Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt veikkauksia kehiin, missä Suomen kaupungissa Seppo on asunut? Aivan varmasti tämä paikka on keksitty ja mainitaan dialogissa.
Mulle tuli ekana mieleen Tampere tai sitten Ruotsi. Ehkä Göteborgissa Lellun ja Tuomon lähellä.
Se miljöö josta vastasi puhelimeen näytti ainakin joltain Pohjois-Suomen mökiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti menee hermo tuohon teinihulluun.. Ihan hyvin Eva Adamson voi näytellä Pietarin kihlattua. Olihan Sara Parikkakin 20-vuotias näytellessään yli kolmekymppisen Tero Tiittasen kanssa ja Mia Ehrnrooth joka näytteli Cindyä muistaakseni 22-vuotias aloittaessaan sarjassa.
En siis ymmärrä millä perusteella Adamson olisi liian nuori.
Saisi kyllä antaa bannit tuolle sekopäälle. Nuo pedofilia jututkin ovat ihan asiattomia. 19-vuotias ei ole mikään lapsi vaan nuori aikuinen.
Itse olen sitä mieltä että oli Eva Adamson minkä ikäinen tahansa, niin ei vaan, anteeksi nyt kun sanon näin, hieman lapsellisen olemuksensa takia sopisi kolmekymppisen Pietarin kihlatuksi. Enkä näe siinä juonellisestikaan mitään järkeä. Jotkut nyt vaan sopivat tiettyihin rooleihin ja toiset eivät, ja Eva A ei sovi kenenkään kihlatuksi.
Ei tietenkään sovi, koska on parikymppinen. Parikymppinen pikkutyttö ei voi sopia kolmekymppisen miehen kihlatuksi. Ainakaan jos näyttää samalta kuin Eva Adamson tai Kerttu Rissanen. Eli lapselta/teiniltä.
Saanen kysyä minkä ikäinen itse olet, ja mitä sukupuolta edustat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota avioliittoa voida mitätöidä kun muistisairas henkilö on huijattu naimisiin rahan takia? Tätä juonikuviota tullaan varmaan venyttämään ikuisuuksia.
Käsittääkseni voidaan. Camilla hoitaa asian, juuri siksi pyysi Kallelta lausunnon.
Niinhän sitä luulisi, mutta tuskin tapahtuu kovin äkkiä. Silloinhan Alissa jäisi heti nuolemaan näppejään ja juonikuvio olisi käsikirjoittajien mielestä aivan liian nopeasti ohi. Kyllä tähän varmaan tulee jokin este, minkä vuoksi mitätöinti ei jännästi onnistukaan, ainakaan ihan heti.
Toisaalta kyllähän viime kaudellakin se Akin ja Dahlian huijausyritys paljastui aika heti. Mielestäni tämä ensimmäinen jakso oli hyvä siinä mielessä, että päästiin jo sujuvasti jo lupaavaan alkuun tuon juonen ratkeamisessa, kun Kalle tajusi että ne lääkkeet olivat vääriä. Tup kohtaushan oli mainoksessakin, ja itse ajattelin että se näytettäisiin vasta useamman viikon päästä.
Mä luulin kevätkauden päätösjaksossa, että tuo Alissan ja Gunnarin avioliitto olisi Dahlian ja Alissan yhteinen juoni (Dahlia mastermindina, Alissalle osuus rahapotista ja kosto Camillalle). Muutta eipä se mennytkään kai niin.
Mitenköhän Alissa sai tuon suunniteltua? Näki aamulla harhailevan Gunnarin ja otti tilaisuudesta vaarin, heh heh? Miten avioliitto edes onnistui ilman tiettyjä toimenpiteitä ennen vihkimistä (esteellisyyden selvitys, jne)?
Miten mulla on ollut koko aika semmonen olo, että Seppo muutti Tampereelle?
Vierailija kirjoitti:
Odotan joka vuosi avausjaksolta paljon jännittäviä käänteitä ja jännitystä ja joka vuosi joudun pettymään kun ei tapahdukaan oikeastaan mitään ja sitten tulee sellainen olo että jaahas taitaapa tulla tylsä kausi. 2013 jälkeen joka avausjaksossa tullut tylsä aikahyppy ja mitään ei tapahdu...
Mistä nää aikahyppyhullut nyt on tullu?
Faktaa: 2013 avausjaksossa oli ilta, niin kuin oli päätösjaksossakin. Kyseessä oli sama ilta. Edellinen jakso oli päättynyt siihen, kun lentokone osuu maahan. Avausjaksossa tästä jatkettiin vasta jakson viimeisessä kohtauksessa.
Vuoden 2014 avausjaksossa aloitettiin Amandasta, jossa jatkettiin Iidan ja Jutan keskustelua, joka oli alkanut edellisessä jaksossa. Taas, sama ilta menossa. Parin kohtauksen päästä oltiin jo tanssiaisissa, jossa ammuskelu oli juuri päättynyt. Ei aikahyppyä.
Vuonna 2015 Heikki Pohjonen murhattiiin päätösjaksossa. Oli ilta. Avausjaksossa oli seuraava aamu. Kyseessä oli erikoisjaksomainen jakso, koska se sisälsi kohtauksia ainoastaan kuulusteluhuoneessa, toki myös flashbackeja joista osa oli aiemmin nähtyjä, osa aiemmin näkemättömiä. Tätä voisi toki kutsua aikahypyksi, mutta sarjassa on montakin kertaa nähty jaksoja, jotka aloittavat uuden vuorokauden, kun edellisessä on ollut ilta.
Vuonna 2016 avausjaksossa oltiin Sebastianin asunnossa, mihin päätösjaksossakin jäätiin. Jatkettiin juuri siitä, missä oltiinkin, kaikki olivat juuri kuulleet totuuden.
Syksyllä 2016 nähtiin poikkeuksellinen kerrontaratkaisu Larin ampumisen jälkeen. Jakson alussa edellisessä jaksossa meneillään oleva valoisa päivä oli kääntynyt jo iltaan. Sitten palattiinkin kuusi tuntia takaperin ja palattiin ampumiseen. Aika eteni sen jälkeen normaalisti ja jakson edetessä edettiin jakson alussa nähtyyn kohtaukseen.
Vuonna 2017 on poikkeuksellinen kahden viikon aikahyppy. Hautajaisista ei taideta nähdä enää tämän enempää.
Joten kerropa, miten niin "2013 jälkeen joka avausjaksossa tullut tylsä aikahyppy"?
Muistatteko, että Gunnar sanoi Ullalle ensin väärän kellonajan. Sanoi menevänsä naimisiin klo 12. Ulla korjasi, että klo 14.
Lopulta Gunnar meni kuin menikin naimisiin omia häitään edeltävässä tilaisuudessa eli klo 12. Taisi olla kuitenkin vain sattumaa..?
Sannin ja Talen kriisiä on kyllä puuduttavaa katsoa. Ainoa hyvä mikä siitä seurasi oli Suppo-Sepon paluu.
Jo näissäkin jaksoissa huomaa Jannen näyttelijän näivettymisen / hoikentumisen. Lommoposkinen Janne ei ole yhtä hyvä kuin ennen, mutta onneksi luonne on kuitenkin yhtä vekkuli :)
Vaikkei Iida ja Anton ollutkaan enää yhdessä, kyllä tuo ex-poikaystävän kuolema varmasti jollain tasolla Iidaakin koskettaa. Taas kuolema lähipiirissä. Toivottavasti pysyy kuivilla.
Voisko Monican raskautta nyt olla enemmän esillä!
Sinäänsä säälittää tuo Antonin kuolema kun oli juuri päässyt huumeista eroon :( Antonin ja Aaron juonimisista en kyllä tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vähän typerää tuo naimisiin meno, on se Ulla ollut papinkin mielestä nuoren näköinen, oikeasti muistisairas ei voi edes naimisiin mennä. Onneksi Kari säilyy sarjassa.
Menikö Alissa siis Gunnarin kanssa naimisiin väittäen olevansa Ulla Taalasmaa?
Vierailija kirjoitti:
Voisko Monican raskautta nyt olla enemmän esillä!
Tämä! Sillon kuin Monica ja Camilla palasi se vatsa oli tosi isosti esillä ja nyt yhtäkkiä se onkin paljon pienempi.
"Luulen, että pojat viettävät yhteistä aikaa keskenään ja saa nähdä, pyytääkö Ismo Sepon luokseen asumaankin, Kovero heittää."
Ois aika kova juttu jos Seppo muuttaisi Ismon luokse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletin, että kirjautumispakko karsisi ainakin hullut trollit pois, mutta vielä mitä, teinihullu eli Käyttäjä6804 koki niin suurta tarvetta päästä kitjoittamaan ikäerokommenttejaan, että näki vauvan rekisteröityä :D On siinä mielessä varsin omistautunut trolli. Ja nimenomaan trolliksi hän paljastuikin, koska edellisellä sivulla kävi ilmi, että kirjoittaa itse myös näitä ikäeroa puoltavia kommentteja, joihin sitten vastaa ikäeroa vastustavasti.
Edellisellä sivulla ei tätä käynyt ilmi, mutta yhdessä hänen aloittamassaan keskustelussa paljastui, miten hänen kaksi persoonaansa kirjoittelivat toisilleen ristiriitaisia viestejä samalts käyttäjältä. Vai missä viestissä on täällä puoltanut ikäeroja?
Kävin etsimässä uudelleen ja kappas, hän olikin poistanut sen sen viestin, mikä paljasti, että hän vastaa itselleen (koska kirjoittaja sama rekisteröity nimimerkki). Joku toinen pisti tämän lipsahduksen merkille ennen minua, mutta hänenkin viesti oli poistettu.
Oikeastaan oli ihan huojentavaa huomata, että ikäjankkaaja onkin itselleen vastaileva trolli eikä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sinäänsä säälittää tuo Antonin kuolema kun oli juuri päässyt huumeista eroon :( Antonin ja Aaron juonimisista en kyllä tykännyt.
Niin ja varsinkin ne Ullan ja Antonin hetket oli aika hauskoja.
Ensi jaksossa toivottavasti kuullaan Sepolta useampikin kunnollinen lause. Tähän asti tullut neljä sanaa: "haloo", "tale, pitkästä aikaa".
No hyvä että Gunnar sai vitamiinia.
Mä kans ajattelin Tamperetta! Tai sitten jotain korpea keskellä Suomea.