Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ha haa :) tämä tyttökö biologisesti Michael Jaksonin lapsi?

Vierailija
25.07.2012 |

vaalean siniset silmät, keskiruskea aivan suora tukka. Ja vieläkö joku uskoo näiden lapsien olevan biologisesti tummaihoisen Michaelin lapsia? :)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012072515880130_vi.shtml

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon, että eivät ole biologisia lapsia. Todellakin noin vaaleira silmiä ei meinaa olla edes kahden sinisilmäisen lapsella, saati jos isä on niin tumma kuin M.J. on. Minulla myös useita ystäväpariskuntia joissa toine vanhemmista tumma ja YKSIKÄÄN lapsista ei näytä tuolta. Osa lapsista on aivan tummia ja vaalein kaikista niistä kymmenistä jotka tiedän on vaaleanruskea tukkainen ja vihreä silmäinen, mutta hänelläkin aivan kihara tukka. En tiedä kuinka tyhmiä on mammat av:llä jos ei tajua, että M.J kaikki lapset eivät mitenkään voisi olla noin vaaleita!

Vierailija
22/30 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käsittänyt, että Blanket olisi Michaelin ainut biologinen lapsi. Katsokaa ulkonäköä - aivan samoja piirteitä. Kaksi vanhinta lasta taas on "tuotettu" kulissiavioliiton aikana muilla keinoin. Debbie Rowe on näiden kahden vanhimman biologinen äiti, mutta Blanketin äidin henkilöyttä ei ole koskaan julkistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeesti noin tyhmiä että uskovat ihan kaiken..muistelen joskus lukeneeni ulkomailla asiasta, ei kukaan kuvitellut että ovat biologisia, täällä uskotaan ihan kaikki, voi hyvää päivää..ja sama se.

Voihan musta mies joskus saada valkoisen lapsen mutta tämä tapaus..

Vierailija
24/30 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, minkä näköisiä he ovat/onko heidän molemmat vanhempansa tummaihoisia vai onko vaaleampaa erta heissäkin?

Vierailija
25/30 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lahjakkuus olisi pitänyt saada periytymään eteenpäin, edes piilevästi.

Vierailija
26/30 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut MJ -fanit ottavat niin henkilökohtaisesti sen, että nuo lapset eivät ole michaelin biologisia lapsia:D Niille ei voi edes sanoa siitä, muuten loukkaantuvat ihan kuin kyseessä olisi joku maailmanlaajuinen salaisuus. afroamerikkalainen ei voi saada tuon näköistä lasta kuin ap:n kuvassa... se ei vain ole mahdollista.

Vierailija
27/30 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean lapsen, varsinkin jos suvussa/suvuissa on valkoista verta (vaikka jokun plantaasinomistajan rakastajana joku esiäiti ollut tmv.) Samoin kaksi vaaleaa ihmistä voi saada tummaihoisen lapsen, jos verenperinnössä on tummaihoisen verta.

Onhan noita tutkittu, missä vaiheessa ns. rotupiirteet alkavat hävitä, olikohan 4 sukupolvea? Jos siis tumma+vaalea saavat lapsen, ja tuo lapsi saa taas aikanaan lapsen vaalean kanssa jne.

MUTTA niitä yksilöllisiä poikkeamia on sitten joukossa, esim. perheissä joissa on sekä vaaleaa että tummaa verta molempien taustoissa, ja saavat kolme lasta, niin yksi voi olla ihan ns. "musta", yksi mulatti ja yksi todella "valkoinen", sattumasta kiinni miten menee.

Itse tiedän pari esimerkkiä joissa toinen vanhemmista latino, ja noissa perheissä lapset ovat todella vaaleita, ihan "pellavapäitä" sinisin silmin, vaikka molemmissa tapauksissa toisen puolen suku mustahiuksista ja tummasilmäistä.

Mutta en jaksa uskoa että MJ olisi noiden lasten biloginen isä, ei sillä, ei asialla ole edes merkitystä. Jotenkin vaan tuntuu, ettei moinen mixaus olisi sattumalta syntynyt kolmea kertaa vaikka miten blondi äiti olisikin.

Vierailija
28/30 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sekin mahdollista, että sattumalta "mixaus" ei noin mennytkään. Kuka sitä tietää, minkälaisia alkioiden valikointeja huipputekniikan turvin siellä on tehty...

Mutta Jacksonin lapsia nuo ovat joka tapauksessa, biologisia tai eivät. Muuten jouduttaisiin asettamaan samalle ikävälle viivalle kaikki ne tavallisten ihmistenkin tapaukset, joissa käytetään lahjoitettuja sukusoluja.

Vierailija
29/30 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ulkomaillako olet lukenut...Kuvitteletko, että se tekee sinusta jonkun asiantuntijan asioiden suhteen? Monet ovat asuneet (kuten minä) tai käyneet ulkomailla, mutta silti pitäisi osata käyttää omia aivojaan. 

Lapset ovat MJ:n biologisia. Lue ketjun viestini läpi, katso kuvat ja ajattele asioita ITSE. Ajattelepa esim. seuraavaa: Michael Jackson oli geneettisesti mixed (osin musta, valkoinen ja intiaani) ja hänen isällään on vihertävät silmät. Tietosi asioista ovat todella hatarat ja ihmetyttää todella, että ulkomailla olosi ei ole avannut silmiäsi ihmisten monikultuurisista taustoista. Myöskään se ei ole saanut sinua olemaan uskomatta juorulehtiä (tabloids).

Vierailija
30/30 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi jumankauta. vieläkö täällä on näitä hulluja-faneja (itsekkin olen :D) jotka väittää näiden kolmen olevan biologisesti sukua Jacksonille. Kuinkakohan monta kertaa Debbie Rowe on itse kertonut että lapset eivät ole Michaelin. Ulkonäöllisiä piirteitä Mikeen verrattuna? Michaelilta perittyjä taitoja? Ja tää Blanket. Michael on kertonut kaverilleen että käytti just sen kaverin spermaa. Ja joo, mulla on muitakin todisteita, ennemmin uskoisin Omer Bhatin tai Brandon Howardin olevan Miken biologinen lapsi. Brandonhan oli käynny DNA-testeissä ja saanu 99,9% näytteen olevan biologinen lapsi, mutta enpäs nyt tiedä. Ja jos halutaan saada tietoon biologisuus nii ipanat vaa DNA-testeihi. Ei se ny nii vaikeeta oo. Eipä tarvis väitellä enää että onko ne muka sen biologisia. No mutta jätetään Michael rauhaan. God Bless you Michael <3