MUSTIKASTA ÄMPÄRILLINEN, HINTA?
Kommentit (92)
niin unohtui hinta mustikoille vantaa tikkurila 45e 10l ämpäri puh.0449611676
35 e pyysi eräs kerääjä torillamme ämpärillisestä perattuja mustikoita.
Mene itse poimiin niin sitten tiiät mitä se on ja puhistat ne kans.
ämpärillisen 40 eurolla, niin voisin ostaa. Jos saisin 30 eurolla, niin etuilisin jonossa ostaakseni.
Yli 50 euroa en edes harkitisi maksavani.
stadilainen - joka on juuri lähdössä mustikkaan
Litroja tuli viitisentoista. Mut kukahan nuo ostais, kun ei itsellä talven aikana kulu noin paljoa varmaankaan.
Juu siis halvalla saatiin, 6 kg oli siinä ämpärissä mustikoita, 35 e ja oli todella hyvin puhdistettuja.
Etelä-Suomessa mustikka maksaa 5 e litralta torilla. Jos poimijat myyvät mustikoita torikauppiaille myyntiin, mustikoista maksetaan 4 e/kg. Näin olleen siis 10 litran ämpärillinen mustikoita painaa 6 kg ja siitä maksetaan poimijalle torilla 24 e.
10 litran ämpärillisen käypä hinta on siis 24 - 50 e
KERÄÄN KONEELLA JA PUTSAAN PUHTAIN KÄSIN. KUKAAN HESALAINENKAAN OSTAJA EI OLE VALITTANUT 50E =10L SANKOLLINEN. OVAT MAKSANEET. . JA TULLEET VUODESTA TOISEEN KYSELEMMÄÄN KERÄÄNKÖ. . JA KERÄÄN EDELLEEN. SEKÄ KANTTARELLEJÄ. TYHJÄN URPUTTAJAT MENEE JA HAKEE TARJOTTIMELLA ITSE MARJANSA. T. SEENARI
..mitä ihmettä on "imuripuhdistettu" mustikka?
ostaa ämpärillisen mustikkaa 50-70 euron hintaan?!
30 euroo on jo realistisempi.Olen myynyt käsinputsattua 5€/litra ja imuripuhdistettua 3€/L Ei oo hinnoista valitettu. Viikossa tienannut n. 700€ ja yhteensä 150-200l Joten jos joku on mustikkaa vaille Keski-Suomessa niin ottakaahan yhteyksiä. Mustikat ovat nyt parhaimmillaan ja ISOJA.
Menepäs sit itse metsään noukkimaan, niin säästäst 30 €. Itse annan litrasta 7-8 euroa.
Kerään mustikat puhtaina käsin ja aina kannattomina. Menee n. tunti/litra. Tänän vuonna ajattelin pyytää 6 €/litra ja varmasti menee kaupaksi. Ostaja saa puhtaat ja siistit marjat. Pussitan vielä litran pusseihin valmiiksi ja pakastan. Ei tarvi muuta, kuin kotonaan laittaa pakkaseen. Aina on mennyt niin paljon kuin ehdin vain kerätä!
Joka maksaisi vain 30 € ämpärillisestä, niin kehoitan menemään itse metsään keräämään! Sen jälkeen hänkin ymmärtää jo mistä hinta koostuu!
Kerään mustikat puhtaina käsin ja aina kannattomina. Menee n. tunti/litra. Tänän vuonna ajattelin pyytää 6 €/litra ja varmasti menee kaupaksi. Ostaja saa puhtaat ja siistit marjat. Pussitan vielä litran pusseihin valmiiksi ja pakastan. Ei tarvi muuta, kuin kotonaan laittaa pakkaseen. Aina on mennyt niin paljon kuin ehdin vain kerätä!
Joka maksaisi vain 30 € ämpärillisestä, niin kehoitan menemään itse metsään keräämään! Sen jälkeen hänkin ymmärtää jo mistä hinta koostuu!
Helsingin keskustasta ostettuna 5 kg laatikko 50 e. Se on siis noin ämpärillinen, sillä mustikka painaa noin 600 g / litra ja tuon mukaan litroja noin 8,3.
Tunnissa poimii sangollisen siis 10 litraa puhdistamatonta. Paljonko on nykyään litra hinta roskineen ja puhdistettuna?
Marjat pitää myydä ilman pakastusta. En itse osta pakkasesta marjoja. Jos joku tuo pakastattuja marjoja, niin otan ilmaiseksi.
Marjan ostajat siis firmat ostavat puhdistamatonta marjaa, koska se ns. säilyy paremmin.
tulet täältä ostamaan eilen ja toissapäivänä kerättyä harmaaniemestä on ihan kivan kokoista. vantaa tikkurila puh:0449611676