Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Camillan ja Akin lähentyminen onkin lopulta vain Camillan juoni, jolla saa huijattua Vinottaren takaisin Alissalle. Ja huijauksen jälkeen C huomaakin oikeasti rakastuneen vihaamaansa Akiin.
No ei ole, koska Camillahan aiemmin suunnitteli jotain ja Akin suudelman jälkeen läpsäisi ja lähti mutta oven takana oli ihastuneen näköinen ja kosketteli huuliaan puna poskilla.
Täällä ei uskottu silloin kun Aki alkoi kiristää Camillaa ja kun sanoin, että heillä on kemiaa ja varmasti jotain suurempaa on tulossa. Nytpä näitte.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti tämän viikon jaksoissa ne Ismon kaupan leivät... Siis luulisi niiden menevän pilalle suojaamattomina siellä hyllyssä. :'-D
Oletkin ensimmäinen, joka sitä täällä ihmettelee.
Camilla ja Aki ei tule olemaan yhdessä. Camilla arvostaa että miehellä on iso ja Akilla on sisäänkasvanut
Semmoinen kutina, että Talelle ja Sannille tulee joku isompi riita (Tale suostuu Marjutin ehdotukseen tai joku muu syy) ja Sanni päätyy Jannen kanssa sänkyyn...
Vierailija kirjoitti:
Camilla ja Aki ei tule olemaan yhdessä. Camilla arvostaa että miehellä on iso ja Akilla on sisäänkasvanut
Kokemusta?
Edellisestä jaksosta tuntuu kuluneen ikuisuus ku tässä on ollu ties mitä kevätjuhlia ja lakkiaisia välissä =D
Onkohan Gunnar pyytämässä niitä rahoja takaisin? Gunnar selkeästi käveli tosta tilanteesta pois, kun Sanni ja Tale alko puhumaan "mitä me nyt tehdään?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just mietimme kaverin kanssa, että menisköhän läpi jos haluaisi ottaa Taalasmaa sukunimen käyttöön. Väestörekisterikseskuksen mukaan ei ole siis kellään kyseistä sukunimeä.
Mun käsittääkseni ei menis. Jos haluat vaihtaa sukunimeä sulla täytyy olla joku yhteys siihen sukuhaaraan.
Mutta eikös sääntö mennyt niin, että käytössä olevan sukunimen saa ottaa itselleen vain, jos siihen on sukuyhteys, mutta uuden nimen, jota ei ole ennestään kenelläkään, voi kyllä keksiä ja ottaa sen käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Gunnar pyytämässä niitä rahoja takaisin? Gunnar selkeästi käveli tosta tilanteesta pois, kun Sanni ja Tale alko puhumaan "mitä me nyt tehdään?"
Mutta miks Gunnar olis niin ilkeä?
Vaihtoehtoisesti Gunnar kärsii muistiongelmista ja on outona?
Palaako Lari vielä sarjaan ?
Mietin, että Pietarihan voi olla salaa lääkkiksessä ja oli tuossa salaperäisessä kohtauksessa menossa tenttiin. Pietarilla voi tietysti olla myös salasuhde jonkun miehen kanssa, jota meni katsomaan. Pietari on myös saattanut pelastaa jonkun vanhan hahmon ja meni katsomaan tätä. itse kuitenkin pidän todennäköisimpänä, että Pietari on itse sairas ja meni johonkin toimenpiteeseen ja tarkastukseen tai sitten vasektomiaan.
Olisi mielenkiintoista jos sarjaan voitaisi tuoda vanhojen hahmojen uusia hahmoja joiden kautta saisi pientä tiedonmurua miten poistuneella hahmolla menee. Esimerkkinä vaikka Siljan poika Lucas voisi palata katsomaan toista kotimaata.
^ Tällä tietenkin tarkoitin täysin uusia näyttelijöitä. enismmäinen lause meni jotenkin sekavaksi.:D
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista jos sarjaan voitaisi tuoda vanhojen hahmojen uusia hahmoja joiden kautta saisi pientä tiedonmurua miten poistuneella hahmolla menee. Esimerkkinä vaikka Siljan poika Lucas voisi palata katsomaan toista kotimaata.
Mä en edes muistanut, että Siljalla oli poika nimeltä Lucas. Itse asiassa en muistanut koko lasta ollenkaan...
Jotenkin hauskaa et tosi moni hahmo sarjassa ei pysty vakiintumaan, mutta poistumisen jälkeen pariskunnat elää vuodesta toiseen yhdessä. Esimerkkinä Elina ja Tuomo. Kari ja Noora oli pitkään yhdessä ja ilmeisesti Oona ja Miro.
Mahtavaa saada sarjaan uusia mukaan! Nuutti vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä.
Mua ihmetytti tämän viikon jaksoissa ne Ismon kaupan leivät... Siis luulisi niiden menevän pilalle suojaamattomina siellä hyllyssä. :'-D