Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri siksi salkkareiden seuraaja, kun nostetaan ajankohtaisia ja vaikeita aiheita esille. Muun muassa seksuaalivähemmistöt, syömishäiriöt, mielenterveysongelmat, erilaiset perhekuviot ja vaikka asiat menee joskus vähän epätodelliselle puolelle niin silti tosi mielenkiintonen. Kaikkia asioita ei tarvitse ottaa vakasti eli menee tavallaan aivot narikkaan ohjelmasta kanssa.
Haha, kaivoit mun kirjottaman viestin jostain iän ikuisuuden takaa? :D
Sitä samaa mitä itsekin teet, haha!
Jälleen kerran Vivin Snapchatissa oli mukana Roope ja Sonja. Mainitsi vielä, että uusi Smurffit leffa menee ohi töiden takia. Moni muu salkkareista oli kutsuvieraana katsomassa. Eli tulee Severi vielä takaisin; eriasia milloin tämä tulee tapahtumaan.
Alapeukkuhullu
Lavastehullu
Kyttäyshullu
Ovat kaikki sama henkilö. Kyseessä vaarallinen yksilö, takertuja.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuhullu
Lavastehullu
KyttäyshulluOvat kaikki sama henkilö. Kyseessä vaarallinen yksilö, takertuja.
Sama snapchat
Vierailija kirjoitti:
Pottuthegod tekee parhaita salkkari remixejä XDD nauran vatsa kippurassa
Haha, kaivoit mun kirjottaman viestin jostain iän ikuisuuksien takaa? :D
Kerro kyttäyshullu laitteistasi! Jospa kuulet tai näet jotain jännittävää,, miten muuten onnistut näkemään tiettyjen ihmisten vanhoja viestejä? Olisin sinuna varovaisempi olet jo jäänyt kiinni? Osoite ja nimet tiedossa...
Miten multa on mennyt tyystin ohi se, että Iidalla on oma vuokra-asunto? Mä luulin, että suunnitteli rahan säästämiseksi ensin muuttavansa Ullalle, mutta muutti mielensä kun selvisi Antonin asuvan siellä. Samalla reissulla törmäsi Sebastianiin. Luulin, että Iida muutti Sebastianin ehdotuksesta heille. Missä vaiheessa hankki oman vuokrakämpän? Eihän hänellä pitänyt olla opiskelijana sellaiseen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin eka, että Ismo on kuollut, koska oli jotenkin niin pelottavan näkönen ja liikkumaton. Ei onneksi ole!
Niin mäkin.
Sillähän oli silmätkin puoliksi auki. Creepy näky :-/
Kosonen lähetti jo aika kauan aikaa sitten Kallelle treffikutsun viinilasilliselle, johon Kalle vastasi tekstiviestillä myöntävästi. Menikö Kalle niille treffeille ja joi viiniä? Niitä treffejähän ei näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Miten multa on mennyt tyystin ohi se, että Iidalla on oma vuokra-asunto? Mä luulin, että suunnitteli rahan säästämiseksi ensin muuttavansa Ullalle, mutta muutti mielensä kun selvisi Antonin asuvan siellä. Samalla reissulla törmäsi Sebastianiin. Luulin, että Iida muutti Sebastianin ehdotuksesta heille. Missä vaiheessa hankki oman vuokrakämpän? Eihän hänellä pitänyt olla opiskelijana sellaiseen varaa.
Jutta autto hankkimaan sen asunnon heti sillon, kun Iida alotti Herukassa. Iida toki valitteli jokin aika sitä, että asunto tulee liian kalliiksi ja suunniteli muuttoa Ullan luokse. Anton oli kerennyt aikasemmn ja edelleen siis asuu omassa kämpässä.:)
Miksi Salkkareissa aina kun joku nuuskii toisen huonetta tai asuntoa jotain etsien, niin niitä siirrettyjä ja pengottuja tavaroita ei laiteta takaisin samaan kohtaan missä ne oli? Iidakin vain siirteli Antonin koreja ja laatikoita eri paikkoihin. Jos ei halua jäädä kiinni, ei kannata jättää jälkiä nuuskimisesta..🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta autto hankkimaan sen asunnon heti sillon, kun Iida alotti Herukassa. Iida toki valitteli jokin aika sitä, että asunto tulee liian kalliiksi ja suunniteli muuttoa Ullan luokse. Anton oli kerennyt aikasemmn ja edelleen siis asuu omassa kämpässä.:)
Ok. Mutta eikö ne puhunut Sebastianin kanssa näistä asumisjärjestelyistä ja Sebu tarjosi Eliaksen käyttämätöntä huonetta Iidalle? Iida ilmeisesti sitten kieltäytyi, koska muutenhan Oliver ei olisi viime jaksossa ihmetellyt miksi Iida oli ollut yövieraana viinikännäilyn jälkeen.
Maanantain jaksossa oli Akin ja Camillan välillä kaksi kohtausta, joissa toistui lähes identtiset vuorosanat. Aki ihmetteli miksei ollut saanut tyttäreltään huutopuhelua ja kyseli eikö Camsuli ole vieläkään kertonut Alissalle. Toinen kohtaus olu Amandassa, toinen myöhemmin rantakahvilan edessä. Olikohan jokin virhe kun tuli kaksi kertaa samat lauseet?
Vierailija kirjoitti:
Kerro kyttäyshullu laitteistasi! Jospa kuulet tai näet jotain jännittävää,, miten muuten onnistut näkemään tiettyjen ihmisten vanhoja viestejä? Olisin sinuna varovaisempi olet jo jäänyt kiinni? Osoite ja nimet tiedossa...
Voisko joku nyt viiiimein kertoa mistä kyse?
Ismon täydellinen romahdus ei ole minusta kovin uskottavaa. Ymmärtäisin, jos Ismolla olisi ollut pidempi huonompi kausi, mutta nyt vain ihan yhtäkkiä menetti elämänilonsa kun leukaansa louskuttava naapuri hieman ilkkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt viiiimein kertoa mistä kyse?
Vaikuttaa siltä, että noita juttuja kirjoittaa joku harhainen. Käy vuoropuhelua ilmeisesti itsensä kanssa. Jättäisin nuo viestit huomioimatta. Tässä ketjussa on tunnetusti paljon avohoitopotilaita :D
Oliko Antonin huone Talen vanha huone vai joku muu Ullan asunnon lukuisista huoneista?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Antonin huone Talen vanha huone vai joku muu Ullan asunnon lukuisista huoneista?
Talen huone. Ihan niinku Anton olis stailannu sen vaan siks että asuu siellä väliaikaisesti :D sehän oli muuttunut vähän. Itselleni kyllä kelpaisi tuollainen majoitus pidemmäksikin aikaa, ehkä Ulla alkaisi jossain vaiheessa käydä hermoille.
Haha, kaivoit mun kirjottaman viestin jostain iän ikuisuuden takaa? :D