Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoidosta kysymys

Vierailija
23.07.2012 |

Kuinka monta tuntia lasta voi pitää päiväkodissa? Onko joku yläraja? Itse opiskelen ja kesätöitä olisi mahdollista jatkaa opiskelun ohella mutta asun tyttöni kanssa kahden joten hän olisi aina päiväkodissa. Rahaa vain opiskelijana saa niin vähän että houkuttelisi jatkaa töissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sen ajan kuin päiväkoti on auki. Itse kyllä miettisin myös, miltä se lapsesta tuntuu.

Vierailija
2/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kl 6.30-17.30. Lapselle on aika rankkaa olla hirmuisen pitkä päivä hoidossa, mutta pystyistkö tekemään töitä esim. 1-2 päivänä viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tuntimääräinen yläraja ja 2 vapaapäivää pitää olla lapsella viikossa.

Valitettavasti en muista montako tuntia päivässä se on. Googleta tai soita päiväkodin johtajalle asiasta niin selviää.

Siinäkin tuntimäärässä on poikkeuksia. Minä olen yrittäjänä työskennellyt ja normaali tuntimäärä ei koskenut silloin lasta koska huoltajan ollessa yrittäjä ja lapsi vuorohoidossa tuntimäärä sai olla isompi. Tässähän voi olla muitakin poikkeuksia varmasti.

10 tuntia uskoisin että on ok, koska jos 8 tunnin normaalia päivää tekee ja tunti menee työmäatkaan aina suunta. Näin jos maalaisjärjellä asiaa ajattelee.

Jos poikkeuksellisesti teet pidempää päivää jokusen kuukauden niin uskon että se on päiväkodin johtajan kanssa ihan sovittavissa oleva juttu eikä välttämättä tarvitse sen kummempia toimenpiteitä.