Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaukainen tuttu suuttunut jostain, ei tervehdi on vihaisen oloinen

Vierailija
23.07.2012 |

Eli ihminen, jonka kanssa olen joskus kaaaan sitten jutellut jotain ihan pintapuolista on nykyään kun kohdataan suorastaan vihaien oloinen. Ei ole omaa kuvitelmaa. Kerran näin kaupan hevi-osastolla, olin ihan vieressä, katsoin päin ja tervehdin, näki mut varmasti, käänsi katsoon ylös ja pois eikä suostunut sanomaan mitään ??! Olin ihan äimän käkenä, olin niin selvää, ettei halunnut tervehtiä.

Ja tämä toistunut monesti. Meillä samanikäiset lapset, jotka ei kavereita eli ei voi olla mitään sellaistakaan. asnokaa kanssasisaret, MISTÄ tuollainen voi johtua? Kun tosiaan ei edes tunneta toisiamme hädin tuskin. En ole sanonut mitään hänelle, en puhunut paskaa hänestä, kun en ole koko ihmistä noteerannut tähän asti negatiivisesti ainakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä olla vihaisen oloisia jos joku vieras tervehdi. Itse ainakin tervehdin, voin olla hämmästyneen näköinen,m utten sentään vihainen! ap

Vierailija
2/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuja, että voi eräs asia olla, mutta taas....kylä ihmispoloinen on jos jonkun paskanpuhumisen seurauksena nostaa nokan pystyyn ja on vihainen asiasta joka ei millään voi koskettaa stiä vaan littyy ihan muihin asioihin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaan joku kaukainen tuttu?

Vierailija
4/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla jotain Niin Kamalaa, että hän kokee asiakseen Tuomita sut. Tyyliin toiset naiset on saatanasta, häntä itseään on joskus petetty ja on esim kuullut sun olevan suhteessa varattuun

mieheen tms.

Vierailija
5/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla jotain Niin Kamalaa, että hän kokee asiakseen Tuomita sut. Tyyliin toiset naiset on saatanasta, häntä itseään on joskus petetty ja on esim kuullut sun olevan suhteessa varattuun

mieheen tms.

jos on sitä mitä uskon. Olin työpaikkakiusattu, ähdin kilpailijalle, ehkä sitä, en tiedä...ap