Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka risoja alushousuja pidät?

Vierailija
24.07.2012 |

Mulla on näitä kerta vielä joita pyykkään sitten koko ajan. Enkä raski heittää roskiin. Onko muita ?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vasta heitän roskiin, kun kuminauhat alkavat irtoamaan ja niihin tulee reikiä

Vierailija
2/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kauniita alusvaatteita. Alushousujen tulee olla kauniit, ehjät ja puhtaat, aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset, jotka on menossa rikki menee roskiin. Kunnioitan perheenjäseniä ja työkavereita sen verran, ettei heidän tarvitse katsella rikkinäisiä reikäisiä alushousuja, kun vaihdan vaatteita kotona tai töissä pukkarissa.

Vierailija
4/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaita ja risoja

Vierailija
5/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän halvimpia puuvillaisia pikkuhousuja mitä kaupasta löytyy. Tekokuituiset hienostelu pöksyt hiostaa ja saa paikat kutiamaan. Heitän menemään kun kuminauhat alkaa repsottamaan tai ovat värjäytyneet pesussa.

Vierailija
6/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvemmin pidän kauheen risoja.

Vierailija
7/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierettekö te ne puhki vai mitä :O

Vierailija
8/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä edustuskalsarit?

Vierailija
9/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissani sitten laitan aina pyykkiin enkä roskiin, ja sitten en raaski heittää puhtaina roskiin vaan käytän taas kerran - ja sitten taas ajatuksissani laitan pyykkiin.

Osassa kuminauhat purkautuvat jostain kohtaa, pahimmissa alkaa olla pikkuisia reikiä kankaassa. Ja osa on sen verran lötköttäviä että niissä on varmaan elastaanit hajonneet, vaikka silminnähden ovatkin periaatteessa ehjän näköisiä.

Vierailija
10/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat ja tukevat ja mahdollisia poimuja silottavat alkkarit ne olla pitää. Roskiin lentää kaikki aikansa eläneet. Housutkaan istu jos on huonot alkkarit.

Vierailija
11/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kovin lörvähtäneitä.

Vierailija
12/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkiksetkin käyttää kaikkia tukevia alusvaatteita. Harva on oikeasti mitenkään veistoksellinen.

Vierailija
13/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että miehet pettää .

näköjään keksiä tekosyy vaikka sitten naisen vääränlaisista alushousuista. Olisko mun pitänyt ruveta pettämään miestäni, kun hänellä oli yhteen muuttaessamme rumia ja reikäisiä kalsareita?

Vierailija
14/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun opiskelin aikanaan kauan sitten hoitajaksi. Niin siellä oli eräs keski-ikäinen opettaja, joka kertoi meille opiskelijoille miten itse tekee.

Eli hänellä oli ehkä jokin tietynlainen neuroosi - hän kertoi, ettei lähde edes roskia viemään tai lähikauppaan likaisissa, nuhruissa tai kulahtaneissa alusvaatteissa. Syy oli se, että hänen mielestään jokaisen piti ottaa huomioon että voi saada sairauskohtauksen tai joutua onnettomuuteen. Sitä kautta ensiavun henkilökunta näkisi, millaiset ne alusvaatteet on, joten opetti meitä että oppikaa tekin muistamaan tämä ;)

Vierailija
15/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä varten on erikseen jotain hepeniä, mutta en mä niitä jaksa koko päivää pitää. Yleensä miehellä on kiire saada vaatteet vaan pois.

Vierailija
16/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu mut ilman housuja

Vierailija
17/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun opiskelin aikanaan kauan sitten hoitajaksi. Niin siellä oli eräs keski-ikäinen opettaja, joka kertoi meille opiskelijoille miten itse tekee.

Eli hänellä oli ehkä jokin tietynlainen neuroosi - hän kertoi, ettei lähde edes roskia viemään tai lähikauppaan likaisissa, nuhruissa tai kulahtaneissa alusvaatteissa. Syy oli se, että hänen mielestään jokaisen piti ottaa huomioon että voi saada sairauskohtauksen tai joutua onnettomuuteen. Sitä kautta ensiavun henkilökunta näkisi, millaiset ne alusvaatteet on, joten opetti meitä että oppikaa tekin muistamaan tämä ;)

onnettomuuteen, mä toivon, että ensiavun hlökunnalla on muutakin tekemistä, kun vahdata mun alkkareita. Miksi kaikkea pitää aina muistaa hävetä?

Vierailija
18/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut ajattelevat

Vierailija
19/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itseä kuin miestäkin varten. Käyn salilla lähes päivittäin ,yleinen pukkari. Ei kehtaisi kulahtaneissa mennä.

Vierailija
20/46 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiistä viis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi