Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen hyvatuloinen, asun ulkomailla

Vierailija
25.07.2012 |

ja elan aika monen "lottovoitto unelma" elamaa.

kysyttavaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä jatkaa:

Ajatelkaa, jos Kimi Räikkösellä on omaisuutta pitkälle yli 100 miljoonaa euroa, niin mitä siinä yhden suomalaisen 30+ äidin kuukausitulot painavat? Ei mitään.

Hitto, minä otan seuraavaksi tavoitteeksi ansaita kunnon omaisuuden. Entinen tavoite oli tienata 10te/kk/netto, että pääsee palkkatöistä pois. Kaiken voi saavuttaa, kun alkaa unelmoimaan. Ilman unelmia ei ole elämää!

Vierailija
2/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljon lapsia, entä elukoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet tarkkoja summia halua kertoa, uskotko olevasi varakkaampi kuin Kotirouva Lontoosta?

Vierailija
4/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos englannin-kielinenmaa- osaatko täydellisesti enkkua?

Vierailija
6/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet tarkkoja summia halua kertoa, uskotko olevasi varakkaampi kuin Kotirouva Lontoosta?

Vierailija
7/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lahtee aamulla toihin siina 7-8 aikoihin ja herailen siina samassa. Meilla on yksi lapsi ja yksi koira.

Lahden yleensa lenkille heraamisen jalkeen vauvan ja koiran kanssa. Meilla kay kaksi kertaa vk taloudenhoitaja, joka tulee siina 9 aikoihin, noina paivina yleensa jarjestan menoa lounas/jooga/kynsihoito ystavien kanssa, lahden siis pois jaloista. Han myos kokkaa, joten ei tarvitse tehda ruokaa kuin niina valipaivina.

Kayn paivisin usein lounaalla ystavien kanssa ja pidan itsestani huolta. Minulla on personal trainer ja harrastamme tennista yhdessa miehen kanssa kaksi kertaa viikossa.

Varmaan luksukseksi helposti laskettaisiin altaanhoitaja, kodinhoitaja, pesulapalvelu kotiovelta, puutarhuri, personal trainer ja tennis valmentaja.

Vierailija
8/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tieda kotirouvaa lontoosta, mutta meilla on suhteellsien hyvin varakkuutta miehen optioiden ansiosta.

Asumme englantia puhuvassa maassa ja puhun ihan hyvaa englantia (olin toissa muutaman vuoden).

Vierailija
9/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kay tyossa koska kaikki optionsa eivat ole viela ns. vestanneet.

ja pitaa muutenkin tyostaan

Vierailija
10/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luksuselämää, vaikka suurinpiirtein samanlaista elän USA:ssa.

Ihan normaalia arkea tää minusta on.

Ulkomamma

Vierailija
11/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun ulkomailla (Keski-Euroopassa), ja se on kyllä mukavaa. Olen opiskellut yliopistossa sekä Suomessa että täällä, alani on mielenkiintoinen ja käyn töissä mielelläni. Puistattaa ihan, että kuluttaisin aikaa esimerkiksi kynsiini :-D

Mies lahtee aamulla toihin siina 7-8 aikoihin ja herailen siina samassa. Meilla on yksi lapsi ja yksi koira.

Lahden yleensa lenkille heraamisen jalkeen vauvan ja koiran kanssa. Meilla kay kaksi kertaa vk taloudenhoitaja, joka tulee siina 9 aikoihin, noina paivina yleensa jarjestan menoa lounas/jooga/kynsihoito ystavien kanssa, lahden siis pois jaloista. Han myos kokkaa, joten ei tarvitse tehda ruokaa kuin niina valipaivina.

Kayn paivisin usein lounaalla ystavien kanssa ja pidan itsestani huolta. Minulla on personal trainer ja harrastamme tennista yhdessa miehen kanssa kaksi kertaa viikossa.

Varmaan luksukseksi helposti laskettaisiin altaanhoitaja, kodinhoitaja, pesulapalvelu kotiovelta, puutarhuri, personal trainer ja tennis valmentaja.

Vierailija
12/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kay tyossa koska kaikki optionsa eivat ole viela ns. vestanneet.

ja pitaa muutenkin tyostaan

Vierailija
13/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa asutaan ja nyt ollaan kotosuomessa käymässä, maanantaina palataan luksukseen, tosin tennistä en pelaa enkä tarvitse kuntoiluun personal traineria

Vierailija
14/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo tyontaisi kuula varmaan enemman kuin itse, on aika rautainen vanha maitotilan emanta

Vierailija
15/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöhemmässä viestissä käy ilmi, että et käy töissä.

Terkkuja Myrtsiin!

Vierailija
16/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöhemmässä viestissä käy ilmi, että et käy töissä.

Terkkuja Myrtsiin!

Pääomatuloja voi saada miljoonia käymättä päivääkään töissä.

No, nyt tiedät tämänkin. Aina tältä palstalta jotakin oppii, eikös?

Vierailija
17/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöhemmässä viestissä käy ilmi, että et käy töissä. Terkkuja Myrtsiin!

"meidan perheemme on hyvatuloinen" olisi varmastikkin ollut tarkempi ilmaisu. ja ennen kuin raskauduien olin tyoelamassa ja olin mielestani hyvatuloinen.

Vierailija
18/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kay tyossa koska kaikki optionsa eivat ole viela ns. vestanneet. ja pitaa muutenkin tyostaan

ne ovat tosin tuottaneet jo ihan kiitettavasti.

Vierailija
19/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tieda kotirouvaa lontoosta, mutta meilla on suhteellsien hyvin varakkuutta miehen optioiden ansiosta.

Asumme englantia puhuvassa maassa ja puhun ihan hyvaa englantia (olin toissa muutaman vuoden).

http://kotirouvalontoossa.blogspot.com

Vierailija
20/33 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana lukea blogia ihmisesta, joka on aikalailla samanlaisessa elamantilanteessa!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän