Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni patti kainalossa...Pitäiskö huolestua?

Vierailija
22.07.2012 |

Olen 20 vuotias pikkupojan yksinhuoltaja.Käytiin tänään aamulla kylvyssä ja aloin sheivaamaan kainaloita sillä välin kun vauva oli kylvyssä ja sheivauksen yhteydessä huomasin että mulla on pienipatti kainalossa ja koskettaessa siihen käy kipeää ja se liikkuuhieman.Se on ehkä noin herneenkokonen eli tosipieni.En kehtaa mennä vielä lääkäriin vaikka mielitekiskin.Eli kai tuo voi olla vain joku tulehtunut ihohuokonen tai jotaki? Pelästyin ihan kauhesti ku vauva on vielä niin pieni että jos mulle nyt joku syöpä tulee tai jotaki;( Hyi kauhistus! Että eikai vielä tässä vaiheessa kannate mihinkään lääkäriin mennä ku kainaloa ei ole särkeny yhtään eikä mitään kutittanu kyllä mutta se johtuu varmaan siitä ku sheivailen kainaloita aika usein.Ja olen pölylle ja koirille allerginen ja olimme vanhempieni kanssa heidänmökillä viikonlopun että voisko tää johtua jostain semmosesta?Mulla on ollu kyllä noin viikonajan semmosta omituista pääkipua sun muuta mutta uskon että seki johtuu tosihuonoista yöunista. Auttakaa joku ärsyttää ku oon ihan tietämätön.Enkä nyt kehtaa äidille vielä kertoa jos tämä ei ole mitään vakavaa edes sitte ja se vaan turhaa hysterisoituu.Eli jos en vielä maininnut niin luultavasti ilmestyny viimeyön aikana.Eilen sitä ei vielä saunassa käydessä ollu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis vauva ei ollu yksin suihkussa ku tuossa lukee että sillävälin kun vauva oli kylvyssä.Se oli kylpyammeessa vieressäni.

Vierailija
2/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tulehtunut karvatuppi tai hikirauhanen.

Tuo sheivaaminen lisää tuollaisten todennäköisyyttä,mutta syytä huoleen ei tod.ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulelkin tulee niitä. Muutaman päivän kuluttua voit puristaa sen kuin finnin.

Vierailija
4/4 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin ihan tajuttomasti että,nyt on jo syöpä!Hui että helpotti!:) Kiitos paljon! Ja ai että miksi sheivaan jos olen yh? Ihan omanmukavuuden takia sheivaan juu.Ja ihan tiedoksi että jos on yh se ei tarkoita ettei sais seksiä jos sitä meinasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän