Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VATSATAUTIA VAIKO EI???

Vierailija
26.07.2012 |

Meillä neiti alkoi eilen syömisen jälkeen valitella huonoa oloa ja yhden aikaan yöllä rupesikin oksu lentämään. nyt myös ripulia. kertokaahan nyt mulle viisaammat, onkohan kyse tarttuvasta taudista, vai voisiko syynä olla 9 päivää sitten avattu halloumijuusto, mitä likka söi paistamattomana, eli ns raakana??? Minä ja poika syötiin samaa juustoa pienet palat, mutta kypsänä. Voiko kypsentäminen tappaa ruokamyrkytystä aiheuttavat pöpöt juustosta??? Missään muualla ei tautia ole ollut, eikä likka ole käynyt esim yleisissä vessoissa tms. kaikki muut ollaan terveitä.... ainakin vielä! Oksukammoisena pelottaa ihan hirveästi tämä asia....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka sanon että turha sitä oksentamista on kammota, siis kipeenä ollessahan siitä oksentamisesta tulee oikeasti hyvä olo.

Toisekseen kokemuksesta voin sanoa että useimmiten nuo turhat toiveet siitä että kyseessä olis vaan ruokamyrkytys, voi kyl heittää mäkeen. Parempi ku varaudut siihen että todnäk tauti kiertää teidät kaikki. Mut ei maailma siihen lopu!

Vierailija
2/2 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahdistuneisuushäiriö joka liittyy myös oksuun.... tiedän että se on turhaa, mut en vaan voi sille mitään.... pelottaa ihan raivona. mistä erottaa ruokamyrkytyksen ja virusoksutaudin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi