Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin "tädit"! Mitä mieltä tälläisestä lahjasta teille?

Vierailija
25.07.2012 |

Lapseni on lähdössä kouluun ja lopettaa päiväkodin. Haluaisin muistaa jotenkin koko päiväkodin henkilökuntaa, kaikkia hoitajia, siivoajia ja keittäjiä.

Ajattelin ostaa suurehkon korin (siinä voisi kenties säilyttää myöhemmin vaikka askarteluvälineitä tai nenäliinoja tms?) ja laitan siihen keskelle yhden kuivakakun ja reunoille korvapuusteja ja rusinapullia. Väliin ripottelen jotain hyviä suklaakonvehteja paperissa.

Voisin työntää pakettiin rullan pakastepusseja että voisitte pakastaa ne tai jakaa kaikkien kesken että saa ottaa mukaan.

Miltä tuo kuulostaa?

Mikä kuivakakku olisi paras, mikä maistuu melkein kaikille? Tiikeri? Sitruuna? Suklaa?

Leipoisin ne itse.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuossa on liian monenlaista.

Vierailija
2/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuossa on liian monenlaista.

jätä rusinapullat pois! mites onko laktoosittomia ja gluteiinittomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma, että ottavat ilolla tuollaisen korin vastaan=)

Vierailija
4/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on liian monenlaisia? Samasta taikinasta ne melkein tulee molemmat pullat :)

Mikähän olisi paras kuivakakku?

Voihan siitä ottaa pari palaa mukaansa kotiin jos ei ehdi tai halua syödä töissä. Laitanko pakastepusseja mukaan?

Ihan tavallisia teen, en laktoosittomia tai muita kun on mahdotonta tehdä sellaisia mitkä sopisi kaikille.

ap

Vierailija
5/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin esim. rusinapullat voisi varmaankin tehdä joko veteen tai laktoosittomaan maitoon? Laktoosia huonosti sietäviä tuppaa olemaan nykyään sen verran paljon.

Vierailija
6/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vaikka hyla-maitojauhe, sitä on kätevä käyttää myöhemminkin pullanleivontaan ja silloin pullat käyvät myös laktoosi-intolerantikkovieraillesi. Laktoositonta margariinia löydät helposti.

Vierailija
7/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse leivottuja. Tai varmaan tädit saavta syödä, mutta hygieniasyistä eivät tälläistä toivo!

Ja itse ymmärrän hyvin.

Vierailija
8/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin 10 kanaa Gampotsaan

Vierailija
9/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä syömme ilomielin vanhempien silloin tällöin leipomia kakkuja ym.

Lapsille emme saa tarjota.

Ihana idea, ap. Pullat on helppo leipoa veteen flora culinessea käyttäen..

itse leivottuja. Tai varmaan tädit saavta syödä, mutta hygieniasyistä eivät tälläistä toivo!

Ja itse ymmärrän hyvin.

Vierailija
10/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän niin paljon kakuista ja pullasta kahvin kanssa että ajattelin tuon sopivan varmaan taukohuoneeseen :) Eihän siitä ole pakko ottaa jos ei maistu, tai voi napata mukaansa. Ja suklaata olisi niille jotka ei pullista tykkää.

Laitanko niitä pakastepusseja mukaan vai onko se tyhmän näköistä? :)

ap

Vierailija
11/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti maistuu heille, rusinapullineen! :)

Vierailija
12/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä tosi kätsy ja hauska idea, ja samalla osoitat ymmärtäväsi ettei ne tädit välttämättä ehdi syödä siellä päiväkodissa.

Mun mielipide. Jos laitat just pienen rullan, sen saa aika hyvin varmaan jemmattuakin.

Vierailija
13/13 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän taukohuoneessa iloittaisiin. Pakastimeen tuskin jäisi ;) . Mutta pussit ovat tosi kiva idea. Laita vaan mukaan. Aina niille käyttöä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän