Ihmeen energinen olo vaikka nukkunut vain 4h yöunta.
Olen imuroinut, pessyt pari koneellista pyykkiä, tehnyt ruoan jne.
Kommentit (6)
Toisaalta en usko huomisen olevan mitenkään kamala koska meinaan nukkua n.9h yöunet.
ap
ainakin itselläni aina näin.
Tällä viikolla menin töihin alle neljän tunnin unien jälkeen, kun olin Bruce Springsteenin keikalla. Se päivä mwni hyvin, mutta seuraava oli kamala.
Jos et mitää erityisen fyysisesti raskasta tee, niin periaatteessa n. 3h unet riittävät pollan lataamiseen. Fyysisyys sitten vaatii kropan lepoakin.
ei yksi vähäuninen yö vaikuta jaksamiseen juurikaan. Jos unta saa liian vähän useampana peräkkäisenä yönä, sitten väsyy.
ja nukuin tänään 4 tuntia. Olen niin rättipoikkiväsynyt että istun vain sohvan nurkassa ja lapset katsovat videoita.. odotan että pääsisin nukkumaan krooh..
mutta kun sitä jatkuu vuosia (4-6h unta vuorokaudessa parissa pätkässä), huomaan sen vaikuttavan muistiin!
Olen ihan toivoton jo, unohdan mihin jätän tavaroita tai minä päivänä olen tavannut jonkun ihmisen. Kaikki pitää kirjoittaa ylös kalenteriin/ kännykkään/ muistilapuille.
ainakin itselläni aina näin.
Tällä viikolla menin töihin alle neljän tunnin unien jälkeen, kun olin Bruce Springsteenin keikalla. Se päivä mwni hyvin, mutta seuraava oli kamala.