Mitä unilääkettä käytät?
Ja auttaako se ? Mulla on tenox ja nukun aika hyvin .
Kommentit (18)
Nimeltämainitsematonta psykoosilääkettä.
Vähän vaihdellen triptyliä, imovanea, opamoxia ja ksalolia.
Miten oot saanut bentsoa unettomuuteen ja onko ollut pitkään käytössä?
Noissa saa nykyään varautua siihen, että reseoti katkeaa koska tahansa.
Stilnoctia, jo 25 vuotta käytössä. Nam.
käytän päivällä brintellix ja escitalopraami,
illalla 6mg resepti melatoniinia,
olen huonomminkin nukkunut.
Puolikas Ketipinor, sillä nukun hyvin.
Vierailija wrote:
Stilnoctia, jo 25 vuotta käytössä. Nam.
Mulla aiheuttaa yläpään limakalvojen kuivuutta, altistaa pitkäkestoisille flunssataudeille.
Ruokaa. Syön mahan täyteen ja menen sen viereen makaamaan. Katson telkkarista samalla jotain tylsää ohjelmaa ja ei mene kuin hetki, niin silmät lupsahtaa kiinni. Suosittelen 👍
Vierailija wrote:
Ruokaa. Syön mahan täyteen ja menen sen viereen makaamaan. Katson telkkarista samalla jotain tylsää ohjelmaa ja ei mene kuin hetki, niin silmät lupsahtaa kiinni. Suosittelen 👍
Onko maha jo nukkumassa, kun menet sen viereen?
Tenox, opamox ja olanzapin. Nukun hyvin, mutten ole virkeä seuraavana aamuna/päivänä.
Stilnoct vuosikausia. Auttaa jo puolikkaalla tai kokonaisella tabletilla, ei aiheuta väsymystä tai tokkuraisuutta aamuisin.
Pieni muru mirtazapinia ennen nukkumaan menoa. Joskus on herätessä tokkurainen olo.
Mirtazapinia oli käytössä muutama kuukausi, ja toimi kyllä hyvin, mutta seuraava päivä oli aina yhtä unissakävelyä. Tuntui siltä, että lääkkeen vaikutus kesti ihan liian pitkään.
Nykyään käytän toisinaan "Hyvän olon pitkävaikutteista melatoniinia", mutta mitään jatkuvaa kuuria en lainkaan.
Seroquellia jo 20 vuotta. Hyvin on toiminut, eikä toleranssi ole kasvanut.