Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Desogestrel sandoz = cerazette

Vierailija
24.07.2012 |

Aloitin ylläolevien minipillereiden syönnin kolme kuukautta sitten ja seuraavat ongelmat:

- olen hermo kireällä koko ajan ja suutun pienemmästäkin asiasta. Miestä lainatakseni olen täysin "horror vaimo"

- seksi ei juurikaan kiinnosta ja paino on noussut

- suurin ongelma: olen vuotanut tämän kolmen kuukauden aikana enemmän kun on ollut vuotamattomia päiviä. Vuotoa on ollut enemmän ja vähemmän. Ja todella hermo menee!

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Meneekö ohi vai eikö pillerit vaan sovi minulle??? Pitäisikö lopettaa niiden syöminen?

Ennen raskautta söin yasminelle pillereitä useamman vuoden ilman mitään ongelmia, mutta niitä ei lääkäri enää suostu kirjoittamaan ikäni ja tupakoinnin takia.

Hormonikierukka kiinnostaisi mutta on tällä hetkellä liian kallis. Kondomia emme halua käyttää, emme myöskään halua enempää lapsia joten mikä ehkäisyksi? Ideoita?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaihdettiin cerazettesta ehkäisykapseliin.. ja voi aamen kuinka ihanaa.. vaikka siis sisältää täysin samaa mömmöä. Ei tullut mitään huonoja oireita mitä varoteltiin. Vaikka miks oliskaan kun C oli jo käytössä jo aikasemmin. Tiedä näistä nyt sitten.....

Vierailija
42/43 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up, Onko muille tullut pahoja mielialanvaihteluja? Itse itken päivittäin, mikä ei ole yhtään tyylistäni jotenkin tosi herkillä koko ajan ja tosi vihainen myös. Gyne sanoin että minipillerit ei mielialavaihtelua aiheuta, että johtuu jostain muusta mutta kun ei tuota muuta syytä oikein ole..

Jos normistikin herkillä, pahentaako vai helpottaako DS? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsiluku on varmasti täynnä, niin sterilaatio. Jommalle kummalle teistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan