Kuinka risoja alushousuja pidät?
Mulla on näitä kerta vielä joita pyykkään sitten koko ajan. Enkä raski heittää roskiin. Onko muita ?
Kommentit (46)
Rakastan kauniita alusvaatteita. Alushousujen tulee olla kauniit, ehjät ja puhtaat, aina.
sellaiset, jotka on menossa rikki menee roskiin. Kunnioitan perheenjäseniä ja työkavereita sen verran, ettei heidän tarvitse katsella rikkinäisiä reikäisiä alushousuja, kun vaihdan vaatteita kotona tai töissä pukkarissa.
Käytän halvimpia puuvillaisia pikkuhousuja mitä kaupasta löytyy. Tekokuituiset hienostelu pöksyt hiostaa ja saa paikat kutiamaan. Heitän menemään kun kuminauhat alkaa repsottamaan tai ovat värjäytyneet pesussa.
mutta harvemmin pidän kauheen risoja.
pierettekö te ne puhki vai mitä :O
Ajatuksissani sitten laitan aina pyykkiin enkä roskiin, ja sitten en raaski heittää puhtaina roskiin vaan käytän taas kerran - ja sitten taas ajatuksissani laitan pyykkiin.
Osassa kuminauhat purkautuvat jostain kohtaa, pahimmissa alkaa olla pikkuisia reikiä kankaassa. Ja osa on sen verran lötköttäviä että niissä on varmaan elastaanit hajonneet, vaikka silminnähden ovatkin periaatteessa ehjän näköisiä.
Hyvin istuvat ja tukevat ja mahdollisia poimuja silottavat alkkarit ne olla pitää. Roskiin lentää kaikki aikansa eläneet. Housutkaan istu jos on huonot alkkarit.
julkkiksetkin käyttää kaikkia tukevia alusvaatteita. Harva on oikeasti mitenkään veistoksellinen.
Ei ihme että miehet pettää .
näköjään keksiä tekosyy vaikka sitten naisen vääränlaisista alushousuista. Olisko mun pitänyt ruveta pettämään miestäni, kun hänellä oli yhteen muuttaessamme rumia ja reikäisiä kalsareita?
kun opiskelin aikanaan kauan sitten hoitajaksi. Niin siellä oli eräs keski-ikäinen opettaja, joka kertoi meille opiskelijoille miten itse tekee.
Eli hänellä oli ehkä jokin tietynlainen neuroosi - hän kertoi, ettei lähde edes roskia viemään tai lähikauppaan likaisissa, nuhruissa tai kulahtaneissa alusvaatteissa. Syy oli se, että hänen mielestään jokaisen piti ottaa huomioon että voi saada sairauskohtauksen tai joutua onnettomuuteen. Sitä kautta ensiavun henkilökunta näkisi, millaiset ne alusvaatteet on, joten opetti meitä että oppikaa tekin muistamaan tämä ;)
Miestä varten on erikseen jotain hepeniä, mutta en mä niitä jaksa koko päivää pitää. Yleensä miehellä on kiire saada vaatteet vaan pois.
kun opiskelin aikanaan kauan sitten hoitajaksi. Niin siellä oli eräs keski-ikäinen opettaja, joka kertoi meille opiskelijoille miten itse tekee.
Eli hänellä oli ehkä jokin tietynlainen neuroosi - hän kertoi, ettei lähde edes roskia viemään tai lähikauppaan likaisissa, nuhruissa tai kulahtaneissa alusvaatteissa. Syy oli se, että hänen mielestään jokaisen piti ottaa huomioon että voi saada sairauskohtauksen tai joutua onnettomuuteen. Sitä kautta ensiavun henkilökunta näkisi, millaiset ne alusvaatteet on, joten opetti meitä että oppikaa tekin muistamaan tämä ;)
onnettomuuteen, mä toivon, että ensiavun hlökunnalla on muutakin tekemistä, kun vahdata mun alkkareita. Miksi kaikkea pitää aina muistaa hävetä?
Niin itseä kuin miestäkin varten. Käyn salilla lähes päivittäin ,yleinen pukkari. Ei kehtaisi kulahtaneissa mennä.
Sit vasta heitän roskiin, kun kuminauhat alkavat irtoamaan ja niihin tulee reikiä