olen hyvatuloinen, asun ulkomailla
ja elan aika monen "lottovoitto unelma" elamaa.
kysyttavaa?
Kommentit (33)
ihana lukea blogia ihmisesta, joka on aikalailla samanlaisessa elamantilanteessa! AP
Heillä ihan hulppeat asunnot Lontoossa ja Nizzassa.
no, en tieda Lontoon asuntojen hintatasosta verrattuna meidan, mutta jos heidan asuntonsa arvo olisi ~2 milj. olemme samoissa hinnoissa.
pukeutuu yllattavan samanlaisesti minun kanssani,meilla on jopa yksi sama laukku!
meilla tosin ei ole toista asuntoa, jos mokkia suomessa ei lasketa :)
Muhun ei tee kodinhoitajat, puutarhurit tai personal trainerit vaikutusta jollei kyseessä ole länsimaa ja työntekijät laillisia siirtolaisia, jotka maksaa palkastaan verot.
ja elan aika monen "lottovoitto unelma" elamaa. kysyttavaa?
to a reasonable standard of living and you have a lot to learn.
Who in their right mind would brag about their income in the net? Only the ones who have very recently come to enjoy a little money and now are in awe of this wonderful life. Shame on you!
Ihan eri juttu jos asut Dubaissa kuten joku täällä tai Aasiassa tai Isossa-Britaniassa...
Tutulla oli toi kaikki Sveitsissä ja kodinhoitaja oli laillinen työntekijä.
Tällä palstalla kaikki tienaavat miljoonia ja miehensäkin tienaavat miljoonia, ja jolleivat kaikki asu ulkomailla, niin ainakin heillä on 2-3 kakkosasuntoa ulkomailla, joten tilanteessasi tuskin on mitään outoa kenellekään.
kuten varmasti voikin jo arvata,
Kaikki ostettu apu on tunnettujen firmojen kautta hankittu, ovat tyonantajansa puolesta vakuutettuja ja taustat tarkastettu.
AP
Lukekaa kirjoja amerikkalaisista miljonäärinaisista. He ovat luoneet monesti omaisuutensa aivan itse. Jotkut jopa kotiäitinä. (Mies on tehnyt uraa ja tämä muiden mielestä vain hiekkalaatikolla pyörivä pikkurouva on tehnyt kaikki perheen sijoituspäätökset). Millionaire Women next door.
Miljonääriksi tulemiseen tarvitaan: riskinottokykyä (pakollinen), aivoja ja kokoaikaista puskemista eteenpäin. Myös tappioden ja pettymysten sietämistä, koska niitä tulee vääjäämättä ja silloin testataan miten paljon kestät. Kun makaat maassa, nousetko vai jäätkö siihen potkittavaksi.
Jos luette maailman yrittäjien tarinoita, monelle on käynyt niin, että ajetaan Rolls Roycella, mutta ei ole varaa ostaa siihen bensaa kun huonot ajat tulevat. Tai on muutettu yksiöön firman pelastamisen vuoksi.
Kuinka moni on valmis kohtaamaan sen riskin realisoitumisen, että tilillä on 10 euroa ja laskuja 50 000 eurolla jonossa? Jos olette sen valmiita sietämään, voitte tekin joku päivä rueta yrittäjäksi tai sijoittajaksi ja joku päivä siitä saattaa saada jotain elantoakin.
Lisäisin vielä kaikille, että kovatuloiseksi tulemiseen ei tarvita koulutusta. Siihen tarvitaan riskinottokykyä ja sitä, että otetaan asioista selvää.
Moni lukihäiriöinenkin on pärjännyt erinomaisesti yrittäjänä. Aivan turhaa haukkua ihmisiä, jotka ovat kovalla työllä hankkineet elantonsa. Esim Hjallis Harkimo tai Richard Branson ovat lukihäiriöisiä. Siinä ei paljon koulutukset paina, jos haluaa olla oma pomonsa ja perustaa firman.
Minullakin on hyvät sijoitustulot ja matkalla miljonääriksi. Olen 30 ja risat nainen Suomesta ja vieläpä eronnut.
On asunto ulkomailla, kesämökki, omakotitalo, lastenhoitaja, siivooja ja personal trainer. Kuitenkin meinaan muuttaa elämäntyylini ja muuttaa vuokralle, koska aion lopettaa päivätyöt ja heittäytyä pois oravanpyörästä ja kehittää miljoonabisnekset yrittämällä.
Mielestäni en elä luksuselämää, vaan aivan tavallista lapseperheen elämää.! Lapsiperheessä tarvitaan paljon apua, todellakin. Olen sitä paitsi hyvin nuuka, muuten en olisi tähän päässytkään.
En ole ikinä ottanut ripsien pidennyksiä, hiuslisäkkeitä, rakennekynsiä tai shoppaillut merkkivaatteita tai laukkuja. Olen myös värjännyt omat hiukseni kaikki nämä vuodet: en voi maksaa 100 euroa kuukaudessa kampaajalle! En olisi voinut säästää siten mitään. Nämä uhraukset olen tehnyt, että voisin säästää ja sijoittaa.
Mielestäni mulla ei ole ollut näihin vielä rahaa: ensin luodaan taloudellinen turva ja riippumattomuus, vasta sitten katsotaan muut luksukset. Nyt voinkin sitten tehdä mitä haluan. Tähän meni 10 vuotta kieltäytymistä!
Eikö sinulla ole varaa ääkkösiin ja miten kauan vei saavuttaa se kielitaidon taso, että suomen yhdyssanat onnistuvat melkein?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:43"]
Minullakin on hyvät sijoitustulot ja matkalla miljonääriksi. Olen 30 ja risat nainen Suomesta ja vieläpä eronnut.
On asunto ulkomailla, kesämökki, omakotitalo, lastenhoitaja, siivooja ja personal trainer. Kuitenkin meinaan muuttaa elämäntyylini ja muuttaa vuokralle, koska aion lopettaa päivätyöt ja heittäytyä pois oravanpyörästä ja kehittää miljoonabisnekset yrittämällä.
Mielestäni en elä luksuselämää, vaan aivan tavallista lapseperheen elämää.! Lapsiperheessä tarvitaan paljon apua, todellakin. Olen sitä paitsi hyvin nuuka, muuten en olisi tähän päässytkään.
En ole ikinä ottanut ripsien pidennyksiä, hiuslisäkkeitä, rakennekynsiä tai shoppaillut merkkivaatteita tai laukkuja. Olen myös värjännyt omat hiukseni kaikki nämä vuodet: en voi maksaa 100 euroa kuukaudessa kampaajalle! En olisi voinut säästää siten mitään. Nämä uhraukset olen tehnyt, että voisin säästää ja sijoittaa.
Mielestäni mulla ei ole ollut näihin vielä rahaa: ensin luodaan taloudellinen turva ja riippumattomuus, vasta sitten katsotaan muut luksukset. Nyt voinkin sitten tehdä mitä haluan. Tähän meni 10 vuotta kieltäytymistä!
[/quote]
Aha, yrität tätä nyt vaihteeksi tässä ketjussa. Tarinasi ei ole edelleenkään uskottava, ellet ole aloittanut miljoonaperinnöllä.
..tai monimiljoonaperinnöllä.... Eivät ole myöskään ap:n selitykset kovin uskottavia; noin pissismäisesti kirjoitteleva ihminen ei ole hyvää koulutusta vaativaa, hyväpalkkaista työtä nähnytkään.
Heillä ihan hulppeat asunnot Lontoossa ja Nizzassa.