Mä en ymmärrä uota miestä.
Lähtee viikoksi kurssille 100 km päähän ja on varannut sieltä majoituksen vaikka voisi käydä kotoa. Olen masentunut ja pelkään öitä ja minun pitäisi pärjätä 4v lapsen kanssa kahdestaan. En edes pysty nukkumaan kun niin jännitän.
Kommentit (6)
Kotona on niin raskasta kun on sairastelusta ammatin ottanut vaimo, pakko päästä pois joskus. Muuten hajoo miehen pää. Voi sitä olla iloa elämässäkin, vaikutat kieltävän sen muiltakin.
Olet tällainen prinsessamasentunut, joka ei pärjää vaan mihin pitää tukea joka liikettä. Ala hommiin, ei kaikkea tartte yhdessä tehdä.
Onhan se kiva sitoa toinen itseensä avuttomuudella. Mutta ei kannata pidemmällä tähtäimellä. Ajattele miltä miehestä tuntuu, aikamoinen taakka vaimo, jos ei yhden ison lapsen kanssa pärjää.
riipan ottanu vaimokseen. Kannattaako niitä lapsia tehä jos niitä ei jaksa hoitaa?
4-vuotias osaa jo itsenäisesti tehdä vaikka mitä, eri asia jos olisi jotenki vaikeasti vammainen tai lapsia olisi useampia.
Ota ap itseäs niskasta kiinni ja hoida lapses äläkä valita.
Mä niin ymmärrän sun miestä :(, tsemppiä vaan, kyllä masentunut osaa elää.
Onko se ihan normaali, ei esim. adhd tai muuten erityishoitoa vaativa?
Miksi ihmeessä et pärjäis?!?
Ryhdistäydy nainen! Jo on aikakin opetella hoitamaan lapsensa ihan yksin. Aika kädetön olet jos et viikkoa pärjää yksin.