Kotimaan lento ilman matkatavaroita, miten toimitaan kentällä?
voiko mennä suoraan turvatarkastukseen? pitääkö perintata sieltä automaatista joku lappu? eikö pidä missä näkyy istumapaikka jne?
Kommentit (6)
Tsekkauksen voi hoitaa joko netissä kotona tai automaatilla. Sitten vaa turvatarkastukseen.
eli check-in tehtävä. Lentoyhtiöstä riippuen voit saada boarding passin myös kännykkääsi ettei tarvitse lappusia printtailla (esim. Finnairilla toimii). Kun lähtöselvitys tehty, niin sitten vaan turvatarkastukseen.
lentoyhtiön sivuilta netti chekkausta ollenkaan.
Mutta teen sen sitten automaatilla.
ap
Mutta teen sen sitten automaatilla.ap
Siellä ei ainakaan enää ole. Olen tehnyt automaatilla, vaikka pitäisi toimia "direct-to-gate" kotimaanlennoilla... en ole testannut.
lentoyhtiön sivuilta netti chekkausta ollenkaan. Mutta teen sen sitten automaatilla. ap
Siellä ei ainakaan enää ole. Olen tehnyt automaatilla, vaikka pitäisi toimia "direct-to-gate" kotimaanlennoilla... en ole testannut.
ap
Mutta teen sen sitten automaatilla.ap
että joskus minulla on jo lipussa valmiina paikkanumero... Ihan varmuuden vuoksi teen, ei se vie kuin pari minuuttia :-)
Sitten vaa turvatarkastukseen.