaa?!?

Vierailija
2/7 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että mies kertoi ihastumisestaan, vaikkei mitään ole tapahtunut, kertoo suuresta sitoutumisesta sinuun. Hän haluaa olla avoin ja läpinäkyvä. Ihastuksia tulee ja menee. Tietysti se loukkaa, mutta myös loukkaantuminen menee ohi, jos et pidä siitä tiukasti kiinni.

Ainakin omalla kohdallani ihastumisesta kertominen toimii kuin vakuutuksena: koska mieheni tietää, en suin surminkaan etene ihastuksessa tekojen tasolle. Sehän tulisi heti ilmi, kun mies osaa kysyä, mitä asialle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että mies kertoi ihastumisestaan, vaikkei mitään ole tapahtunut, kertoo suuresta sitoutumisesta sinuun. Hän haluaa olla avoin ja läpinäkyvä.

Kertominen saattaa olla myös sumuverho, jolla asiaa koitetaan vähätellä kertomalla siitä tyyliin "Ei mitään huolta, mutta...". Otetaan "high road" olemalla avoin, vaikka huolta saattaa hyvinkin olla.

Nimim. Häpeäkseni tein näin itse...

Vierailija
4/7 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä se tietty käy kipeää, mutta luo välillemme paremman yhteyden. Tiedän, että sitä on vaikea toisilla käsittää. Olen ollut suhteessa, jossa asioita ei jaettu ja siitä nyt ottanut opikseni. Etsin ja löysin kumppanin, jolle avoimuus on tärkeää. Ihan varmasti tunnistan avoimuuden ja Avoimuuden eron, en ole mikään kokematon höpsö (eikä sillä, että toiseen luottaminen kenestäkään höpsöä tekisi).

Vierailija
5/7 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen avoimuutta ja rehellisyyttään. Yritän muistaa sanoa sen myös hänelle. Sitten tulee niitä hetkiä, kun haluaa toisen tajuavan kuinka loukkaantunut olen :-P

Vierailija
6/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan olon ja syyllisyyden itseltään pois. Minulla oli suhde naimisissa olevaan mieheen ja hänpä meni kertomaan vaimolleen. Nyt on sitten helvetti irti ja kaikilla paha olla. Ollut jo vuoden. Näytti meidän yhteiset lomakuvat vaimolleen, koska halusi saada eron. No tuli järkiinsä, kun minä sanoin, että pysyy vaan kotona vaimon ja lasten luona. En voisi kuitenkaan mennä niin pitkälle, että hajottaisin perheen, jossa 3 pientä lasta.

Vierailija
7/7 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastunut toiseen, niin mitenköhän mahtaa olla asian laita jos on sun kanssa pidempään? Itsesi vuoksi miettisin todella tarkasti jatkaako miehen kanssa suhdetta.