Onko kampaaja huono ammatti jos selän kanssa ongelmia?
Kommentit (16)
Kyllä, varmaankin. Kaikkea saa tietysti kokeilla jos haluaa.
Jos selkäongelmia jo nyt, niin unohtaisin ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen koutusta pitää miettiä, onko soveltuvuutta alalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti voi silti harrastaa. Ja kokeilla leikkaamista noin muuten irtonukkepään kanssa tai mitä ne käyttävät niissä kouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti voi silti harrastaa. Ja kokeilla leikkaamista noin muuten irtonukkepään kanssa tai mitä ne käyttävät niissä kouluissa.
No ei tässä nyt ollut mistään harrastamisesta kyse.
Vaatii paljo seisomista. Taitaa olla hankala. On noita satulatuolia joillakin käytös mutta ei tuskin kaikkea pysty istualtaan tekee. Itse mietin tuota kokkia mut siinäkin seisomista. Joten jää sekin ja lisäksi astma. Se vaikuttaa myös moneen.
Mulla olis huomenna meinaa valintakoe alalle. En muistanut selkäongelmaa kun hain. Oon alanvaihtaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis huomenna meinaa valintakoe alalle. En muistanut selkäongelmaa kun hain. Oon alanvaihtaja.
Ap
En usko, että ala on sulle sopiva. Tunnen kampaajia, joilla on ilman skolioosiakin iän myötä paljon haasteita selän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun opiskelin lähihoitajaksi, ryhmässä oli uudelleenkouluttautumassa peräti kaksi ihmistä, joiden selkä oli romuna aiemmasta työstä. Kaikki eivät tunnu miettivän yhtään.
Parturi jossa ajetaan vain kaljuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun opiskelin lähihoitajaksi, ryhmässä oli uudelleenkouluttautumassa peräti kaksi ihmistä, joiden selkä oli romuna aiemmasta työstä. Kaikki eivät tunnu miettivän yhtään.
Kirjastoalalle opiskellessa mukana ihminen, jolla jalkaongelmia. Sanoi, että tästä saa mukavan istumatyön...🤦
Et muistanut, kun hait? Jos skolioosi ei vaivaa sinua nytkään, voit ehkä selästäsi huolta pitämällä toimia kampaajan ammatissa. Kaikkea ei kukaan voi ennakoida.
Voi olla että ajankanssa joudut vaihtamaan ammattia, kampaajalla on myös satulatuoleja käytössä työskennellessään. Itselläni työ kuormitti hartioita .
Pitää olla hyvä selkä, kaularanka, jalat, ei turvotustaipumusta, ei käsien nivelissä ongelmia...