Kauheimpia naisia ovat
ovat yli 180cm ja 75kg naiset! Hevosia!
On olemassa muutama poikkeus huippumalleissa ym. Muuten ovat niin kömpelön friikin näköisiä jättäläisiä.
t. 173cm nainen
Kommentit (31)
näin miehenä. Itse olen 192-senttinen, mutta tiedä ettei suurimmalle osalle miehestä kelpaa tuollainen 180+ 75kg nainen kuin tosiaan samankaltaisesta kokeiluhalusta kuin "kääpiö" sänkyyn.
Suurin osa miehistä ei pidä yli 175-177cm naisista, se vaan nyt on fakta.
Nuo hevosentappaja on fyysiseltä suorituskyvyltäänkin yleensä aika huonoja jo kömpelyytensä takia. Se, että on olemassa pari hyvää ja urheilullista 185cm naista, ei tee muista suorituskykyisiä, muistakaa se!
Minkä takia pitää tehdä tuollainen aloitus?
Onko tarkoitus tuottaa pahaa mieltä toisille?
Itse 172cm/55kg
Minkä takia pitää tehdä tuollainen aloitus?
Onko tarkoitus tuottaa pahaa mieltä toisille?Itse 172cm/55kg
Loistava mitta naiselle. Mutta yli 180 pitkät ovat munkin mielestä hevosentappajia, enkä ole mielipiteineni yksin!!
Kauheita ovat myös alle 160 senttiset ja alle 45 kiloiset naiset. Eiks jeh? Kuka jatkaa tätä hyvän mielen ketjua?
Tunnen parikin pitkää (yli 180cm) naista jotka ovat paljon kauniimpia kuin joku tavis (plösö) av-mamma.
Kumpikin muuten toimii mallina =)
terv. tavis (plösö) av-mamma
tätä palstaa lukiessa tulee käsitys, että naiset katselee enemmän naisia kuin miehiä.
Tunnen parikin pitkää (yli 180cm) naista jotka ovat paljon kauniimpia kuin joku tavis (plösö) av-mamma.
Joku kaunis 162cm on taas paljon kauniimpi kuin "tavis" 172cm.
Siis tuo liika pituus ei vaan naiselle sovi 98% tapauksissa.
Joku kaunis 162cm on taas paljon kauniimpi kuin "tavis" 172cm.
Siis tuo liika pituus ei vaan naiselle sovi 98% tapauksissa.
Ihan kuin nuo naiset pituudelleen jotain voisivat....
TODELLAKIN! Miehenä voin sanoa, että näille hujopeille nauretaan seläntakana. Joku Krista Kosonen on vielä kaunis, mutta harvassa ovat noin kookkaat ja luonnossa miehiä kiinnostavat naiset.
Yhden poikkeuksen tunnen ja pari tiedän. Muuten ovat todella epähaluttavia, miehet haluavat näitä lähinnä perverssiotasolla.